Landhuis

76 reviews over Landhuis Wanapa in het Nederlands

Top vakantie gehad!

Joey van den Brink
5-12-2016

Heerlijk een week verbleven op landhuis Wanapa. Lekkere ruime kamer en elke dag wakker worden met een ontbijtje in de zon.

Bij aankomst waren we zeer vriendelijk ontvangen. Veel tips gekregen over de activiteiten die we op het eiland konden doen.

Alles was keurig verzorgd en schoon. Ook het zwembad was heerlijk met naast het water lekkere ligstoelen.

Alles wat we wilde zien was goed te bereiken vanuit het landhuis.

Ik kom zeker een keer terug!

Gereisd met partner in november 2016

Geweldige lodge

Wouter
17-5-2016

Vriendelijk, behulpzaam, zeer klantgericht en bekend met het eiland. Het originele Bonairiaanse aanzicht van het landhuis geeft je huiselijk gevoel; je voelt je meteen thuis.

Niet alleen de accommodatie is van hoog niveau, maar ook omgang en de sfeer in Wanapa zijn meer dan in orde. Tijdens onze reis zijn we meerdere keren verrast door de attente wijze waarop Wanapa werd gerund; onze studio werd netjes schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken, de bedden zijn voorzien van een comfortabele klamboe en door de ligging van het huis heb je weinig tot geen last van muggen. Het zwembad is heel schoon en bevat slechts weinig chloor.

Het personeel van Wanapa weet je de mooiste (en rustigste) plekjes van het eiland te vertellen, voor een bijzonder snorkelavontuur of een zelfgemaakte BBQ aan zee bij de zonsondergang.

Al met al een aanrader, wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in april 2016

Met Nederlandse en internationale groep 2 weken incentive incl. training. Geinitieerd door Comstor, Cisco Reseller. Rustig gelegen dus voor groepen uitstekend. Prima trainingsmogelijkheden. Luxe locatie

Gereisd zakelijk in april 2015

D-reizen

Tot rust gekomen, veel gezien, hartelijk ontvangen

Pieter & Sandra en kinderen
8-5-2016

Wat een prettige ontvangst gehad, goede en verzorgde accomodatie, we voelden ons erg welkom op Wanapa!

Veel gezien van het eiland en de natuur, ook een geweldige ervaring opgedaan bij de door Wanapa georganiseerde duik/snorkeltocht. Een echte aanrader, hier gaan we zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Niet geschikt voor conferenties en/of training

Anita Wuestman
1-5-2016

Voor een trainingsprogramma (ouders en kinderen) zijn wij, door de eigenaar, uitgenodigd om gebruik te maken van Wanapa. Waren we maar niet met hem in zee gegaan. In plaats van 3 trainingsruimtes (die überhaupt niet bleken te bestaan) zaten we met 2 groepen buiten op het terras van een van de gastenverblijven van onze deelnemers. All inclusive hield in dat er thee, koffie, ranja en een snack (lees pennywafel) was en bv een macaroni maaltijd. Er is morgens geen warm water in de appartementen en In een aantal was geen fan, klamboe of airo aanwezig. Fixed price bleek bij nader inzien toch niet zo fixed. Over het personeel zijn wij tevreden. Over de communicatie met de eigenaar absoluut niet. We waren met een groep van 32 deelnemers en niemand van ons heeft zich welkom gevoeld. Toen de tweede week het trainingsprogramma afgerond was nam de gastvrijheid licht toe. Wij komen hier niet terug

Gereisd zakelijk in februari 2016
Directie Wanapa, Managing Director, 12-5-2016

Ook wij moeten constateren dat u niet past in de doelgroep van Wanapa. Een beoordeling met een 1 staaft dit.

Ter correctie: Wanapa heeft wel degelijk conferentie-en training-ruimten en faciliteiten: Wij verwijzen naar oa de volgende trainingen gegeven op Wanapa: trainingen tbv het RCN op Bonaire, trainingen voor de Directie Insel Air gegeven door de Baak en de training geïnitieerd door Comstor Cisco Reseller (zie ook hun review).

Paradijsje om tot rust te komen

Carolina
27-3-2016

Ontvangst, briefing met een lokaal biertje, en een upgrade was als een warm bad na een lange reis.

Bonaire is een prima plek voor surfers, duikers en rustzoekers en Wanapa was onze eerste keus wat een hele goede bleek te zijn.

Eigenaren Ginny en Mark zijn zeer gastvrij evenals de rest van het personeel, ons verblijf werd daardoor onvergetelijk.

klein minpuntje: de blaffende honden op het naastgelegen terrein.

Er word regelmatig een BBQ georganiseerd = aanrader!

Snorkelles voor Dummies(voor mij) = aanrader!

En de eerste keer snorkelen in de zee, samen met Mark, Ginny de kinderen en Hanneke en Marja, top!

Huurauto, je kan eigenlijk niet zonder of je moet een week op je bed blijven liggen, er is zoveel te zien en te doen, Washington slagbaai, de vele strandjes, Kralendijk en eigenlijk te veel om op te noemen.

We zijn heerlijk tot rust gekomen dankzij deze korte vakantie!

En verheugen ons nu al op de volgende keer, want die gaat zeker komen.

Gereisd met partner in maart 2016

Top accommodatie met veel rust.

Juliska en ton vd plas
19-3-2016

Ligt vlak bij Sorobon/ lac bay om te surfen, maar je moet wel eigen vervoer hebben, scooter of auto.

Kralendijk ligt ook op 10 min rijden.

Mooie schone kamers, en beddengoed en handddoeken om de 2 dagen verschoond.

Mooi zwembad en het personeel doet alles om het je naar de zin te maken.

Lekker rustig gelegen landhuis, aan een mooi natuurgebied.

Top stekkie.

Gereisd met partner in maart 2016

Heerlijk relaxte vibe

Ruud
17-3-2016

Het landhuis ligt op een ideale locatie voor windsurfers maar ook voor mensen die gesteld zijn op de rust. Met 10 minuten ben je met de scooter bij Lac Bay of in Kralendijk. Er heerst een heerlijke relaxte vibe op het landhuis met een grote mate van gastvrijheid van het personeel. De kamers zijn luxe, ruim en erg schoon. We hebben hier een heerlijk verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2016

Het mooie landhuis ligt op een rustige locatie, alle plekken (strand, centrum, snorkellocaties,airport) zijn binnen 15 min. met een auto te bereiken. Huurauto is wel een must. Uitstekende service, zeer gastvrij ontvangen door Ginny en Mark en al het personeel. Kleinschalig complex, waarbij de studio's wat minder privacy hebben dan de luxe kamers/appartementen. Dit is alleen een klein minpunt op het moment dat het complex volledig verhuurd is.

Gereisd met partner in februari 2016

een heerlijk relaxt, mooi en knus verblijf

Theo en Margret
2-3-2016

Alles was goed, het ontbijt ,appartement, zwembad!

Het was er heerlijk vertoeven de 10 dagen dat wij er waren. De persoonlijke benadering van de eigenaars en alle medewerkers stelden we zeer op prijs.

Ze hebben een prachtig zwembad waar we een persoonlijke snorkel cursus kregen van Mark. Later in de week nam hij ons en zijn hele gezin mee om het in zee uit te voeren. Prachtig!

Op de manier hoe ze bezig zijn met het milieu sprak ons ook erg aan.

De gezamenlijke barbecue was heel gezellig en geeft je een huiselijk gevoel met alle andere vakantiegangers!

Kotom, het is beslist een aanrader om te verblijven in Landhuis Wanapa!

Gereisd met partner in februari 2016

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Wanapa in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Wanapa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.