Bed and Breakfast The Lodge

Tonen op kaart

21 reviews over Bed and Breakfast The Lodge

• 8Ricardo El loco17-10-2017

Super

Mooie entree vooral de boeddha leuke gastvrouw kim kamers schoon en fris

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Margaretha17-10-2017

Tot volgend jaar!

Wat een gezellige entree heeft deze accommodatie. De kamers zijn prima ruime bedden en badkamer/toilet. Het rook lekker fris en zag er fris uit. Kamers zijn wel wat gedateerd.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Rik14-05-2017

formidabel

Een heel mooi verblijf met grote kamer en alle voorzieningen. Heerlijke airco en badkamer. Ideaal voor Bed en Breakfast. Het middenterrein geeft iets van overdekt outdoor verblijf. Leuk om daar aan tafel 's ochtends koffie te drinken en op zwoele avond een tropisch drankje te doen. Aan te bevelen voor ieder die nabij centrum een leuk goedkoop verblijf wil.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7C.S27-11-2016

Hulpvaardig personeel!

gratis ophalen AirPort.aankomst heel prettig!+lekker kopje koffie.Checkin heel soepel.Aankomst kamer alles netjes schoon, waren voldoende handdoeken,wel wat sober. Maar misschien niet helemaal in verhouding met nachtprijs.Centraal by centrum kralendijk.Personeel erg vriendelijk behulpzaam wanneer ze aanwezig waren!Neem eigen beachtowel mee&adapters mocht j geen 110 volt opladers hebben!!Ook daar werd een ok oplossing aangeboden door bij bar op te laden,al was dat natuurlijk niet optimaal, aangezien j steeds apparaten moet laten liggen nu bar.Bij m'n weg terug naar huis, helaas wat pech met m'n vlucht.moest 1 nacht langer op BON blijven Maar zelfs om 0.00 snachts was personeel in BON en eigenares in NL ontzettend behulpzaam met inchecken van onvoorziene gasten!Incl. heerlijk ontbijt, dat last minute voor ons nog geregeld werd! Conclusie; Top verblijf!! Fijne staff Enkele mankementen in kamer Prijs/kwaliteit mag beter Centraal centrum én supermarkt Bedankt Dana, Jacqueline en Willem!!

Alleen gereisd in november 2016

• 1Harry22-03-2015

Te ranzig voor woorden!

We dachten goed voorbereid op vakantie te gaan maar bij aankomst schrokken we enorn. Wat een vieze bende hier, de foto’s spreken voor zich. Omdat meneer de manager er bijna nooit is valt er niet te klagen dus dan maar naar de Hostess van touroperator. Van buitenaf ziet de Lodge er best goed uit, maar binnen begint de ellende, als je de deur opendoet houd je de klink gewoon in je handen(wordt gerepareerd, maar blijft gammel!) men geeft aan dat dit niet de eerste keer is en men weet dit niet goed op te lossen. We moesten de eerste nacht maar zien door te brengen, maar dat viel niet mee omdat de matrassen veel te breed waren t.o.v. het onder bed. ’s Morgens even douchen, pfff, de schimmel zit overal in de voegranden en bij het afvoerputje, bahh! De WC bril was ook niet schoongemaakt ook hier nog de urine van de vorige gasten. Over de koelkast maar te zwijgen deze zit onder de roest en je moet oppassen dat deze in zijn geheel niet wegloopt van de grote hoeveelheid schimmel die overal zit.

Dana - Manager, webmaster, 26-03-2015

Deze gasten hebben direct een andere kamer gehad en we hebben zelfs een upgrade aangeboden is naar een watervilla maar daar wilde deze mensen geen gebruik van maken.

We hebben extra service en schoonmaak gegeven. The Lodge heeft er alles aangedaan heeft om deze gasten tevreden te stellen.

Gereisd met partner in maart 2015

• 8Joost van den hondel04-10-2014

Lekker relaxt

Heb hier een goede kamer gehad met vriendelijk personeel

Alleen gereisd in september 2014

• 9dik van appeldoorn27-01-2014

alles kan...

mijn vrouw en ik hebben een heerlijke week doorgebracht in the lodge.leuke winkeltjes, restaurants en strandjes op loopafstand. Eigenaresse Dana weet alle ins en outs van het eiland en als je wilt wordt alles voor je geregeld, excursies en vervoer etc. Begin de dag in de Lodge met een ontbijt .....echt super. aanraders : snorkelen bij flamingo divi en eten bij captain john's.

Gereisd met partner in november 2013

• 8Ineke Pronk Koning01-11-2013

Heel gastvrij

Wij waren daar met Pasen,was heel gezellig met z,n allen aan tafel voor het Paas ontbijt,was goed verzorgd en lekker.

Gereisd in mei 2013

• 7frans bot20-03-2013

incorrecte informatie

Als je boekt bij The Lodge bed & breakfast krijg je wel een bed, maar geen breakfast. (Wel te bestellen $12,50!) Maar beter zo dan andersom! Bij aankomst vonden we een kapotte stoel, een kapotte ventilator en een kapotte lamp, wat overigens allemaal, na melding, snel verholpen werd. De mensen zijn daar overigens erg vriendelijk en behulpzaam. Op de site staat: op 5 min. lopen van het vliegveld. dat moet zijn 50 min.! Elke dag schone handdoeken - nee, om de dag. Elke dag schoonmaak - niet gemerkt.

Gereisd met partner in maart 2013

• 0MJonkman31-10-2011

Erg goed Bed & Breakfast

Wij - ouders (rond 50 jaar) en kinderen tussen 22/30 jaar) - verbleven hier 1 nacht ivm eilandhopping op Aruba, Bonaire en Curacao. We werden erg vriendelijk ontvangen in dit mooie bed & breakfast, het was een perfecte accomodatie voor onze hopping. We waren niet op zoek naar veel luxe, maar vooral een praktische ligging. Het centrum van Kralendijk is op loopafstand, maar de eigenaar was zo vriendelijk om ons hier af te zetten met zijn auto. Heerlijk bij Karels Beachbar een borrel gedronken met op de achtergrond een prachtige zonsondergang, aanrader! De volgende morgen stond er op het mooie binnenplein een tafel voor ons gedekt met een goed ontbijt, er werden zelfs nog lekkere eieren gebakken. Zeker niks te kort gekomen.

Gereisd met vrienden in september 2011

3 tips over Bed and Breakfast The Lodge

• MJonkman, 31-10-2011

Toen wij op Aruba, Bonaire en Curacao verbleven waren er veel muggen hier, koop daarom het insectenmiddel 'Off' bij de supermarkt, het insectenmiddel vanuit NL met deet werkt hier niet.

• keys, 22-06-2012

ik zou persoonlijk het hele eiland rond rijden om te kijken wat er is en wat er gebeurd. ook voor duikers is dit een speciale plek om te wezen je ziet je ogen uit onderwater geld ook voor snorkelaars. maar dit niet alleen studenten hebben hier het ook zeer goed en maken veel mee.

• keysbonaire, 22-06-2012

Kantduiken wanneer en waar u wilt

Meer dan 50- gemakkelijk met de auto bereikbare duikplaatsen. De zuidelijke duikstekken zoals Salt Pier en Hilma Hooker zijn in enkele minuten met de auto te bereiken. In de nabijheid van The Lodge, op loopafstand, zijn diverse duikshops.

1 vraag over Bed and Breakfast The Lodge

• Margareth, 03-11-2013

zandstranden bij Kralendijk

Zijn er zandstranden in de buurt van "the Lodge" in kralendijk? Hoever is het lopen ?

dik van appeldoorn, 27-01-2014

er zijn geen grote zandstranden in de buurt, wel een aantal kleintjes. tip : voor een dagje groot stand : klein Bonaire

Bed and Breakfast The Lodge info

• Aantal sterrenstersterster
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand150 m

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen