Appartement Tropicana

Appartement Tropicanasterstersterster

8.8Fantastisch

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Op vakantie geweest naar Tropicana?

8.8Fantastisch

• 9.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

17 reviews over Appartement Tropicana

• 8doets27-04-2010

Excellent price-quality

Tropicana in Bonaire is a very good price-quality deal. Lots of privacy, 5 minutes walk from the beach and the dive school, walking distance from restaurants, a private terrace protected from the sun, own facility to clean the diving gears. The apartment itself offers lots of space and commodities. The owners live nearby and are extremely helpful in order to let you enjoy your stay on the island.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Anja10-08-2009

Prachtige en ideale lokatie vlakbij zee

Wij zijn in 2008 en 2009 bij BonaireFun en Tropiquana apartments geweest en beide keren uitstekend bevallen! Erg leuke apartementen. Ze zitten op een perfecte lokatie op loopafstand van de zee. Erg vriendelijke en gastvrije eigenaren, ze staan altijd voor je klaar! De apartementen zijn gezellig ingericht. Alle terrassen zijn ruim en bieden veel privacy. We hebben een combinatiepakket geboekt. 15 dagen inclusief auto en duikpakket. Een prima prijs/kwaliteitsverhouding! Wij komen zeker weten terug in 2010!!

Gereisd met partner in juli 2009

• 8ing. Th.P.Kingma01-05-2009

Leuk appartement.

Eenvoudig ingericht appartement voorzien van alle benodigde basis voorzieningen, gelegen aan een sfeervolle afgescheiden binnentuin met palmen.

Gereisd met partner in april 2009

• 10Styn en Nelly28-04-2009

fantastisch

We hebben een heerlijke 9 dagen gehad. We zijn opgehaald en gebracht naar de luchthaven. We hebben ook via hun een auto gehuurd. Service is geweldig en appartementen zijn leuk ingericht en erg ruim. Er is ook een dakterras. Heerlijk om daar 's avonds te gaan zitten en naar de zonsondergang te kijken.

een gezellige appartement. Helaas niet echt geschikt voor kinderen. Het is schoon en service is geweldig.

Gereisd met partner in april 2009

• 10John en Gerda29-10-2006

Prima appartementen voor het geld. Zeer schoon, goed gelegen (2 Min. van zee en duikschool; 10 min te voet van centrum Kralendijk). Ideale uitvalsbasis voor Bonaire. Echt gezellig. Hartelijke dank aan Bob en Annemieke.

Gereisd met familie in oktober 2006

• 9Irene24-10-2006

Fantastische appartementen. voor kinderen minder geschikt omdat een zwembad ontbreekt. Inrichting met lokale kunst. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2006

• 9Roland16-10-2006

Wij verbleven van 13-26 September 2006 in Tropicana Appartementen op Bonaire. Ongeveer 2 minuten lopen van zee gelegen in een heerlijk rustige buurt. De appartementen zijn nog geen jaar oud en allemaal ingericht met kunst die door de bezitters zelf gemaakt wordt. De prijzen zijn zeer schappelijk van 45USD voor een kamer to 98USD voor een 4-persoons appartement. De bezitters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Niets is teveel gevraagd. Wat ons betreft een echte aanrader.

Gereisd in oktober 2006

0 tips over Appartement Tropicana