Appartement
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Tropicana voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Tropicana in het Nederlands

2006

Wij verbleven van 13-26 September 2006 in Tropicana Appartementen op Bonaire. Ongeveer 2 minuten lopen van zee gelegen in een heerlijk rustige buurt.

De appartementen zijn nog geen jaar oud en allemaal ingericht met kunst die door de bezitters zelf gemaakt wordt. De prijzen zijn zeer schappelijk van 45USD voor een kamer to 98USD voor een 4-persoons appartement. De bezitters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Niets is teveel gevraagd. Wat ons betreft een echte aanrader.

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropicana in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.