Landhuis Wanapa

Landhuis Wanapa

9.3Fenomenaal

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.138p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer landhuis info

83 reviews over Landhuis Wanapa

• 9Anja en cor22-03-2020

GEWELDIG

De ligging vonden wij prachtig. Heerlijk buiten vertoeven zonder veel kabaal. Zwembad is zo heerlijk en altijd ruimte genoeg om heerlijk op de aardbei te dobberen of lekker baantjes te trekken. Kamer geen overbodige luxe maar ruim voldoende. Wat er al zoveel geschreven is wat absoluut waar is, is het team in ons geval Remi (kok een zeer goede en zoveel meer kwaliteiten die hij heeft!! Zeer sociaal en een gewoon super humor die ik zeer kan waarderen. Mathieu die alround onderhoudsman was (helaas voor het team vandaag terug gaat naar nederland) en voor alle klusjes wel een idee had om dingen /zaken anders of goed weet op te lossen. Zeer vriendelijk en beleefd in omgang en de mooie jonge benjamin van het team was! Dan nog zusanne en Dennis (en kinderen mila en bodi) Net voor ons gekomen en het team van Wanapa komt versterken!! wat een energie,moed kennis en inlevingsvermogen ect om dit avontuur aan te gaan !!!! Heel veel succes gewenst!

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Bianca01-02-2020

Ik kom hier zeker terug

Super gastvrij en persoonlijk. Fijne accommodatie. Je zit hier buiten bebouwde kom, dus zorg voor vervoer. Een scooter is hier ideaal

Alleen gereisd in januari 2020

• 2019
    9Peter Tims25-08-2019

Heerlijk

Heerlijke accomodatie, lekker rustig en sfeervol

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Leen29-03-2019

Heerlijk verblijf!!

Wat een heerlijke vakantie! Genoten van het ruime appartement met alle voorzieningen die je nodig hebt tijdens je vakantie. Het landhuis is prachtig, het zwembad is heerlijk. Een perfecte locatie om je vakantie te vieren. Henk, Remy en Anne zorgen er echt voor dat het je aan niks ontbreekt. Ze zijn super behulpzaam en het ontbijt is top!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Nicole25-03-2019

Fantastisch!

Alles is aanwezig. Vrolijk en vriendelijk personeel wat klaar staat als je ze nodig hebt en alles in het ruime appartement, van een waterkoker tot een oven. Het is echt thuiskomen als je de dag weg bent geweest. Ook het zwembad is heerlijk. Ruim en zonder al te veel chloor. Ook kun je heerlijk op een bedje op het terras bij het zwembad liggen en de omgeving is prachtig. Kortom, een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Anicka10-01-2019

Aanrader voor een relaxed en gezellig verblijf!

Erg gezellige huiselijke accommodatie met eigen binnenplaats en zwembad. Op een rustige plek, ideaal om vanuit daar Bonaire te ontdekken met huurauto. Iedere ochtend een uitgebreid (op maat gemaakt!) ontbijtbuffet en 1x per week de mogelijkheid om aan te schuiven bij het gezamenlijke driegangendiner. Accommodatie is niet superluxe, maar alles wat je nodig hebt voor een relaxed verblijf op het eiland is aanwezig. Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2018

• 2018
    10Angelique25-06-2018

Super vakantie gehad. Zou zo weer terug gaan!

Wij hebben echt genoten! We hebben een auto gehuurd en het hele eiland bekeken. Wanapa ligt heel centraal dus je bent overal zo. De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam de kamers worden netjes schoon gehouden. Heerlijk zwembad. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Niki-Rebecca03-06-2018

Prachtig Landhuis!

Wananpa is een prachtig Caribisch landhuis wat op een centrale plek ligt tussen Kralendijk en Sorobon (windsurf paradijs) ligt. Wij hadden een appartement met 2 ruime slaapkamers, wat ideaal is met 3 kinderen, eigen badkamers en een fijne leefruimte met keuken. Alles is goed onderhouden en ziet er erg verzorgd uit. We zijn hier ontzettend gastvrij ontvangen en gedurende de hele vakantie geweldig verzorgd door zeer vriendelijk en enthousiast personeel. Alles wordt voor je geregeld en als je wilt staat er dagelijks een heerlijk ontbijt klaar.
    Het was een top vakantie en komen hier zeker naar toe terug!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Wil Vos28-03-2018

Wij komen terug

Een prachtig landhuis. rustig gelegen in de mundi. Gastvrij team, verleent alle service. Als gast kun je zelfvoorzienend zijn en geniet je het vertrouwen van het team. Wij wilden er graag prive gasten uitnodigen en dat was prima(zonder overlast te geven aan andere gasten) Wij gaan zeker terugkomen. Hier ervaar je Bonaire zoals Bonaire echt is!

Gereisd met partner in maart 2018

• 10Bob berghuys26-02-2018

Fantastisch , gezellig en perfecte gastvrijheid

Een schitterende locatie centraal gelegen auto of scooter wel aan te raden ook aan te raden om de door hen wekelijks te organiseren BBQ bij te wonen reuze gezellig en leuk om ervaringen te delen

Gereisd met partner in februari 2018

Landhuis Wanapa info

• Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats