Landhuis
Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
9,7

13 reviews over Landhuis Wanapa in het Nederlands

Super vakantie gehad. Zou zo weer terug gaan!

Angelique,
25-6-2018

Wij hebben echt genoten!

We hebben een auto gehuurd en het hele eiland bekeken. Wanapa ligt heel centraal dus je bent overal zo. De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam de kamers worden netjes schoon gehouden. Heerlijk zwembad. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Deze week weer teruggekomen van een heerlijk verblijf in Wanapa. Het is niet de eerste keer dat ik hier ben geweest en zeker ook niet de laatste. Er hangt een heerlijke vibe en rust over het landhuis. De kamers worden vaak schoongemaakt en zien er heel mooi uit. Ik heb er heerlijk geslapen. Het ligt op kleine afstand van Sorobon (voor windsurfers) of Kralendijk. Toplocatie! Hele vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staat. Erg praktisch dat je ook via whatsapp kunt communiceren.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Heerlijk verblijf

Josée Gaudet
15-12-2016

De manager van Wanapa, Stefanie, is er in geslaagd ons erg welkom te voelen in dit mooie landhuis. De kamers zijn eenvoudig maar ruim en aangenaam. Het grote zwembad is fantastisch - je kunt er echt goed in zwemmen. En er zijn zoveel leuke plekken in en rond het landhuis - de porch, het dakterras, naast het zwembad, etc. We komen zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in november 2016

Heerlijk relaxte vibe

Ruud
17-3-2016

Het landhuis ligt op een ideale locatie voor windsurfers maar ook voor mensen die gesteld zijn op de rust. Met 10 minuten ben je met de scooter bij Lac Bay of in Kralendijk. Er heerst een heerlijke relaxte vibe op het landhuis met een grote mate van gastvrijheid van het personeel. De kamers zijn luxe, ruim en erg schoon. We hebben hier een heerlijk verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2016

Fantastisch Landhuis

Marjolein
16-10-2014

Wanapa is een prachtige, bijzondere en verzorgde accommodatie met een perfecte ligging en mooi uitzicht. Het panorama terras is uniek! De studio zijn zeer ruim, mooi, verzorgd en hebben heerlijke bedden. Het zwembad is heerlijk en alles op Bonaire is vanaf Wanapa goed bereikbaar. Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zelfs de WiFi werkt overal, ook uniek! Een aanrader!!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Kleinschalig, lux en rustig!

marianne de Bruyn
11-8-2014

Rustige plek, kleinschalig, prima zwembad, zeer goede bedden en geweldige persoonlijke service. De locatie is binnen 10 min rijden van diverse aktiviteiten en het centrum van kralendijk.

Gereisd met vrienden in januari 2014

het gevoel van Stromay the song Formidable

A .den heijer
13-6-2014

Denk u maar aan de band "" Stromay """ the song Formidable

Dat gevoel krijg je als je in dit resort bent.

Super vriendelijk. En plek waar je zegt verrek ik voel me thuis

Arie den Heijer

Gereisd met vrienden in mei 2014

Een verblijf in een Aards Paradijs!

LucenChris
3-5-2014

Dit is ons derde jaar dat we samen met vrienden naar Bonaire komen en op Landhuis Wanapa verblijven. Het is een heerlijke plek met groot zwembad, een klein paradijsje opzich. Elke dag hebben we genoten van een lekker ontbijt. Er werken vriendelijke mensen die alles voor je regelen en naar de zin maken. We verbleven in een luxe hotelkamer. Deze beschikken over een ruime koelkast en alles is netjes en goed verzorgd. Gebruik van airco was niet nodig door een verkoelende bries die door de kamers waait (airco is wel aanwezig). Elke week wordt er voor de gasten een gezellige BBQ georganiseerd en een avondmaaltijd waar we met plezier van hebben genoten. We komen graag met de lokale bevolking in contact en eten bij lokale restaurantjes (tip: Posada para Mira in Rincon met prachtig uitzicht). Bonaire is een prachtig eiland met ongerepte natuur, zowel boven als onderwater. Het is gemoedelijk en er zijn veel dingen te doen. We kijken nu al uit naar onze volgende vakantie. Tot volgend jaar!

Gereisd met vrienden in april 2014

Simply beautiful

Astrid van Tent
20-12-2013

Hai,

This lodge is simply beautiful. It has a nice pool, the surrounding nature is great, the rooms comfortable and a friendly staff with a lovely manager Brigitte. We will for sure be back!

Gereisd met vrienden in november 2013

Fantastische plek.

Gijs H. Hoogerkamp
24-11-2013

Onlangs een bruiloft meegemaakt, alles luxe en netjes. De bediening en ook de muziek was te gek.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Wanapa in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Wanapa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.