Vakantiehuis Vakantie op Bonaire

Vakantiehuis Vakantie op Bonaire

7.7Goed

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Op vakantie geweest naar Vakantie op Bonaire?

7.7Goed

• 9.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

3 reviews over Vakantiehuis Vakantie op Bonaire

• 8Marian Budel07-07-2014

Fijn verblijf

De afgelopen 2 weken in dit vakantiehuis verbleven. Het is een mooie en comfortabele vakantiewoning. Complete inrichting, en ligt in een rustige omgeving. Een prachtig uitzicht en met de auto is Kralendijk in 5 minuten bereikbaar.

Gereisd in juni 2014

• 7Harriet van den Berg08-05-2014

Heerlijk rustig plekje

Als je van rust en ruimte houd daar is dit huis prima voor. Zwembad mooi schoon water, klein beet achterstallig onderhoud maar voor een frisse duik prima. Het huis is mooi ingericht en een grote veranda om heerlijk buiten te eten en van je uit te kijken. Dus een prima huis als je van rust en ruimte houd, soms wat blaffende honden als de geiten weer voorbij komt maar niet hinderlijk. Wel zou ik de volgende keer een auto huren wat de wegen zijn slecht,en die ook het nationaal park op kan want de auto die je bij dit huisje kan huren is daar niet geschikt voor en zo moet je als nog een andere auto huren dus duurder uit. Maar verder raad ik dit huis echt aan mooie vakantie gehad.

groeten fam v d Berg uit Dwingeloo

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 8Emiel30-12-2013

Prachtige villa op een rustige en afgelegen plek.

In mei 2013 in deze prachtige villa verbleven voor 2 weken. De villa ligt op een rustige en ietwat afgelegen plek. Je woont tussen meerdere vakantiegangers, maar ook tussen permanente bewoners in een kleine luxe villawijk. Het (gemeenschappelijke) zwembad is ronduit slecht en vies, wel werd er aan gewerkt om het op te knappen. Enige positieve aan het zwembad vonden wij de aanwezigheid van wifi. De villa beschikt over een auto (Suzuki Ignis) met airco die afzonderlijk gehuurd kan worden. Het is geen nieuwe auto, maar hij heeft ons niet in de steek gelaten. Auto alleen geschikt voor asfaltwegen en helaas niet geschikt voor het nationale park op Bonaire. Wij vonden de auto een must gezien de ligging van de villa. De villa beschikt over een prachtig overdekt terras waar je heerlijk kunt zitten met uitzicht op een prachtig aangelegde tuin. Verder is alles aanwezig in de villa. De zee en Kralendijk ligt op 10 minuutjes rijden. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Bonaire.

Gereisd met partner in mei 2013

0 tips over Vakantiehuis Vakantie op Bonaire