Zeker tot ziens! Geweldig verblijf.

Landhuis Wanapa ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Kirsten Janssen - Demouge

Zeker tot ziens! Geweldig verblijf.

Kirsten Janssen - Demouge,
17-10-2017

Judith en Remi van Wanapa hebben ons een topweek bezorgd! Gastvrijheid, betrokkenheid, vriendelijkheid en humor zijn kenmerken van deze mensen. Wanapa is een goed onderhouden, mooi, rustig gelegen landhuis. De kamer waar wij verbleven was schoon en goed vertoeven. Elke dag stond een vers, gevarieerd ontbijt voor ons klaar. Remi en Judith hebben er alles aan gedaan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en dat is zeker gelukt. Het was bij Wanapa thuiskomen in een warm bad.

Voor het eerst hebben wij tegen elkaar gezegd dat we terug willen komen naar een bestemming, namelijk Bonaire en Wanapa. Tot de volgende keer!

Gereisd met partner in oktober 2017