Landhuis
Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Wanapa voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

2 reviews over Landhuis Wanapa in het Nederlands

Met Nederlandse en internationale groep 2 weken incentive incl. training. Geinitieerd door Comstor, Cisco Reseller. Rustig gelegen dus voor groepen uitstekend. Prima trainingsmogelijkheden. Luxe locatie

Gereisd zakelijk in april 2015

Niet geschikt voor conferenties en/of training

Anita Wuestman
1-5-2016

Voor een trainingsprogramma (ouders en kinderen) zijn wij, door de eigenaar, uitgenodigd om gebruik te maken van Wanapa. Waren we maar niet met hem in zee gegaan. In plaats van 3 trainingsruimtes (die überhaupt niet bleken te bestaan) zaten we met 2 groepen buiten op het terras van een van de gastenverblijven van onze deelnemers. All inclusive hield in dat er thee, koffie, ranja en een snack (lees pennywafel) was en bv een macaroni maaltijd. Er is morgens geen warm water in de appartementen en In een aantal was geen fan, klamboe of airo aanwezig. Fixed price bleek bij nader inzien toch niet zo fixed. Over het personeel zijn wij tevreden. Over de communicatie met de eigenaar absoluut niet. We waren met een groep van 32 deelnemers en niemand van ons heeft zich welkom gevoeld. Toen de tweede week het trainingsprogramma afgerond was nam de gastvrijheid licht toe. Wij komen hier niet terug

Gereisd zakelijk in februari 2016
Directie Wanapa, Managing Director, 12-5-2016

Ook wij moeten constateren dat u niet past in de doelgroep van Wanapa. Een beoordeling met een 1 staaft dit.

Ter correctie: Wanapa heeft wel degelijk conferentie-en training-ruimten en faciliteiten: Wij verwijzen naar oa de volgende trainingen gegeven op Wanapa: trainingen tbv het RCN op Bonaire, trainingen voor de Directie Insel Air gegeven door de Baak en de training geïnitieerd door Comstor Cisco Reseller (zie ook hun review).

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Wanapa in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Wanapa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.