Slecht onderhouden / vieze handdoeken / nooit meer

Review geschreven door regenboog

Slecht onderhouden / vieze handdoeken / nooit meer

regenboog,
9-12-2013

Mijn werk had hier voor 5 nachten geboekt. Er zou twee keer een handdoekenwissel zijn (nooit gebeurd). Startte zelfs met vieze hand/theedoek die qua vlekken op een automonteurpoetsdoek leek. Geklaagd - zijn wel vervangen, maar de badhanddoek met vlek van 40 cm doorsnee niet. Daarbij heeft de badkamer (groot raam straatzijde) geen! gordijn heeft (niet eens rails) en de douche een doorzichtig! gordijn en je via de spiegel de wc kunt bekijken, dan sta je niet relaxed te douchen. De huisjes zijn weliswaar ruim, maar de meubels klein / niet comfortabel.

Dit was geen incident, want mijn collega had een kleiner huisje, met lekkende airco, een douchestang 40 graden uit het lood, een handdoekstang die naar beneden viel. Kortom: je betaalt geld voor NUL onderhoud. Echte afrader!

Daarbij kwam dat we voor Bonaire Fun geboekt hadden en bleek dat we in huisjes van Tropicana (zelfde eigenaar) geplaatst waren. Op de website lijkt het nog wat, maar in reality??!!!!

Gereisd zakelijk in december 2013