Appartement Tropicana ****

Review geschreven door Arno de Jong

Een hele fijne accomodatie

Arno de Jong,
30-11-2010

Wij hadden in oktober een heerlijke verblijf op het mooie eiland Bonaire. Al voor de tweede keer verbleven wij in Tropicana Apartments bij Roland en Irene, een klein appartementencomplexje in typisch Bonairiaanse stijl.

Zij zorgen ervoor dat alles dik in orde is en hebben vele tips om Bonaire onvergetelijk te maken en kunnen alles over het eiland vertellen. Ook kunnen zij helpen bij het boeken van een auto of het regelen van een duikpakket, zoals wij hebben gedaan.

De appartementen zijn ruim en vooral erg schoon. De inrichting is eenvoudig maar comfortabel. Elk appartement heeft een eigen terras. Het kleine complexje ligt dicht aan zee.

Het centrum van Kralendijk of het zandstrand van Eden Beach is slechts 10 minuten lopen.

Voor iedereen die op zoek is naar een prima en goedkoop alternatief op Bonaire, kunnen wij Tropicana Apartments zeker aanbevelen. Wij komen in ieder geval weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2010