Landhuis Wanapa

Tonen op kaart

83 reviews over Landhuis Wanapa

• 10Paul en Carola08-03-2017

Elk jaar weer fantastisch

Zoek je een rustige plek met een mooi groot zwembad, dan is Landhuis Wanapa een hele goede optie. Er zijn fijne schone kamers met prima bedden, een heerlijk uitgebreid ontbijt, regelmatig een barbecue of een andere activiteit.Ook kun je snorkellessen volgen en een snorkeltrip maken. Boven een mooi dakterras met een prachtig uitzicht over het eiland en waar je de verfrissende wind voelt en je lekker met een drankje kunt gaan zitten. Grappige kleine kolibrietjes in de struiken van de mooie tuin. Het team van Wanapa is erg gastvrij en zorgt ervoor dat je je thuis voelt. Kortom, een paradijsje! Wij komen hier al 4 jaar (elk jaar iets langer) en gaan zeker weer terug. Dat zegt genoeg denk ik....

Gereisd met partner in maart 2017

• 10RNJ Bos29-01-2017

Heerlijk landhuis met een uitstekende vibe

Deze week weer teruggekomen van een heerlijk verblijf in Wanapa. Het is niet de eerste keer dat ik hier ben geweest en zeker ook niet de laatste. Er hangt een heerlijke vibe en rust over het landhuis. De kamers worden vaak schoongemaakt en zien er heel mooi uit. Ik heb er heerlijk geslapen. Het ligt op kleine afstand van Sorobon (voor windsurfers) of Kralendijk. Toplocatie! Hele vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staat. Erg praktisch dat je ook via whatsapp kunt communiceren.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Josée Gaudet15-12-2016

Heerlijk verblijf

De manager van Wanapa, Stefanie, is er in geslaagd ons erg welkom te voelen in dit mooie landhuis. De kamers zijn eenvoudig maar ruim en aangenaam. Het grote zwembad is fantastisch - je kunt er echt goed in zwemmen. En er zijn zoveel leuke plekken in en rond het landhuis - de porch, het dakterras, naast het zwembad, etc. We komen zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in november 2016

• 10Peter Bleeker15-12-2016

Fijne plek!

Weer een fijn weekje in dit fraaie landhuis verbleven, waar we steeds met veel plezier terugkeren. Deze keer in het appartement met ruime woonkeuken en eigen terras, waar de kolibri's iedere dag langs kwamen. Stefanie, de manager, heeft ons uitstekend ontvangen. De barbeque was erg gezellig. Het eiland, boven en onder water, was weer prachtig. Kortom, het was weer super, en niet alleen het weer!

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

• 10Joey van den Brink05-12-2016

Top vakantie gehad!

Heerlijk een week verbleven op landhuis Wanapa. Lekkere ruime kamer en elke dag wakker worden met een ontbijtje in de zon.

Bij aankomst waren we zeer vriendelijk ontvangen. Veel tips gekregen over de activiteiten die we op het eiland konden doen.

Alles was keurig verzorgd en schoon. Ook het zwembad was heerlijk met naast het water lekkere ligstoelen.

Alles wat we wilde zien was goed te bereiken vanuit het landhuis.

Ik kom zeker een keer terug!

Gereisd met partner in november 2016

• 10Wouter17-05-2016

Geweldige lodge

Vriendelijk, behulpzaam, zeer klantgericht en bekend met het eiland. Het originele Bonairiaanse aanzicht van het landhuis geeft je huiselijk gevoel; je voelt je meteen thuis.

Niet alleen de accommodatie is van hoog niveau, maar ook omgang en de sfeer in Wanapa zijn meer dan in orde. Tijdens onze reis zijn we meerdere keren verrast door de attente wijze waarop Wanapa werd gerund; onze studio werd netjes schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken, de bedden zijn voorzien van een comfortabele klamboe en door de ligging van het huis heb je weinig tot geen last van muggen. Het zwembad is heel schoon en bevat slechts weinig chloor.

Het personeel van Wanapa weet je de mooiste (en rustigste) plekjes van het eiland te vertellen, voor een bijzonder snorkelavontuur of een zelfgemaakte BBQ aan zee bij de zonsondergang.

Al met al een aanrader, wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in april 2016

• 9Berry11-05-2016

uitstekende incentive/opleidings locatie

Met Nederlandse en internationale groep 2 weken incentive incl. training. Geinitieerd door Comstor, Cisco Reseller. Rustig gelegen dus voor groepen uitstekend. Prima trainingsmogelijkheden. Luxe locatie

Zakelijk gereisd in april 2015

• 10Pieter & Sandra en kinderen08-05-2016

Tot rust gekomen, veel gezien, hartelijk ontvangen

Wat een prettige ontvangst gehad, goede en verzorgde accomodatie, we voelden ons erg welkom op Wanapa! Veel gezien van het eiland en de natuur, ook een geweldige ervaring opgedaan bij de door Wanapa georganiseerde duik/snorkeltocht. Een echte aanrader, hier gaan we zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 5Anita Wuestman01-05-2016

Niet geschikt voor conferenties en/of training

Voor een trainingsprogramma (ouders en kinderen) zijn wij, door de eigenaar, uitgenodigd om gebruik te maken van Wanapa. Waren we maar niet met hem in zee gegaan. In plaats van 3 trainingsruimtes (die überhaupt niet bleken te bestaan) zaten we met 2 groepen buiten op het terras van een van de gastenverblijven van onze deelnemers. All inclusive hield in dat er thee, koffie, ranja en een snack (lees pennywafel) was en bv een macaroni maaltijd. Er is morgens geen warm water in de appartementen en In een aantal was geen fan, klamboe of airo aanwezig. Fixed price bleek bij nader inzien toch niet zo fixed. Over het personeel zijn wij tevreden. Over de communicatie met de eigenaar absoluut niet. We waren met een groep van 32 deelnemers en niemand van ons heeft zich welkom gevoeld. Toen de tweede week het trainingsprogramma afgerond was nam de gastvrijheid licht toe. Wij komen hier niet terug

Directie Wanapa, Managing Director, 12-05-2016

Ook wij moeten constateren dat u niet past in de doelgroep van Wanapa. Een beoordeling met een 1 staaft dit. Ter correctie: Wanapa heeft wel degelijk conferentie-en training-ruimten en faciliteiten: Wij verwijzen naar oa de volgende trainingen gegeven op Wanapa: trainingen tbv het RCN op Bonaire, trainingen voor de Directie Insel Air gegeven door de Baak en de training geïnitieerd door Comstor Cisco Reseller (zie ook hun review).

Zakelijk gereisd in februari 2016

• 9Carolina27-03-2016

Paradijsje om tot rust te komen

Ontvangst, briefing met een lokaal biertje, en een upgrade was als een warm bad na een lange reis. Bonaire is een prima plek voor surfers, duikers en rustzoekers en Wanapa was onze eerste keus wat een hele goede bleek te zijn. Eigenaren Ginny en Mark zijn zeer gastvrij evenals de rest van het personeel, ons verblijf werd daardoor onvergetelijk. klein minpuntje: de blaffende honden op het naastgelegen terrein. Er word regelmatig een BBQ georganiseerd = aanrader! Snorkelles voor Dummies(voor mij) = aanrader! En de eerste keer snorkelen in de zee, samen met Mark, Ginny de kinderen en Hanneke en Marja, top! Huurauto, je kan eigenlijk niet zonder of je moet een week op je bed blijven liggen, er is zoveel te zien en te doen, Washington slagbaai, de vele strandjes, Kralendijk en eigenlijk te veel om op te noemen. We zijn heerlijk tot rust gekomen dankzij deze korte vakantie! En verheugen ons nu al op de volgende keer, want die gaat zeker komen.

Gereisd met partner in maart 2016

15 tips over Landhuis Wanapa

• karin, 15-06-2014

Huur een scooter bij Macho en je ziet het hele eiland met een frisse wind Ga mee met Glass Bottem/kayak bonaire *Neem de watertaxi bij Karels in Kralendijk en vaar naar Klein Bonaire om lekker te snorkelen. * Eet local food bij Maiky's snack op de Kaya Sorobon of bij Rose Inn in Rincon.

• Hp2014, 26-04-2014

Een auto heb je op Bonaire nodig als je wat wilt zien van het eiland. Het landhuis verhuurd ook fietsen en snorkel materiaal. Vanuit het landhuis ben je zo op het strand en bij verschillende snorkelplekken.

• Hans Bleeker, 30-10-2013

ivm de warme nachten van 26C zou ik bij de volgende keer een kamer met airco te nemen. Bezoek het Washinton-Slagbaai National Park.

0 vragen over Landhuis Wanapa

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Balkon / terrasAanwezig
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats