Appartement
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Tropicana voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Tropicana in het Nederlands

Betaalbaar, netjes, ruim en fijne service

Sander van Wouwe
3-3-2013

De service is prima, Roland en Irene zijn erg behulpzaam en willen je graag voorzien van goede tips (toch weer nieuwe snorkelplekjes gevonden na 7 eerdere jaren op Bonaire).

Bij aankomst bleek ons aangevraagde appartement niet het appartement te zijn waar we nu in werden geboekt (1 badkamer ipv 2, 2x 2 pers. bed ipv losse bedden). Oplossing was direct gevonden. Schoonpa is kosteloos in de hotelkamer op 5 meter van ons appartement geplaatst, super!

Het appartement is ruim, schoon, niet al te modern, maar zeer geschikt voor ieder gezelschap. De handdoeken worden tijdig verschoond. Het complex ligt t.o.v. het centrum ideaal. Je kunt hier gemakkelijk naar toe lopen langs de boulevard.

Gereisd met vrienden in februari 2013

Zeer hartelijk ontvangst door de eigenaren zelf. Uiterst behulpzaam en zelfs met rolstoel goed toegankelijk. Aanrader en ieder moment genoten.

Gereisd met vrienden in april 2010

Eenvoudig en netjes

Mathieu, Marij, Han en Astrid
3-5-2010

Dit was ons eerste bezoek aan Bonaire, via internet zijn we bij Tropicana terecht gekomen. Onze eerste indruk was dat ons app. erg donker was, er kwam weinig daglicht binnen, dit kwam mede door de begroeing op het terras. Roland en Irene herkende dit probleem en waren opzoek naar een oplossing! De bedden waren super en de airco werkte perfect. De ligging was lekker rustig en je was zo in het centrum. We misten wel een koelbox in het app. (ook om boodschappen te doen in de hitte) Als we terug naar Bonaire gaan, zouden we zo weer terug naar app. Tropicana gaan maar dan wel in 1 van de andere appartementen! Pluspunt was ook dat je de auto op het terrein kon parkeren.

Gereisd met vrienden in april 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Tropicana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropicana in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.