Landhuis Wanapa

Landhuis Wanapa
9,6

15 tips over Landhuis Wanapa

marianne de Bruyn, 11-8-2014
Heerlijk rustig na een aktieve dag
karin, 15-6-2014

*Huur een scooter bij Macho en je ziet het hele eiland met een frisse wind *Ga mee met Glass Bottem/kayak bonaire

*Neem de watertaxi bij Karels in Kralendijk en vaar naar Klein Bonaire om lekker te snorkelen.

* Eet local food bij Maiky's snack op de Kaya Sorobon of bij Rose Inn in Rincon.

Hp2014, 26-4-2014
Een auto heb je op Bonaire nodig als je wat wilt zien van het eiland. Het landhuis verhuurd ook fietsen en snorkel materiaal. Vanuit het landhuis ben je zo op het strand en bij verschillende snorkelplekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Wanapa voor je op een rij gezet:

englebert, 28-2-2014
Zo hebben we uitstekend gesnorkeld op een ontspannen manier. Gewoon bij en door hun zelf georganiseerd. Verder is er bij hun om de hoek de mogelijkheid om te paardrijden en met deze in zee te zwemmen.
Alma, 15-2-2014
Huur wel een auto en als je naar het nationale park wil en de mangroves een 4W-drive.
Paul Molenaars, 9-2-2014
Huur een auto dan kom je op de mooiste plekjes. Het Washington Slagbaai Nationaal Park was een van onze favorieten.

Patricia de Koning, 16-1-2014
Huur wel een auto of scooter want dan zie je nog wat van het mooie eiland.
Hans Bleeker, 30-10-2013

ivm de warme nachten van 26C zou ik bij de volgende keer een kamer met airco te nemen.

Bezoek het Washinton-Slagbaai National Park.

Eric Bos, 23-3-2013
Een auto of een (elektrische) fiets is aan te raden. Lies kan hier prima mee helpen. 1 standaard 220 stopcontact is aanwezig (net als thuis), dit scheelt weer adapters!
Peter en Els, 23-2-2013

Er is een AH supermarkt op 10 minuten rijden en in Kralendijk zijn ook prima restaurants.

Er zijn een aantal hotels langs de westkust waar je van je bedjes kan huren op het strand en goed kan eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Wanapa voor je op een rij gezet: