Landhuis Wanapa

9,6

72 reviews over Landhuis Wanapa in het Nederlands

Wij komen terug

Wil Vos, 28-3-2018

Een prachtig landhuis. rustig gelegen in de mundi. Gastvrij team, verleent alle service.

Als gast kun je zelfvoorzienend zijn en geniet je het vertrouwen van het team.

Wij wilden er graag prive gasten uitnodigen en dat was prima(zonder overlast te geven aan andere gasten)

Wij gaan zeker terugkomen.

Hier ervaar je Bonaire zoals Bonaire echt is!

Fantastisch , gezellig en perfecte gastvrijheid

Bob berghuys, 26-2-2018

Een schitterende locatie centraal gelegen auto of scooter wel aan te raden ook aan te raden om de door hen wekelijks te organiseren BBQ bij te wonen reuze gezellig en leuk om ervaringen te delen

Super locatie

Bloemetje, 29-1-2018

We hebben ontzettend genoten van de locatie die bij touroperator geboekt was, alles super netjes verzorgd, Lotte , Remi, en Judith een mooi team.

Heb je tips nodig dan helpen ze je heel graag.

Volgende keer doen we liever een studio boeken, dan kunnen we ook eens zelf koken. Wanapa kookt af en toe voor de gasten, en ontbijt was heerlijk, de eerste 2 dagen ons laten verwennen.

Misschien beter dat incl is, dan maakten we er vaker gebruik van.

Kralendijk is zeer goed te doen per scooter, en ook per fiets, alleen opletten in he donker...

gr Arno & Josette

Luxe vakantie

Martijn Huijsmans, 24-10-2017

Zeer relaxte vakantie gehad op Wanapa.

Mooi resort,netjes,ruim en luxe afgewerkt.

Midden in de natuur met toch de goed restaurants en excursies in de buurt.

Eindelijk een airco zonder herrie op de kamer.

Gezellige sfeer met personeel en andere gasten.

Door Nederlandse gastvrouw "manager" alle goed geregeld.

Info over restaurants en excursies of een huur auto en reserveren en regelen van alles was geen probleem.

Huur pickup auto was niet duur voor een week en hoop rondgereden.

Lekker lui bij het grote zwembad of op het dakterras met bar en uitkijk over het eiland incl. biertje ook veel gedaan.

Aanrader zijn eten bij Foodies en de Kajak en Snorkel toer door de mangrovebossen.

Mooiste ontspannen vakantie ooit.

Jaap Kienstra, 18-10-2017

De studio's hoger gelegen, mooi uitzicht, lekker koel, zicht op kolibries.

Alleen maar lof voor de gehele staf, erg lief en behulpzaam.

Accommodatie ligt perfect tussen twee prachtige stranden aan de Lac Bay.

Wij hebben zeker het plan om weer terug te komen in het Landhuis Wanapa.

Zeker tot ziens! Geweldig verblijf.

Kirsten Janssen - Demouge, 17-10-2017

Judith en Remi van Wanapa hebben ons een topweek bezorgd! Gastvrijheid, betrokkenheid, vriendelijkheid en humor zijn kenmerken van deze mensen. Wanapa is een goed onderhouden, mooi, rustig gelegen landhuis. De kamer waar wij verbleven was schoon en goed vertoeven. Elke dag stond een vers, gevarieerd ontbijt voor ons klaar. Remi en Judith hebben er alles aan gedaan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en dat is zeker gelukt. Het was bij Wanapa thuiskomen in een warm bad.

Voor het eerst hebben wij tegen elkaar gezegd dat we terug willen komen naar een bestemming, namelijk Bonaire en Wanapa. Tot de volgende keer!

Helemaal top

Diana, 7-10-2017

Je zult niets te kort komen als je hier logeert. Alle medewerkers zijn ontzettend blij met jou als gast.

Geweldige vakantie!

Julie, 9-9-2017

Afgelopen Augustus samen met mijn vriend 7 nachten verbleven op Wanapa. Bij aankomst kregen we gelijk 2 glazen ijskoud drinken en een uitgebreide uitleg over het eiland, waar je het beste kan eten, leuk kan snorkelen of toffe bezienswaardigheden alles word behandeld. Ook hebben wij 1x gebruik gemaakt van het ontbijt, wat super verzorgd werd. Er worden ook eieren voor je gebakken, tosti's wat je maar wilt :). Na dat ik vertelde dat mijn vriend mij ten huwelijk had gevraagd werd er gelijk een fles bubbels klaar gezet en werd er een reservering gemaakt bij een restaurant. Je ontkomt hier niks!

Verder zijn de kamers en het hotel ontzettend schoon, de wifi is goed en als je een activititeit of restaurant wilt reserveren word dit geregeld. Want je kant altijd bij ze terecht!

We will be back!

Heel erg comfortabel en goed verzorgd.

Robert Sommerhalder, 2-8-2017

Landhuis Wanapa is een echte aanrader als je een rustig, verzorgd, en ontspannend verblijf wilt hebben in de Nederlandse Antillen. We hebben genoten van de uitstekende service. Je word vriendelijk ontvangen in een hele fijne sfeer, en dat blijft de hele vakantie. Het is op een geweldige plek en makkelijk bereikbaar. Wij werden altijd super goed geholpen met al onze vragen over het eiland en tips over wat leuk is om te doen. Ik zou graag komende jaren terugkeren naar Landhuis Wanapa.

Prachtige vakantieplek

Noortje, 26-7-2017

Het landhuis Wanapa is een prachtig landhuis, met een geweldig zwembad en super vriendelijk personeel. Je hoeft maar iets te vragen en het wordt direct voor je uitgezocht! (Niets is te veel).

Verder is het een mooie rustige plek en met de scooter of auto ben je zo in Kralendijk. 's Avonds kun je genieten van een prachtige sterrenhemel op het dakterras.

Absoluut een aanrader!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Wanapa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Wanapa in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Wanapa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Wanapa scoort een 9.56 uit 10 op basis van 75 reviews.