Landhuis Wanapa

83 reviews over Landhuis Wanapa

• 2018
    9Bloemetje29-01-2018

Super locatie

We hebben ontzettend genoten van de locatie die bij touroperator geboekt was, alles super netjes verzorgd, Lotte , Remi, en Judith een mooi team. Heb je tips nodig dan helpen ze je heel graag. Volgende keer doen we liever een studio boeken, dan kunnen we ook eens zelf koken. Wanapa kookt af en toe voor de gasten, en ontbijt was heerlijk, de eerste 2 dagen ons laten verwennen. Misschien beter dat incl is, dan maakten we er vaker gebruik van. Kralendijk is zeer goed te doen per scooter, en ook per fiets, alleen opletten in he donker...

gr Arno & Josette

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Martijn Huijsmans24-10-2017

Luxe vakantie

Zeer relaxte vakantie gehad op Wanapa. Mooi resort,netjes,ruim en luxe afgewerkt. Midden in de natuur met toch de goed restaurants en excursies in de buurt. Eindelijk een airco zonder herrie op de kamer. Gezellige sfeer met personeel en andere gasten. Door Nederlandse gastvrouw "manager" alle goed geregeld. Info over restaurants en excursies of een huur auto en reserveren en regelen van alles was geen probleem. Huur pickup auto was niet duur voor een week en hoop rondgereden. Lekker lui bij het grote zwembad of op het dakterras met bar en uitkijk over het eiland incl. biertje ook veel gedaan. Aanrader zijn eten bij Foodies en de Kajak en Snorkel toer door de mangrovebossen.

Alleen gereisd in oktober 2017

• 10Jaap Kienstra18-10-2017

Mooiste ontspannen vakantie ooit.

De studio's hoger gelegen, mooi uitzicht, lekker koel, zicht op kolibries. Alleen maar lof voor de gehele staf, erg lief en behulpzaam. Accommodatie ligt perfect tussen twee prachtige stranden aan de Lac Bay. Wij hebben zeker het plan om weer terug te komen in het Landhuis Wanapa.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Kirsten Janssen - Demouge17-10-2017

Zeker tot ziens! Geweldig verblijf.

Judith en Remi van Wanapa hebben ons een topweek bezorgd! Gastvrijheid, betrokkenheid, vriendelijkheid en humor zijn kenmerken van deze mensen. Wanapa is een goed onderhouden, mooi, rustig gelegen landhuis. De kamer waar wij verbleven was schoon en goed vertoeven. Elke dag stond een vers, gevarieerd ontbijt voor ons klaar. Remi en Judith hebben er alles aan gedaan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en dat is zeker gelukt. Het was bij Wanapa thuiskomen in een warm bad. Voor het eerst hebben wij tegen elkaar gezegd dat we terug willen komen naar een bestemming, namelijk Bonaire en Wanapa. Tot de volgende keer!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Diana07-10-2017

Helemaal top

Je zult niets te kort komen als je hier logeert. Alle medewerkers zijn ontzettend blij met jou als gast.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Julie09-09-2017

Geweldige vakantie!

Afgelopen Augustus samen met mijn vriend 7 nachten verbleven op Wanapa. Bij aankomst kregen we gelijk 2 glazen ijskoud drinken en een uitgebreide uitleg over het eiland, waar je het beste kan eten, leuk kan snorkelen of toffe bezienswaardigheden alles word behandeld. Ook hebben wij 1x gebruik gemaakt van het ontbijt, wat super verzorgd werd. Er worden ook eieren voor je gebakken, tosti's wat je maar wilt :). Na dat ik vertelde dat mijn vriend mij ten huwelijk had gevraagd werd er gelijk een fles bubbels klaar gezet en werd er een reservering gemaakt bij een restaurant. Je ontkomt hier niks!

Verder zijn de kamers en het hotel ontzettend schoon, de wifi is goed en als je een activititeit of restaurant wilt reserveren word dit geregeld. Want je kant altijd bij ze terecht!

We will be back!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Robert Sommerhalder02-08-2017

Heel erg comfortabel en goed verzorgd.

Landhuis Wanapa is een echte aanrader als je een rustig, verzorgd, en ontspannend verblijf wilt hebben in de Nederlandse Antillen. We hebben genoten van de uitstekende service. Je word vriendelijk ontvangen in een hele fijne sfeer, en dat blijft de hele vakantie. Het is op een geweldige plek en makkelijk bereikbaar. Wij werden altijd super goed geholpen met al onze vragen over het eiland en tips over wat leuk is om te doen. Ik zou graag komende jaren terugkeren naar Landhuis Wanapa.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Noortje26-07-2017

Prachtige vakantieplek

Het landhuis Wanapa is een prachtig landhuis, met een geweldig zwembad en super vriendelijk personeel. Je hoeft maar iets te vragen en het wordt direct voor je uitgezocht! (Niets is te veel). Verder is het een mooie rustige plek en met de scooter of auto ben je zo in Kralendijk. 's Avonds kun je genieten van een prachtige sterrenhemel op het dakterras.
    Absoluut een aanrader!!!

Alleen gereisd in juli 2017

• 9kingtheo28-03-2017

Geweldig!!

Alle juichende reviews zijn bewaarheid. Prima ontbijt om de dag te beginnen en daarbij ook contact met andere gasten. Dagelijkse leiding staat direct voor je klaar om kleine smetjes te verhelpen.Stefanie nogmaals bedankt voor de attentie. Ondanks dat wij geen snorkelaars en duikers zijn toch een prima verblijf gehad op Bonaire.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Gea Dikken18-03-2017

Een echte vakantie

Een fantastisch ontbijt met alles er op en er aan. Een goede lokatie voor rustzoekers, maar ook een plek om vrienden te maken.

Gereisd met partner in maart 2017

15 tips over Landhuis Wanapa

• karin, 15-06-2014

Huur een scooter bij Macho en je ziet het hele eiland met een frisse wind Ga mee met Glass Bottem/kayak bonaire *Neem de watertaxi bij Karels in Kralendijk en vaar naar Klein Bonaire om lekker te snorkelen. * Eet local food bij Maiky's snack op de Kaya Sorobon of bij Rose Inn in Rincon.

• Hp2014, 26-04-2014

Een auto heb je op Bonaire nodig als je wat wilt zien van het eiland. Het landhuis verhuurd ook fietsen en snorkel materiaal. Vanuit het landhuis ben je zo op het strand en bij verschillende snorkelplekken.

• Hans Bleeker, 30-10-2013

ivm de warme nachten van 26C zou ik bij de volgende keer een kamer met airco te nemen. Bezoek het Washinton-Slagbaai National Park.

0 vragen over Landhuis Wanapa

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Balkon / terrasAanwezig
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats