Rustige plek met een centrale ligging.

Appartement Tropicana ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door John Touw

Rustige plek met een centrale ligging.

John Touw,
5-5-2011

In een rustige omgeving ontvangen Irene en Roland je enthousiast en gastvrij. Ze helpen je uitstekend als je algemene vragen hebt of als je bv. een auto, duik(pakket) etc wilt regelen. Ook de kamer waar ik verbleef was prima in orde, airco, tv, ijskast en bovenal schoon en ruim genoeg.

De auto die ik had gehuurd kon gewoon op het eigen af te sluiten terrein staan welke alleen toegankelijk was voor gasten. Tropicana heeft een ruime en leuke aangeklede tuin, waar je regelmatig papagaaitjes op bezoek krijgt.

Ik vond de ligging ook prima. Tropicana ligt op 10 minuten lopen, via de boulevard, van het centrum van Kralendijk met restaurants, winkels etc. en je vindt de zee op slechts enkele minuten.

Ik heb mij prima vermaakt op Bonaire en vindt Tropicana een zeer geschikt appartementencomplex met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom: een echte aanrader waar ik zeker terugkom !!

Gereisd alleenreizend in april 2011