Landhuis

3 reviews over Landhuis Wanapa in het Nederlands

Luxe vakantie

Martijn Huijsmans,
24-10-2017

Zeer relaxte vakantie gehad op Wanapa.

Mooi resort,netjes,ruim en luxe afgewerkt.

Midden in de natuur met toch de goed restaurants en excursies in de buurt.

Eindelijk een airco zonder herrie op de kamer.

Gezellige sfeer met personeel en andere gasten.

Door Nederlandse gastvrouw "manager" alle goed geregeld.

Info over restaurants en excursies of een huur auto en reserveren en regelen van alles was geen probleem.

Huur pickup auto was niet duur voor een week en hoop rondgereden.

Lekker lui bij het grote zwembad of op het dakterras met bar en uitkijk over het eiland incl. biertje ook veel gedaan.

Aanrader zijn eten bij Foodies en de Kajak en Snorkel toer door de mangrovebossen.

Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Prachtige vakantieplek

Noortje,
26-7-2017

Het landhuis Wanapa is een prachtig landhuis, met een geweldig zwembad en super vriendelijk personeel. Je hoeft maar iets te vragen en het wordt direct voor je uitgezocht! (Niets is te veel).

Verder is het een mooie rustige plek en met de scooter of auto ben je zo in Kralendijk. 's Avonds kun je genieten van een prachtige sterrenhemel op het dakterras.

Absoluut een aanrader!!!

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Heerlijke (Surf)vakantie!

Eric Bos
23-3-2013

Paar dagen van te voren geboekt en prima bevallen. Bij aankomst persoonlijk welkom geheten met een lekker koud biertje! Mijn hoofddoel was een week windsurfen op Sorobon en dat is prima bevallen. Lies heeft geholpen met de huur van een elektrische fiets en de afstand was geen probleem. In 15-20 minuten zit je aan het water. Met de wind erbij is het geen straf om een stukje te fietsen. Gekookt wordt er een paar dagen p/week, maar dat was wel heerlijk! Eigenlijk niks om over te klagen en zou hier zo weer boeken. ”

Gereisd alleenreizend in maart 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Wanapa voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Wanapa in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Wanapa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.