Landhuis

76 reviews over Landhuis Wanapa in het Nederlands

Helemaal top

Diana,
7-10-2017

Je zult niets te kort komen als je hier logeert. Alle medewerkers zijn ontzettend blij met jou als gast.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige vakantie!

Julie,
9-9-2017

Afgelopen Augustus samen met mijn vriend 7 nachten verbleven op Wanapa. Bij aankomst kregen we gelijk 2 glazen ijskoud drinken en een uitgebreide uitleg over het eiland, waar je het beste kan eten, leuk kan snorkelen of toffe bezienswaardigheden alles word behandeld. Ook hebben wij 1x gebruik gemaakt van het ontbijt, wat super verzorgd werd. Er worden ook eieren voor je gebakken, tosti's wat je maar wilt :). Na dat ik vertelde dat mijn vriend mij ten huwelijk had gevraagd werd er gelijk een fles bubbels klaar gezet en werd er een reservering gemaakt bij een restaurant. Je ontkomt hier niks!

Verder zijn de kamers en het hotel ontzettend schoon, de wifi is goed en als je een activititeit of restaurant wilt reserveren word dit geregeld. Want je kant altijd bij ze terecht!

We will be back!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heel erg comfortabel en goed verzorgd.

Robert Sommerhalder,
2-8-2017

Landhuis Wanapa is een echte aanrader als je een rustig, verzorgd, en ontspannend verblijf wilt hebben in de Nederlandse Antillen. We hebben genoten van de uitstekende service. Je word vriendelijk ontvangen in een hele fijne sfeer, en dat blijft de hele vakantie. Het is op een geweldige plek en makkelijk bereikbaar. Wij werden altijd super goed geholpen met al onze vragen over het eiland en tips over wat leuk is om te doen. Ik zou graag komende jaren terugkeren naar Landhuis Wanapa.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige vakantieplek

Noortje,
26-7-2017

Het landhuis Wanapa is een prachtig landhuis, met een geweldig zwembad en super vriendelijk personeel. Je hoeft maar iets te vragen en het wordt direct voor je uitgezocht! (Niets is te veel).

Verder is het een mooie rustige plek en met de scooter of auto ben je zo in Kralendijk. 's Avonds kun je genieten van een prachtige sterrenhemel op het dakterras.

Absoluut een aanrader!!!

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Geweldig!!

kingtheo,
28-3-2017

Alle juichende reviews zijn bewaarheid. Prima ontbijt om de dag te beginnen en daarbij ook contact met andere gasten. Dagelijkse leiding staat direct voor je klaar om kleine smetjes te verhelpen.Stefanie nogmaals bedankt voor de attentie. Ondanks dat wij geen snorkelaars en duikers zijn toch een prima verblijf gehad op Bonaire.

Een echte vakantie

Gea Dikken
18-3-2017

Een fantastisch ontbijt met alles er op en er aan. Een goede lokatie voor rustzoekers, maar ook een plek om vrienden te maken.

Elk jaar weer fantastisch

Paul en Carola
8-3-2017

Zoek je een rustige plek met een mooi groot zwembad, dan is Landhuis Wanapa een hele goede optie. Er zijn fijne schone kamers met prima bedden, een heerlijk uitgebreid ontbijt, regelmatig een barbecue of een andere activiteit.Ook kun je snorkellessen volgen en een snorkeltrip maken. Boven een mooi dakterras met een prachtig uitzicht over het eiland en waar je de verfrissende wind voelt en je lekker met een drankje kunt gaan zitten. Grappige kleine kolibrietjes in de struiken van de mooie tuin. Het team van Wanapa is erg gastvrij en zorgt ervoor dat je je thuis voelt. Kortom, een paradijsje! Wij komen hier al 4 jaar (elk jaar iets langer) en gaan zeker weer terug. Dat zegt genoeg denk ik....

Gereisd met partner in maart 2017

Deze week weer teruggekomen van een heerlijk verblijf in Wanapa. Het is niet de eerste keer dat ik hier ben geweest en zeker ook niet de laatste. Er hangt een heerlijke vibe en rust over het landhuis. De kamers worden vaak schoongemaakt en zien er heel mooi uit. Ik heb er heerlijk geslapen. Het ligt op kleine afstand van Sorobon (voor windsurfers) of Kralendijk. Toplocatie! Hele vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staat. Erg praktisch dat je ook via whatsapp kunt communiceren.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Heerlijk verblijf

Josée Gaudet
15-12-2016

De manager van Wanapa, Stefanie, is er in geslaagd ons erg welkom te voelen in dit mooie landhuis. De kamers zijn eenvoudig maar ruim en aangenaam. Het grote zwembad is fantastisch - je kunt er echt goed in zwemmen. En er zijn zoveel leuke plekken in en rond het landhuis - de porch, het dakterras, naast het zwembad, etc. We komen zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in november 2016

Fijne plek!

Peter Bleeker
15-12-2016

Weer een fijn weekje in dit fraaie landhuis verbleven, waar we steeds met veel plezier terugkeren. Deze keer in het appartement met ruime woonkeuken en eigen terras, waar de kolibri's iedere dag langs kwamen. Stefanie, de manager, heeft ons uitstekend ontvangen. De barbeque was erg gezellig. Het eiland, boven en onder water, was weer prachtig. Kortom, het was weer super, en niet alleen het weer!

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Wanapa in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Wanapa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.