Landhuis

7 reviews over Landhuis Wanapa in het Nederlands

Prachtig Landhuis!

Niki-Rebecca,
3-6-2018

Wananpa is een prachtig Caribisch landhuis wat op een centrale plek ligt tussen Kralendijk en Sorobon (windsurf paradijs) ligt. Wij hadden een appartement met 2 ruime slaapkamers, wat ideaal is met 3 kinderen, eigen badkamers en een fijne leefruimte met keuken.

Alles is goed onderhouden en ziet er erg verzorgd uit.

We zijn hier ontzettend gastvrij ontvangen en gedurende de hele vakantie geweldig verzorgd door zeer vriendelijk en enthousiast personeel. Alles wordt voor je geregeld en als je wilt staat er dagelijks een heerlijk ontbijt klaar.

Het was een top vakantie en komen hier zeker naar toe terug!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Heel erg comfortabel en goed verzorgd.

Robert Sommerhalder,
2-8-2017

Landhuis Wanapa is een echte aanrader als je een rustig, verzorgd, en ontspannend verblijf wilt hebben in de Nederlandse Antillen. We hebben genoten van de uitstekende service. Je word vriendelijk ontvangen in een hele fijne sfeer, en dat blijft de hele vakantie. Het is op een geweldige plek en makkelijk bereikbaar. Wij werden altijd super goed geholpen met al onze vragen over het eiland en tips over wat leuk is om te doen. Ik zou graag komende jaren terugkeren naar Landhuis Wanapa.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijne plek!

Peter Bleeker
15-12-2016

Weer een fijn weekje in dit fraaie landhuis verbleven, waar we steeds met veel plezier terugkeren. Deze keer in het appartement met ruime woonkeuken en eigen terras, waar de kolibri's iedere dag langs kwamen. Stefanie, de manager, heeft ons uitstekend ontvangen. De barbeque was erg gezellig. Het eiland, boven en onder water, was weer prachtig. Kortom, het was weer super, en niet alleen het weer!

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

D-reizen

Tot rust gekomen, veel gezien, hartelijk ontvangen

Pieter & Sandra en kinderen
8-5-2016

Wat een prettige ontvangst gehad, goede en verzorgde accomodatie, we voelden ons erg welkom op Wanapa!

Veel gezien van het eiland en de natuur, ook een geweldige ervaring opgedaan bij de door Wanapa georganiseerde duik/snorkeltocht. Een echte aanrader, hier gaan we zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

feestelijk verblijf

Maya,Martin en Sidd
3-8-2015

Heerlijk vakantieverblijf van 4 dagen. Mooi, sfeervol en modern landhuis. Ruim en smaakvol ingericht.

Heerlijk, groot en schoon zwembad. Mooie kamers. Erg vriendelijke en flexibele staf. Heeft ons geweldig geholpen om een leuk klein kinderfeestje te organiseren op het dakterras voor onze elfjarige zoon. we zouden er graag weer komen ook zakelijk omdat er mooie conferentie en rtainingsfaciliteiten zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Een parel op Bonaire

Paul Molenaars
9-2-2014

Soms zou je de tijd even willen stilzetten om nog langer te kunnen genieten. Dat hadden wij ook toen we op Landhuis Wanapa verbleven. Een parel op Bonaire. Heel sfeervol, veel ruimte en ontzettend hartelijke en warme mensen. Wij komen terug!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

een heerlijke plek

Patricia de Koning
16-1-2014

in de kerstvakantie met ons gezin (kids van 15,12 en 9) op Wanapa geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad mede door het vriendelijke en altijd behulpzame personeel, bedankt Karin, Brigitte, Marcel en Tineke. Een heerlijk zwembad, lekker ontbijt, 3x in de week kun je avondeten wat heerlijk en gezellig is. De kinderen voelden zich er erg op hun gemak ook al is het rustig. Landhuis is erg mooi, kamers zijn prima en niets is teveel gevraagd, kortom wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Wanapa in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Wanapa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.