Zeer goede locatie / fîjn appartement

Review geschreven door Bas en Marjan

Zeer goede locatie / fîjn appartement

Bas en Marjan,
3-5-2010

In april verbleven wij in Tropicana Apartments op Bonaire. Wij hadden direct bij Roland en Irene een compleet duikpakket, incl pickup en duiken, geboekt. Alles was prima geregeld.

De appartementen in Tropicana zijn erg sfeervol en ruim. Leuk ingericht en in een mooie tuin,n waar zelfs papagaaitjes wonen. Wij hadden een groot eigen terras.

De bedden in Tropicana waren prima evenal de air conditioning. We hebben er prima geslapen.

De appartementen zijn omroingd door een muur en cactus haag. Het hek blijft altijd gesloten en iedere gast krijgt een sleutel. De auto konden we binnen parkeren.

Het grootste voordeel van Tropicana is dat het zeer centraal gelegen is, op een steenworp van zee, waar het prachtig snorkelen is. Het centrum van Kralendijk is in 10 minuutjes te voet langs de boulevard bereikbaar. Zo heb je 's avonds geen auto meer nodig, maar kun je heerlijk langs zee naar het restaurant.

Bij een eventuele volgende reis naar Bonaaire verblijven wij zeker weer in Tropicana

Gereisd met partner in april 2010