Landhuis Wanapa

Landhuis info

• Jacuzzi
Meer landhuis info
Tonen op kaart

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
Naar vluchttijden

83 reviews over Landhuis Wanapa

• 9Peter Tims25-08-2019

Heerlijk

Heerlijke accomodatie, lekker rustig en sfeervol

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Mirjam04-04-2019

Gastvrij en heerlijk rustig, zeker een aanrader

Mooi landhuis, centraal gelegen op het eiland. Wij werden zeer gastvrij ontvangen en ons hele verblijf stond het personeel voor ons klaar. Ook organiseren ze wekelijks een barbecue, zeker een aanrader. Goed ontbijt, met altijd wel wat extra's zoals pannenkoeken, omelet of smoothies. Wij zaten in het appartement, erg ruime keuken, geheel uitgerust, en ruim eigen terras. Kamers waren netjes en schoon. Het is denk ik nog niet zo oud, ziet er goed uit. Je hebt wel eigen vervoer nodig maar dat is sowieso wel handig op Bonaire. Het landhuis heeft een binnen plein en een mooi zwembad met ligstoelen. Ik zou Wanapa zeker aanraden.

• 10Leen29-03-2019

Heerlijk verblijf!!

Wat een heerlijke vakantie! Genoten van het ruime appartement met alle voorzieningen die je nodig hebt tijdens je vakantie. Het landhuis is prachtig, het zwembad is heerlijk. Een perfecte locatie om je vakantie te vieren. Henk, Remy en Anne zorgen er echt voor dat het je aan niks ontbreekt. Ze zijn super behulpzaam en het ontbijt is top!

• 10Nicole25-03-2019

Fantastisch!

Alles is aanwezig. Vrolijk en vriendelijk personeel wat klaar staat als je ze nodig hebt en alles in het ruime appartement, van een waterkoker tot een oven. Het is echt thuiskomen als je de dag weg bent geweest. Ook het zwembad is heerlijk. Ruim en zonder al te veel chloor. Ook kun je heerlijk op een bedje op het terras bij het zwembad liggen en de omgeving is prachtig. Kortom, een echte aanrader!

• 10Anne12-01-2019

Top! Gastvrij en relaxed!

Top accommodatie! Super gezellig, knus, gastvrij en relaxed! Mooie kamer met veranda om lekker buiten te zitten en hele aardige mensen!

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Anicka10-01-2019

Aanrader voor een relaxed en gezellig verblijf!

Erg gezellige huiselijke accommodatie met eigen binnenplaats en zwembad. Op een rustige plek, ideaal om vanuit daar Bonaire te ontdekken met huurauto. Iedere ochtend een uitgebreid (op maat gemaakt!) ontbijtbuffet en 1x per week de mogelijkheid om aan te schuiven bij het gezamenlijke driegangendiner. Accommodatie is niet superluxe, maar alles wat je nodig hebt voor een relaxed verblijf op het eiland is aanwezig. Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2018

• 2018
    10Angelique25-06-2018

Super vakantie gehad. Zou zo weer terug gaan!

Wij hebben echt genoten! We hebben een auto gehuurd en het hele eiland bekeken. Wanapa ligt heel centraal dus je bent overal zo. De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam de kamers worden netjes schoon gehouden. Heerlijk zwembad. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Niki-Rebecca03-06-2018

Prachtig Landhuis!

Wananpa is een prachtig Caribisch landhuis wat op een centrale plek ligt tussen Kralendijk en Sorobon (windsurf paradijs) ligt. Wij hadden een appartement met 2 ruime slaapkamers, wat ideaal is met 3 kinderen, eigen badkamers en een fijne leefruimte met keuken. Alles is goed onderhouden en ziet er erg verzorgd uit. We zijn hier ontzettend gastvrij ontvangen en gedurende de hele vakantie geweldig verzorgd door zeer vriendelijk en enthousiast personeel. Alles wordt voor je geregeld en als je wilt staat er dagelijks een heerlijk ontbijt klaar.
    Het was een top vakantie en komen hier zeker naar toe terug!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Wil Vos28-03-2018

Wij komen terug

Een prachtig landhuis. rustig gelegen in de mundi. Gastvrij team, verleent alle service. Als gast kun je zelfvoorzienend zijn en geniet je het vertrouwen van het team. Wij wilden er graag prive gasten uitnodigen en dat was prima(zonder overlast te geven aan andere gasten) Wij gaan zeker terugkomen. Hier ervaar je Bonaire zoals Bonaire echt is!

Gereisd met partner in maart 2018

• 10Bob berghuys26-02-2018

Fantastisch , gezellig en perfecte gastvrijheid

Een schitterende locatie centraal gelegen auto of scooter wel aan te raden ook aan te raden om de door hen wekelijks te organiseren BBQ bij te wonen reuze gezellig en leuk om ervaringen te delen

Gereisd met partner in februari 2018

15 tips over Landhuis Wanapa

• karin, 15-06-2014

Huur een scooter bij Macho en je ziet het hele eiland met een frisse wind Ga mee met Glass Bottem/kayak bonaire *Neem de watertaxi bij Karels in Kralendijk en vaar naar Klein Bonaire om lekker te snorkelen. * Eet local food bij Maiky's snack op de Kaya Sorobon of bij Rose Inn in Rincon.

• Hp2014, 26-04-2014

Een auto heb je op Bonaire nodig als je wat wilt zien van het eiland. Het landhuis verhuurd ook fietsen en snorkel materiaal. Vanuit het landhuis ben je zo op het strand en bij verschillende snorkelplekken.

• Hans Bleeker, 30-10-2013

ivm de warme nachten van 26C zou ik bij de volgende keer een kamer met airco te nemen. Bezoek het Washinton-Slagbaai National Park.

0 vragen over Landhuis Wanapa

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Balkon / terrasAanwezig
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats