Appartement
8,8

Kenmerken
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Tropicana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Tropicana in het Nederlands

Rustige plek met een centrale ligging.

John Touw
5-5-2011

In een rustige omgeving ontvangen Irene en Roland je enthousiast en gastvrij. Ze helpen je uitstekend als je algemene vragen hebt of als je bv. een auto, duik(pakket) etc wilt regelen. Ook de kamer waar ik verbleef was prima in orde, airco, tv, ijskast en bovenal schoon en ruim genoeg.

De auto die ik had gehuurd kon gewoon op het eigen af te sluiten terrein staan welke alleen toegankelijk was voor gasten. Tropicana heeft een ruime en leuke aangeklede tuin, waar je regelmatig papagaaitjes op bezoek krijgt.

Ik vond de ligging ook prima. Tropicana ligt op 10 minuten lopen, via de boulevard, van het centrum van Kralendijk met restaurants, winkels etc. en je vindt de zee op slechts enkele minuten.

Ik heb mij prima vermaakt op Bonaire en vindt Tropicana een zeer geschikt appartementencomplex met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom: een echte aanrader waar ik zeker terugkom !!

Gereisd alleenreizend in april 2011

Een aanrader als je rust zoekt

Yvonne
19-5-2010

Als je rust zoekt een uitstekende plek.

Roland en Irene zijn heel gastvrij en staan altijd klaar met advies of een praatje. Het appartement is erg schoon en de bedden zijn prima.

Wifi verbinding werkte goed.

Leuke inrichting met locale kunst.

Heerlijk terras met schaduw.

Supermarkt en barretjes op loopafstand.

Een aanrader.

Gereisd alleenreizend in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropicana in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.