Landhuis
Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
9,7

4 reviews over Landhuis Wanapa in het Nederlands

Heerlijke ontspannen voor jong en oud

hanselenb
12-3-2014

Een prachtig Landhuis midden in de "knoek" (Boneriaanse natuur).

Mooi ingerichte appartementen voorzien van alle gemakken.

Prachtig dakterras met uitzicht. 's Ochtends ontwaken met het geluid van tropische vogeltjes (kolibri's!). Na een heerlijk ontbijt een frisse duik in

een mooi zwembad omgeven door palmbomen. Alles super onderhouden.

Zeer behulpzaam personeel. Veel dingen te doen in de buurt. Snorkelen,

Kajakken,duiken, surfen, wandelen. Natuurpark Waschington ook super.

Brandaris beklommen. Een zeldzaam mooie topbestemming voor het hele gezin. Wij willen nu al terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

zeker weer terug!

englebert
28-2-2014

Van de drie eilanden kozen we Bonaire uit. Wij kwamen tijdens onze zoektocht uit bij Wanapa Lodge. Dit, omdat wij van persoonlijke aandacht houden en niets moeten hebben van die massale toestanden. Met Wanapa Lodge hebben we in de roos geschoten. Met de vragen die we voor ons vertrek hadden werden we op de wenken bediend en begrepen we al direct dat het hier om 'een warm bad' moest gaan. Vanaf aankomst t/m vertrek (wat dan weer erg jammer was) gaf het personeel hier ons de aandacht van wat je als gast zo graag verwacht. De kamers (wij hadden een studio) zijn goed ingericht en liggen in het knusse complex uitstekend gelegen. Een fijn zwembad en een prettige foyer met patio maken het compleet. Wat erg fijn is, is dat je als gast het gevoel gegeven wordt dat niets teveel is. Men is goed op de hoogte van de beste plekken en 'to-do' dingen op Bonaire. Top!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Fantastische service door een enthousiast team treft u bij deze nieuwe accomodatie Landhuis Wanapa.

Gelegen nabij het prachtige natuurgebied Lac Bay kunt u hier genieten van het wonderschone Bonaire.

Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooi, gastvrij hotel op Bonaire.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Paradijselijke plek!

Sophie Visser
11-6-2012

Prachtige ligging tussen Sorobon en Kralendijk, midden in de natuur. Fantastisch uitzicht vanaf eigen veranda en fijne bries dus geen muggen. Mooie ruime kamer zeer compleet, nieuw en schoon, goede bedden. We zijn heel gastvrij ontvangen, een warm bad! Alles kon of was te regelen. We hebben ook een avond gezamenlijk geBBQed, lekker en tiptop verzorgd. Het zwembad is heerlijk, de kinderen (7 en 9 jaar) hebben er snorkel les gekregen om goed voorbereid de zee in te gaan, erg leuk! Ik zal zeker terugkomen in deze oase!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Wanapa in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Wanapa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.