Appartement Tropicana ****

Review geschreven door Mathieu, Marij, Han en Astrid

Eenvoudig en netjes

Mathieu, Marij, Han en Astrid,
3-5-2010

Dit was ons eerste bezoek aan Bonaire, via internet zijn we bij Tropicana terecht gekomen. Onze eerste indruk was dat ons app. erg donker was, er kwam weinig daglicht binnen, dit kwam mede door de begroeing op het terras. Roland en Irene herkende dit probleem en waren opzoek naar een oplossing! De bedden waren super en de airco werkte perfect. De ligging was lekker rustig en je was zo in het centrum. We misten wel een koelbox in het app. (ook om boodschappen te doen in de hitte) Als we terug naar Bonaire gaan, zouden we zo weer terug naar app. Tropicana gaan maar dan wel in 1 van de andere appartementen! Pluspunt was ook dat je de auto op het terrein kon parkeren.

Gereisd met vrienden in april 2010