Appartement
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Tropicana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Tropicana in het Nederlands

Goede ligging!

irene
30-8-2012

De eigenaren Roland en Irene zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Roland heeft ons goede tips gegeven over waar je het beste kunt snorkelen. Het appartement is ruim en schoon en het complex ligt 2 minuten lopen van de boulevard en zee. Het is echt een aanrader om aan het eind van de middag voor de duikschool de zee in te gaan. Neem vooral je snorkelsetje mee, je zult de mooiste vissen zien. Via de boulevard (met een prachtig uitzicht op Klein Bonaire) loop je in een klein kwartier naar het centrum van Kralendijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Goede ligging, rustig en ruim.

Hannie, Jacqueline en Noa
13-5-2010

Onze week is prima bevallen. Roland en Irene leenden ons 2 snorkelsetjes en zijn altijd behulpzaam. Bij aankomst was onze koelvast gevuld met wat boodschappen die we van te voren hadden gevraagd. Te gek! Appartement is ruim en voorzien van alles wat je nodig hebt. Locatie is prima, en zit je zo bij de zee. Tuin is groot, beschut en met mooie palmen. Goed vertoeven dus. Wij hadden een topweek en denken er zeker aan een keer terug te gaan. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropicana in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.