Appartement
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Tropicana voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Restaurant

1 review over Appartement Tropicana in het Nederlands

2006

Prima appartementen voor het geld

John en Gerda
29-10-2006

Prima appartementen voor het geld. Zeer schoon, goed gelegen (2 Min. van zee en duikschool; 10 min te voet van centrum Kralendijk). Ideale uitvalsbasis voor Bonaire. Echt gezellig. Hartelijke dank aan Bob en Annemieke.

Gereisd familie in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropicana in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.