Gastvrij en heerlijk rustig, zeker een aanrader

Review geschreven door Mirjam

Gastvrij en heerlijk rustig, zeker een aanrader

Mirjam,
4-4-2019

Mooi landhuis, centraal gelegen op het eiland. Wij werden zeer gastvrij ontvangen en ons hele verblijf stond het personeel voor ons klaar. Ook organiseren ze wekelijks een barbecue, zeker een aanrader. Goed ontbijt, met altijd wel wat extra's zoals pannenkoeken, omelet of smoothies. Wij zaten in het appartement, erg ruime keuken, geheel uitgerust, en ruim eigen terras. Kamers waren netjes en schoon. Het is denk ik nog niet zo oud, ziet er goed uit. Je hebt wel eigen vervoer nodig maar dat is sowieso wel handig op Bonaire. Het landhuis heeft een binnen plein en een mooi zwembad met ligstoelen. Ik zou Wanapa zeker aanraden.

Gereisd met vrienden in maart 2019