Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.1Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over Tropicana

• 8Allegonda van Breugel30-09-2021

Basic appartement, maar alles aanwezig. Mooie lokatie met veel privacy. Altijd leuk op het einde van de dag dat mensen naar het zwembad komen en daar bespreken wat ze die dag meegemaakt hebben. Complimenten aan Irene en Robert Jan voor de zeer goede zorgen. En als je vragen had waren ze zeer behulpzaam. Mijn man had een fantastische verjaardag daar.

• 7Natuur
  • 8Jan en May18-03-2020

Prima, voor herhaling vatbaar!

Ondanks dat de eigenaar niet aanwezig was vanwege een operatie, hebben wij een super vakantie gehad. Het appartement is eenvoudig maar er is alles wat je nodig hebt. Alle lof voor het personeel bij het beantwoorden van vragen en ze waren ontzettend betrokken bij alles. Wij wensen de eigenaar een spoedig herstel!

• 4regenboog09-12-2013

Slecht onderhouden / vieze handdoeken / nooit meer

Mijn werk had hier voor 5 nachten geboekt. Er zou twee keer een handdoekenwissel zijn (nooit gebeurd). Startte zelfs met vieze hand/theedoek die qua vlekken op een automonteurpoetsdoek leek. Geklaagd - zijn wel vervangen, maar de badhanddoek met vlek van 40 cm doorsnee niet. Daarbij heeft de badkamer (groot raam straatzijde) geen! gordijn heeft (niet eens rails) en de douche een doorzichtig! gordijn en je via de spiegel de wc kunt bekijken, dan sta je niet relaxed te douchen. De huisjes zijn weliswaar ruim, maar de meubels klein / niet comfortabel. Dit was geen incident, want mijn collega had een kleiner huisje, met lekkende airco, een douchestang 40 graden uit het lood, een handdoekstang die naar beneden viel. Kortom: je betaalt geld voor NUL onderhoud. Echte afrader! Daarbij kwam dat we voor Bonaire Fun geboekt hadden en bleek dat we in huisjes van Tropicana (zelfde eigenaar) geplaatst waren. Op de website lijkt het nog wat, maar in reality??!!!!

• 9Sander van Wouwe03-03-2013

Betaalbaar, netjes, ruim en fijne service

De service is prima, Roland en Irene zijn erg behulpzaam en willen je graag voorzien van goede tips (toch weer nieuwe snorkelplekjes gevonden na 7 eerdere jaren op Bonaire). Bij aankomst bleek ons aangevraagde appartement niet het appartement te zijn waar we nu in werden geboekt (1 badkamer ipv 2, 2x 2 pers. bed ipv losse bedden). Oplossing was direct gevonden. Schoonpa is kosteloos in de hotelkamer op 5 meter van ons appartement geplaatst, super! Het appartement is ruim, schoon, niet al te modern, maar zeer geschikt voor ieder gezelschap. De handdoeken worden tijdig verschoond. Het complex ligt t.o.v. het centrum ideaal. Je kunt hier gemakkelijk naar toe lopen langs de boulevard.

• 9irene30-08-2012

Goede ligging!

De eigenaren Roland en Irene zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Roland heeft ons goede tips gegeven over waar je het beste kunt snorkelen. Het appartement is ruim en schoon en het complex ligt 2 minuten lopen van de boulevard en zee. Het is echt een aanrader om aan het eind van de middag voor de duikschool de zee in te gaan. Neem vooral je snorkelsetje mee, je zult de mooiste vissen zien. Via de boulevard (met een prachtig uitzicht op Klein Bonaire) loop je in een klein kwartier naar het centrum van Kralendijk.

• 10John Touw05-05-2011

Rustige plek met een centrale ligging.

In een rustige omgeving ontvangen Irene en Roland je enthousiast en gastvrij. Ze helpen je uitstekend als je algemene vragen hebt of als je bv. een auto, duik(pakket) etc wilt regelen. Ook de kamer waar ik verbleef was prima in orde, airco, tv, ijskast en bovenal schoon en ruim genoeg.

De auto die ik had gehuurd kon gewoon op het eigen af te sluiten terrein staan welke alleen toegankelijk was voor gasten. Tropicana heeft een ruime en leuke aangeklede tuin, waar je regelmatig papagaaitjes op bezoek krijgt.

Ik vond de ligging ook prima. Tropicana ligt op 10 minuten lopen, via de boulevard, van het centrum van Kralendijk met restaurants, winkels etc. en je vindt de zee op slechts enkele minuten.

Ik heb mij prima vermaakt op Bonaire en vindt Tropicana een zeer geschikt appartementencomplex met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom: een echte aanrader waar ik zeker terugkom !!

• 10Arno de Jong30-11-2010

Een hele fijne accomodatie

Wij hadden in oktober een heerlijke verblijf op het mooie eiland Bonaire. Al voor de tweede keer verbleven wij in Tropicana Apartments bij Roland en Irene, een klein appartementencomplexje in typisch Bonairiaanse stijl.

Zij zorgen ervoor dat alles dik in orde is en hebben vele tips om Bonaire onvergetelijk te maken en kunnen alles over het eiland vertellen. Ook kunnen zij helpen bij het boeken van een auto of het regelen van een duikpakket, zoals wij hebben gedaan.

De appartementen zijn ruim en vooral erg schoon. De inrichting is eenvoudig maar comfortabel. Elk appartement heeft een eigen terras. Het kleine complexje ligt dicht aan zee. Het centrum van Kralendijk of het zandstrand van Eden Beach is slechts 10 minuten lopen.

Voor iedereen die op zoek is naar een prima en goedkoop alternatief op Bonaire, kunnen wij Tropicana Apartments zeker aanbevelen. Wij komen in ieder geval weer terug.

• 10Rob Boutmy22-05-2010

Goede ligging, vlakbij boulevard en Kralendijk

Zeer hartelijk ontvangst door de eigenaren zelf. Uiterst behulpzaam en zelfs met rolstoel goed toegankelijk. Aanrader en ieder moment genoten.

• 9Yvonne19-05-2010

Een aanrader als je rust zoekt

Als je rust zoekt een uitstekende plek. Roland en Irene zijn heel gastvrij en staan altijd klaar met advies of een praatje. Het appartement is erg schoon en de bedden zijn prima. Wifi verbinding werkte goed. Leuke inrichting met locale kunst. Heerlijk terras met schaduw. Supermarkt en barretjes op loopafstand. Een aanrader.

• 8Hannie, Jacqueline en Noa13-05-2010

Goede ligging, rustig en ruim.

Onze week is prima bevallen. Roland en Irene leenden ons 2 snorkelsetjes en zijn altijd behulpzaam. Bij aankomst was onze koelvast gevuld met wat boodschappen die we van te voren hadden gevraagd. Te gek! Appartement is ruim en voorzien van alles wat je nodig hebt. Locatie is prima, en zit je zo bij de zee. Tuin is groot, beschut en met mooie palmen. Goed vertoeven dus. Wij hadden een topweek en denken er zeker aan een keer terug te gaan. Een aanrader!

Appartement Tropicana info

• CafeBeschikbaar (1)