Appartement

7 reviews over Appartement Tropicana in het Nederlands

Een hele fijne accomodatie

Arno de Jong
30-11-2010

Wij hadden in oktober een heerlijke verblijf op het mooie eiland Bonaire. Al voor de tweede keer verbleven wij in Tropicana Apartments bij Roland en Irene, een klein appartementencomplexje in typisch Bonairiaanse stijl.

Zij zorgen ervoor dat alles dik in orde is en hebben vele tips om Bonaire onvergetelijk te maken en kunnen alles over het eiland vertellen. Ook kunnen zij helpen bij het boeken van een auto of het regelen van een duikpakket, zoals wij hebben gedaan.

De appartementen zijn ruim en vooral erg schoon. De inrichting is eenvoudig maar comfortabel. Elk appartement heeft een eigen terras. Het kleine complexje ligt dicht aan zee.

Het centrum van Kralendijk of het zandstrand van Eden Beach is slechts 10 minuten lopen.

Voor iedereen die op zoek is naar een prima en goedkoop alternatief op Bonaire, kunnen wij Tropicana Apartments zeker aanbevelen. Wij komen in ieder geval weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2010

Zeer goede locatie / fîjn appartement

Bas en Marjan
3-5-2010

In april verbleven wij in Tropicana Apartments op Bonaire. Wij hadden direct bij Roland en Irene een compleet duikpakket, incl pickup en duiken, geboekt. Alles was prima geregeld.

De appartementen in Tropicana zijn erg sfeervol en ruim. Leuk ingericht en in een mooie tuin,n waar zelfs papagaaitjes wonen. Wij hadden een groot eigen terras.

De bedden in Tropicana waren prima evenal de air conditioning. We hebben er prima geslapen.

De appartementen zijn omroingd door een muur en cactus haag. Het hek blijft altijd gesloten en iedere gast krijgt een sleutel. De auto konden we binnen parkeren.

Het grootste voordeel van Tropicana is dat het zeer centraal gelegen is, op een steenworp van zee, waar het prachtig snorkelen is. Het centrum van Kralendijk is in 10 minuutjes te voet langs de boulevard bereikbaar. Zo heb je 's avonds geen auto meer nodig, maar kun je heerlijk langs zee naar het restaurant.

Bij een eventuele volgende reis naar Bonaaire verblijven wij zeker weer in Tropicana

Gereisd met partner in april 2010

Excellent price-quality

doets
27-4-2010

Tropicana in Bonaire is a very good price-quality deal. Lots of privacy, 5 minutes walk from the beach and the dive school, walking distance from restaurants, a private terrace protected from the sun, own facility to clean the diving gears. The apartment itself offers lots of space and commodities. The owners live nearby and are extremely helpful in order to let you enjoy your stay on the island.

Gereisd met partner in maart 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Tropicana voor je op een rij gezet:

Wij zijn in 2008 en 2009 bij BonaireFun en Tropiquana apartments geweest en beide keren uitstekend bevallen! Erg leuke apartementen. Ze zitten op een perfecte lokatie op loopafstand van de zee. Erg vriendelijke en gastvrije eigenaren, ze staan altijd voor je klaar! De apartementen zijn gezellig ingericht. Alle terrassen zijn ruim en bieden veel privacy.

We hebben een combinatiepakket geboekt. 15 dagen inclusief auto en duikpakket. Een prima prijs/kwaliteitsverhouding!

Wij komen zeker weten terug in 2010!!

Gereisd met partner in juli 2009

Leuk appartement.

ing. Th.P.Kingma
1-5-2009

Eenvoudig ingericht appartement voorzien van alle benodigde basis voorzieningen, gelegen aan een sfeervolle afgescheiden binnentuin met palmen.

Gereisd met partner in april 2009

fantastisch

Styn en Nelly
28-4-2009

We hebben een heerlijke 9 dagen gehad. We zijn opgehaald en gebracht naar de luchthaven. We hebben ook via hun een auto gehuurd. Service is geweldig en appartementen zijn leuk ingericht en erg ruim. Er is ook een dakterras. Heerlijk om daar 's avonds te gaan zitten en naar de zonsondergang te kijken.

een gezellige appartement. Helaas niet echt geschikt voor kinderen. Het is schoon en service is geweldig.

Gereisd met partner in april 2009

2006

Fantastische appartementen

Irene
24-10-2006

Fantastische appartementen. voor kinderen minder geschikt omdat een zwembad ontbreekt. Inrichting met lokale kunst. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2006

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropicana in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.