Géén boekingskosten

8.2FantastischScore uit 20 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over The Lodge

• 9Hans28-11-2017

GEWELDIG

We hebben een geweldig verblijf gehad. Gastvrouw Kim is een toppertje. Super bedankt voor alles Kim.

• 8Ricardo El loco17-10-2017

Super

Mooie entree vooral de boeddha leuke gastvrouw kim kamers schoon en fris

• 8Margaretha17-10-2017

Tot volgend jaar!

Wat een gezellige entree heeft deze accommodatie. De kamers zijn prima ruime bedden en badkamer/toilet. Het rook lekker fris en zag er fris uit. Kamers zijn wel wat gedateerd.

• 7Rik14-05-2017

formidabel

Een heel mooi verblijf met grote kamer en alle voorzieningen. Heerlijke airco en badkamer. Ideaal voor Bed en Breakfast. Het middenterrein geeft iets van overdekt outdoor verblijf. Leuk om daar aan tafel 's ochtends koffie te drinken en op zwoele avond een tropisch drankje te doen. Aan te bevelen voor ieder die nabij centrum een leuk goedkoop verblijf wil.

• 7C.S27-11-2016

Hulpvaardig personeel!

gratis ophalen AirPort.aankomst heel prettig!+lekker kopje koffie.Checkin heel soepel.Aankomst kamer alles netjes schoon, waren voldoende handdoeken,wel wat sober. Maar misschien niet helemaal in verhouding met nachtprijs.Centraal by centrum kralendijk.Personeel erg vriendelijk behulpzaam wanneer ze aanwezig waren!Neem eigen beachtowel mee&adapters mocht j geen 110 volt opladers hebben!!Ook daar werd een ok oplossing aangeboden door bij bar op te laden,al was dat natuurlijk niet optimaal, aangezien j steeds apparaten moet laten liggen nu bar.Bij m'n weg terug naar huis, helaas wat pech met m'n vlucht.moest 1 nacht langer op BON blijven Maar zelfs om 0.00 snachts was personeel in BON en eigenares in NL ontzettend behulpzaam met inchecken van onvoorziene gasten!Incl. heerlijk ontbijt, dat last minute voor ons nog geregeld werd! Conclusie; Top verblijf!! Fijne staff Enkele mankementen in kamer Prijs/kwaliteit mag beter Centraal centrum én supermarkt Bedankt Dana, Jacqueline en Willem!!

• 1Harry22-03-2015

Te ranzig voor woorden!

We dachten goed voorbereid op vakantie te gaan maar bij aankomst schrokken we enorn. Wat een vieze bende hier, de foto’s spreken voor zich. Omdat meneer de manager er bijna nooit is valt er niet te klagen dus dan maar naar de Hostess van touroperator. Van buitenaf ziet de Lodge er best goed uit, maar binnen begint de ellende, als je de deur opendoet houd je de klink gewoon in je handen(wordt gerepareerd, maar blijft gammel!) men geeft aan dat dit niet de eerste keer is en men weet dit niet goed op te lossen. We moesten de eerste nacht maar zien door te brengen, maar dat viel niet mee omdat de matrassen veel te breed waren t.o.v. het onder bed. ’s Morgens even douchen, pfff, de schimmel zit overal in de voegranden en bij het afvoerputje, bahh! De WC bril was ook niet schoongemaakt ook hier nog de urine van de vorige gasten. Over de koelkast maar te zwijgen deze zit onder de roest en je moet oppassen dat deze in zijn geheel niet wegloopt van de grote hoeveelheid schimmel die overal zit.

Dana - Manager, webmaster, 26-03-2015

Deze gasten hebben direct een andere kamer gehad en we hebben zelfs een upgrade aangeboden is naar een watervilla maar daar wilde deze mensen geen gebruik van maken.

We hebben extra service en schoonmaak gegeven. The Lodge heeft er alles aangedaan heeft om deze gasten tevreden te stellen.

• 8Joost van den hondel04-10-2014

Lekker relaxt

Heb hier een goede kamer gehad met vriendelijk personeel

• 9dik van appeldoorn27-01-2014

alles kan...

mijn vrouw en ik hebben een heerlijke week doorgebracht in the lodge.leuke winkeltjes, restaurants en strandjes op loopafstand. Eigenaresse Dana weet alle ins en outs van het eiland en als je wilt wordt alles voor je geregeld, excursies en vervoer etc. Begin de dag in de Lodge met een ontbijt .....echt super. aanraders : snorkelen bij flamingo divi en eten bij captain john's.

• 8Ineke Pronk Koning01-11-2013

Heel gastvrij

Wij waren daar met Pasen,was heel gezellig met z,n allen aan tafel voor het Paas ontbijt,was goed verzorgd en lekker.

• 7frans bot20-03-2013

incorrecte informatie

Als je boekt bij The Lodge bed & breakfast krijg je wel een bed, maar geen breakfast. (Wel te bestellen $12,50!) Maar beter zo dan andersom! Bij aankomst vonden we een kapotte stoel, een kapotte ventilator en een kapotte lamp, wat overigens allemaal, na melding, snel verholpen werd. De mensen zijn daar overigens erg vriendelijk en behulpzaam. Op de site staat: op 5 min. lopen van het vliegveld. dat moet zijn 50 min.! Elke dag schone handdoeken - nee, om de dag. Elke dag schoonmaak - niet gemerkt.

Bed & Breakfast The Lodge info

Het complex