Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer landhuis info

88 Reviews over Wanapa

• 10Justin Villeval23-09-2021

Heerlijk verblijf op Wanapa!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Wanapa Lodge! Zeer warm en vriendelijk ontvangst door Suzanne en Danny, echt fantastisch. Alles werd voor ons geregeld van een huurauto tot duiken, niks was hen te veel. Altijd in voor een gezellig praatje.

Het landhuis is redelijk rustig gelegen dus een huurauto is wel een must. De kamer is prima met een lekker bed, een fijne douche en een koelkast met voldoende ruimte. Ook het zwembad is heerlijk en er zijn altijd genoeg bedjes vrij. Iedere dag een heerlijk klaargemaakt ontbijt door chefkok Elvis, die al onze ontbijtwensen in vervulling kon laten gaan.

Kortom, als ik zou terugkeren naar Bonaire zou dat zeker naar Wanapa Lodge zijn!

• 10Ruimte
  • 10Marieke10-08-2021

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad bij resort Wanapa. Het resort ligt heerlijk rustig en wordt gerund door een gezellig Nederlands gezin. Vanaf het eerste moment voel je je direct welkom en relaxt. Danny en Suzan zijn zeer behulpzaam en kunnen je de mooie plekjes van het eiland vertellen. De kamers zijn ruim en wat ik zeker belangrijk vind goed schoon! Wat een aangename verassing was, is dat het resort in het echt mooier is dan op de foto's. Het huren van een auto is wel aan te raden gezien de afstanden op het eiland, en om alle mooie plekjes van Bonaire te ontdekken. We komen zeker nog een keer terug!

• 9Marieke10-08-2021

Geweldig verblijf wat gerund wordt door een heel gezellig en gastvrij Nederlands gezin. Bij aankomst was ik zeer aangenaam verrast, want wat je niet verwacht is dat het resort er nog mooier uitziet dan op de foto’s. Wanapa is een rustig en relaxt resort. Kamers zijn netjes en schoon! Personeel is vriendelijk, en het resort is gezellig en ruim opgezet. Wat mij betreft een aanrader!! Een auto is wel aan te raden vanaf aankomst ivm boodschappen en om het eiland te ontdekken en de mooie plekjes te kunnen ervaren. Deze kunnen Suzan en Danny je zeker vertellen.

• 9Anja en cor22-03-2020

GEWELDIG

De ligging vonden wij prachtig. Heerlijk buiten vertoeven zonder veel kabaal. Zwembad is zo heerlijk en altijd ruimte genoeg om heerlijk op de aardbei te dobberen of lekker baantjes te trekken. Kamer geen overbodige luxe maar ruim voldoende. Wat er al zoveel geschreven is wat absoluut waar is, is het team in ons geval Remi (kok een zeer goede en zoveel meer kwaliteiten die hij heeft!! Zeer sociaal en een gewoon super humor die ik zeer kan waarderen. Mathieu die alround onderhoudsman was (helaas voor het team vandaag terug gaat naar nederland) en voor alle klusjes wel een idee had om dingen /zaken anders of goed weet op te lossen. Zeer vriendelijk en beleefd in omgang en de mooie jonge benjamin van het team was! Dan nog zusanne en Dennis (en kinderen mila en bodi) Net voor ons gekomen en het team van Wanapa komt versterken!! wat een energie,moed kennis en inlevingsvermogen ect om dit avontuur aan te gaan !!!! Heel veel succes gewenst!

• 9Bianca01-02-2020

Ik kom hier zeker terug

Super gastvrij en persoonlijk. Fijne accommodatie. Je zit hier buiten bebouwde kom, dus zorg voor vervoer. Een scooter is hier ideaal

• 9Peter Tims25-08-2019

Heerlijk

Heerlijke accomodatie, lekker rustig en sfeervol

• 9Mirjam04-04-2019

Gastvrij en heerlijk rustig, zeker een aanrader

Mooi landhuis, centraal gelegen op het eiland. Wij werden zeer gastvrij ontvangen en ons hele verblijf stond het personeel voor ons klaar. Ook organiseren ze wekelijks een barbecue, zeker een aanrader. Goed ontbijt, met altijd wel wat extra's zoals pannenkoeken, omelet of smoothies. Wij zaten in het appartement, erg ruime keuken, geheel uitgerust, en ruim eigen terras. Kamers waren netjes en schoon. Het is denk ik nog niet zo oud, ziet er goed uit. Je hebt wel eigen vervoer nodig maar dat is sowieso wel handig op Bonaire. Het landhuis heeft een binnen plein en een mooi zwembad met ligstoelen. Ik zou Wanapa zeker aanraden.

• 10Leen29-03-2019

Heerlijk verblijf!!

Wat een heerlijke vakantie! Genoten van het ruime appartement met alle voorzieningen die je nodig hebt tijdens je vakantie. Het landhuis is prachtig, het zwembad is heerlijk. Een perfecte locatie om je vakantie te vieren. Henk, Remy en Anne zorgen er echt voor dat het je aan niks ontbreekt. Ze zijn super behulpzaam en het ontbijt is top!

• 10Nicole25-03-2019

Fantastisch!

Alles is aanwezig. Vrolijk en vriendelijk personeel wat klaar staat als je ze nodig hebt en alles in het ruime appartement, van een waterkoker tot een oven. Het is echt thuiskomen als je de dag weg bent geweest. Ook het zwembad is heerlijk. Ruim en zonder al te veel chloor. Ook kun je heerlijk op een bedje op het terras bij het zwembad liggen en de omgeving is prachtig. Kortom, een echte aanrader!

• 10Anne12-01-2019

Top! Gastvrij en relaxed!

Top accommodatie! Super gezellig, knus, gastvrij en relaxed! Mooie kamer met veranda om lekker buiten te zitten en hele aardige mensen!

Landhuis Wanapa info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)