Vakantiehuis

3 reviews over Vakantiehuis Villa Bonaire in het Nederlands

Heerlijke vakantie👍

Leo Veldkamp
14-2-2019

Prachtig nieuw hotel met ruime schone kamers, vriendelijk personeel! Prachtige beplanting! Goed ontbijt en shutlle (gratis) naar Kralendijk en strand

Gereisd Met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldige villa op prachtige locatie!

Robin
13-5-2013

Zeer mooie villa dicht bij het strand. Prachtig zwembad en zeer ruime kamers met allen een prive badkamer en goed werkende airco.

Geweldig huis voor een zeer goede prijs. Zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in maart 2013
2008

Heerlijk huis met grote tuin

mar
4-9-2008

Het is een heerlijk huis met grote tuin. doordat het tegen een heuvel ligt heb je een mooi uitzicht. keuken en badkamer zijn prima voor elkaar. De tv geeft alleen een locale zender maar er zijn genoeg andere dingen te doen op bonaire. Duikspullen kun je buiten uitspoelen. 1 maal per week komt een schoonmaakster die prima haar werk doet.

Gereisd Met partner in Thu Sep 04 2008 19:40:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Bonaire voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.