Géén boekingskosten

Meer villa info

10 Reviews over Viva Bonaire

• 9Mieke de Nooijer-Schouten15-03-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

We hebben genoten van de accomodatie, het mooie eiland en het heerlijke klimaat. Er is veel te zien en te doen. Aangenaam klimaat, door de wind is het niet te warm. Het huisje is compleet ingericht en van alle gemakken voorzien.

• 9Jaap Rietveld25-02-2018

Het was super

Wij hebben een super verblijf gehad in Viva Bonaire. Halen en brengen is ook super. Een paar dagen problemen gehad met WiFi, maar niet duidelijk geworden of dit aan Viva Bonaire lag of gewoon een storing op het eiland zelf

• 9Ronald27-03-2017

Uitstekende villa in een rustige buurt.

Prima inrichting van slaapkamers, badkamers en keuken, kan eigenlijk geen slecht punt bedenken. Het is heerlijk vertoeven in de schaduw of in het zwembad.

• 10Paul en Anja Vossen02-03-2017

Absolute aanrader.

Alles wat een vakantie woning nodig heeft, heeft deze woning. Oase van rust, schoon, alles is aanwezig. Heerlijk zwembad. De eigenaren hebben dit top voor elkaar.

• 9Sanne07-01-2017

Prachtig en compleet huis.

Super fijn huis met alles erop en eraan. 3 ruime slaapkamers met bedden die lekker liggen, & airco's die geen lawaai maken. Het huis heeft 2 ruime badkamers en een keuken die echt alles heeft van vaatwasser tot senseo. Op de porch heerlijk kunnen ontbijten elke ochtend en een fijn zwembad die netjes twee keer per week wordt schoongemaakt. Voor onze volgende vakantie op Bonaire kiezen wij zeker weer voor Viva Bonaire :)

• 10Wim Schouwenaar20-09-2015

Paradise

Zeer compleet klein resort, waar uiteindelijk 4 huizen op komen te staan, met alle gemakken van dien....en....zalig magnesium zwembad, helemaal geweldig. Op 100 meter loopafstand van de Caribische zee, met een onderwaterleven waar je sprakeloos van wordt, wat een prachtig rif en veel hele mooie vissen en zee schildpadden! Zalig om te snorkelen en te duiken.

Het hele eiland heeft zoveel mooie duikspots en een verscheidenheid van natuur, een must om heen te gaan.

Dit prive resort ademt rust en dan zo een mooi zwembad in je eigen tuin...hier kan geen hotel of appartement tegen op.

Viva Bonaire kan ook een airport pickup verzorgen, een huurauto regelen en, wat helemaal goed is, daar je in de avond op Bonaire arriveert, een welkomspakket verzorgen.

Raymond & Sandra, Eigenaar, 03-10-2015

Thank you very much for your kind words. We really hope to see you back in the near future on our small and cosy resort.

• 9ilona pietersz 29-07-2015

heerlijk!!!

Prachtig huis met mooie ruime kamers en schone badkamers, zelfs wasmachine aanwezig, super mooi zwembad. Wifi gratis. Ondanks dat er op het terrein nog werkzaamheden verricht moeten worden heb je hier als bezoeker er totaal geen last van. Boodschappenpakket is een aanrader daar wij laat aankwamen. ..zo hadden we toch nog een lekker wijntje om de vakantie in te luiden! Kortom een top locatie!!!

Raymond & Sandra, Eigenaar, 03-10-2015

Nice to hear this feedback Miss Ilona. We have just started and everything is still work in progress your feedback shows us we are moving in the right direction. Your comments are much appriciated.

• 9janson 28-01-2015

gewoon doen :)

accommodtie is nieuw en dus zeer netjes .Genieten van zon rust lekker eten,en bovendien dichtbijj prachtig duiken/ snorkelen !

• 9Joël Klijnsma16-12-2014

Super

Mooie villa en veel luxe, top! Uitzicht is prima en dicht aan zee.

• 9pieter mantel15-12-2014

Mooie villa

Mooie accommodatie met genoeg ruimte en keurige moderne inrichting.

Vanuit de villa zit je vlakbij de route langs de kust met veel duikplaatsen en een mooi uitzicht. Richting de stad leuke boulevard met eettentjes en winkels.

Villa Viva Bonaire info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)