Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

17 Reviews over Villa Alcyone Bonaire

• 9Clarel Menthen12-04-2019

Voor herhaling vatbaar, top!

Ontvangen door een erg gastvrije Jack Polanen die werkelijk alles doet om er voor te zorgen dat je het naar zin hebt tijdens je verblijf! Heerlijk appartement op 5 minuten van het centrum van Kralendijk. Echt een aanrader!

• 9Marcel b10-01-2019

Geweldig, goede service

Jack is een geweldige gastheer met veel tips over het duiken Tevens heeft jack voor de eerste boodschappen gezorgd, een geweldige service. De setting met de mooie tuin is erg gezellig en knus. Een echte aanrader

• 10Petra10-01-2019

Geweldig

Bij Jack is t super geregeld! Goed onderhouden appartementen met een geweldige tuin en zwembad. Hij weet de leukste plekjes op t eiland. Als je naar Bonaire gaat dan is Jack de aanrader.

• 9kato12-05-2018

Top👌

echt een heerlijke plek om heen te gaan, prachtige tuin en lekker rustig!

• 9Don Olthof19-03-2018

Eens en voor altijd!

Wat een heerlijk verblijf in een uitstekend appartement bij een ongelofelijk gastvrije en kundige en humorvolle gastheer, die "alles" weet van duiken zonder opdringerig te zijn. Beter kun je het je niet wensen. Deze plek is gewoon the place to be .

• 9Eric, Hester en Rens27-08-2017

Geweldige accommodatie en enorme gastvrijheid

Ophalen/wegbrengen van/naar vliegveld prima geregeld. Wij hadden het 2 slaapkamerappartement dat zeer compleet is ingericht. Dit was ideaal. Daarnaast de gastvrijheid en tips van Jack en Daphne maakte dit een prima stek. Bovendien nog een afsluitende BBQ met oa. Lion Fish. Wij komen zeker nog terug!

• 8Tim & Melissa01-06-2017

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad bij Jack & Daphne. Vriendelijke en gastvrije mensen en de accommodatie is mooi gelegen in een rustige omgeving. Een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug!!

• 8Gert14-10-2016

Voor herhaling vatbaar !

Al vanaf het eerste contact via internet tot en met het inchecken voor de terugvlucht waren de eigenaars zeer behulpzaam.Als er al eens een probleem was,werd dit direct opgelost.Ze leveren echt een all in service van het ophalen op de luchthaven tot het terugbrengen naar de luchthaven.De villa zelf is ideaal gelegen en de appartementen zijn ruim genoeg en netjes verzorgd.Als duiker zaten we vlakbij de meeste duikstekken en materiaal spoelen,duikflessen wisselen kon ook vlakbij.Winkels en restaurants op een boogscheut wat moet je nog meer hebben.Kortom als wij teruggaan naar Bonaire weten wij al waar het zal zijn !!!

• 9Marco en Cindy08-09-2016

Heerlijke plek voor een fijne vakantie!

Wij verbleven in het 4-persoonsappartement met 2 slaapkamers, 2 badkamers en goed uitgeruste keuken. Lekkere bedden, goede douches, schoon, een prachtige tropische tuin met plekjes om te relaxen of aan een tafel te eten. Het lekkere zwembad maakt het plaatje compleet! Een aantal keer gebruik gemaakt van de BBQ ook. De accommodatie was gewoon perfect! Jack en Daphne helpen je graag bij alles wat je nodig hebt. Een mobiele lokale telefoon om te lenen, wat extra lood om te duiken. Een defect aan de airco werd dezelfde dag nog gerepareerd. We werden door Jack nog getrakteerd op homemade Lionfish-kibbeling! We hebben een heerlijke vakantie gehad op het prachtige Bonaire!

• 9Justine11-08-2016

Nog nooit zo gastvrij ontvangen!!

Ik heb een maand verbleven bij Jack en Daphne in Bonaire. Ik ben momenteel 18 jaar oud en verbleef bij Jack en Daphne i.v.m. mijn zorgstage voor mijn studie. Het appartement is keurig schoon, bevat alles wat je nodig hebt en overal is overna gedacht. Het verblijf is gezellig een sfeervol ingericht, je ziet dat er liefde en aandacht in besteed aan de inrichting. Als je een pan te weinig had belde je aan bij Jack en kon je hem altijd even lenen! Als ik terug kwam uit stage was er altijd iemand om een gezellig praatje mee te maken en even te kletsen over je dag aan het zwembad, maar je kon je ook heerlijk afzonderen in een hoekje als je rustig wilde lezen. Jack en Daphne hebben dag en nacht voor ons klaar gestaan en ons goed geholpen met onze spannende verre reis van huis! Ik mis de villa nog steeds, inclusief de lieve, keurig opgevoedde honden! Een echte aanrader als u opzoek bent naar rust en een optimale reis naar Bonaire!

Appartement Villa Alcyone Bonaire info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)