Landhuis
Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
9,7

47 reviews over Landhuis Wanapa in het Nederlands

Top! Gastvrij en relaxed!

Anne,
12-1-2019

Top accommodatie! Super gezellig, knus, gastvrij en relaxed! Mooie kamer met veranda om lekker buiten te zitten en hele aardige mensen!

Gereisd met partner in januari 2019

Erg gezellige huiselijke accommodatie met eigen binnenplaats en zwembad. Op een rustige plek, ideaal om vanuit daar Bonaire te ontdekken met huurauto. Iedere ochtend een uitgebreid (op maat gemaakt!) ontbijtbuffet en 1x per week de mogelijkheid om aan te schuiven bij het gezamenlijke driegangendiner. Accommodatie is niet superluxe, maar alles wat je nodig hebt voor een relaxed verblijf op het eiland is aanwezig. Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2018

Wij komen terug

Wil Vos,
28-3-2018

Een prachtig landhuis. rustig gelegen in de mundi. Gastvrij team, verleent alle service.

Als gast kun je zelfvoorzienend zijn en geniet je het vertrouwen van het team.

Wij wilden er graag prive gasten uitnodigen en dat was prima(zonder overlast te geven aan andere gasten)

Wij gaan zeker terugkomen.

Hier ervaar je Bonaire zoals Bonaire echt is!

Gereisd met partner in maart 2018

D-reizen

Fantastisch , gezellig en perfecte gastvrijheid

Bob berghuys,
26-2-2018

Een schitterende locatie centraal gelegen auto of scooter wel aan te raden ook aan te raden om de door hen wekelijks te organiseren BBQ bij te wonen reuze gezellig en leuk om ervaringen te delen

Gereisd met partner in februari 2018

Super locatie

Bloemetje,
29-1-2018

We hebben ontzettend genoten van de locatie die bij touroperator geboekt was, alles super netjes verzorgd, Lotte , Remi, en Judith een mooi team.

Heb je tips nodig dan helpen ze je heel graag.

Volgende keer doen we liever een studio boeken, dan kunnen we ook eens zelf koken. Wanapa kookt af en toe voor de gasten, en ontbijt was heerlijk, de eerste 2 dagen ons laten verwennen.

Misschien beter dat incl is, dan maakten we er vaker gebruik van.

Kralendijk is zeer goed te doen per scooter, en ook per fiets, alleen opletten in he donker...

gr Arno & Josette

Gereisd met partner in januari 2018

Mooiste ontspannen vakantie ooit.

Jaap Kienstra,
18-10-2017

De studio's hoger gelegen, mooi uitzicht, lekker koel, zicht op kolibries.

Alleen maar lof voor de gehele staf, erg lief en behulpzaam.

Accommodatie ligt perfect tussen twee prachtige stranden aan de Lac Bay.

Wij hebben zeker het plan om weer terug te komen in het Landhuis Wanapa.

Gereisd met partner in oktober 2017

Zeker tot ziens! Geweldig verblijf.

Kirsten Janssen - Demouge,
17-10-2017

Judith en Remi van Wanapa hebben ons een topweek bezorgd! Gastvrijheid, betrokkenheid, vriendelijkheid en humor zijn kenmerken van deze mensen. Wanapa is een goed onderhouden, mooi, rustig gelegen landhuis. De kamer waar wij verbleven was schoon en goed vertoeven. Elke dag stond een vers, gevarieerd ontbijt voor ons klaar. Remi en Judith hebben er alles aan gedaan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en dat is zeker gelukt. Het was bij Wanapa thuiskomen in een warm bad.

Voor het eerst hebben wij tegen elkaar gezegd dat we terug willen komen naar een bestemming, namelijk Bonaire en Wanapa. Tot de volgende keer!

Gereisd met partner in oktober 2017

Helemaal top

Diana,
7-10-2017

Je zult niets te kort komen als je hier logeert. Alle medewerkers zijn ontzettend blij met jou als gast.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige vakantie!

Julie,
9-9-2017

Afgelopen Augustus samen met mijn vriend 7 nachten verbleven op Wanapa. Bij aankomst kregen we gelijk 2 glazen ijskoud drinken en een uitgebreide uitleg over het eiland, waar je het beste kan eten, leuk kan snorkelen of toffe bezienswaardigheden alles word behandeld. Ook hebben wij 1x gebruik gemaakt van het ontbijt, wat super verzorgd werd. Er worden ook eieren voor je gebakken, tosti's wat je maar wilt :). Na dat ik vertelde dat mijn vriend mij ten huwelijk had gevraagd werd er gelijk een fles bubbels klaar gezet en werd er een reservering gemaakt bij een restaurant. Je ontkomt hier niks!

Verder zijn de kamers en het hotel ontzettend schoon, de wifi is goed en als je een activititeit of restaurant wilt reserveren word dit geregeld. Want je kant altijd bij ze terecht!

We will be back!

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig!!

kingtheo,
28-3-2017

Alle juichende reviews zijn bewaarheid. Prima ontbijt om de dag te beginnen en daarbij ook contact met andere gasten. Dagelijkse leiding staat direct voor je klaar om kleine smetjes te verhelpen.Stefanie nogmaals bedankt voor de attentie. Ondanks dat wij geen snorkelaars en duikers zijn toch een prima verblijf gehad op Bonaire.

Gereisd met partner in maart 2017

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Wanapa in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Wanapa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.