Bed and Breakfast The Lodge

20 reviews over Bed and Breakfast The Lodge in het Nederlands

Super

Ricardo El loco
17-10-2017

Mooie entree vooral de boeddha leuke gastvrouw kim kamers schoon en fris

Tot volgend jaar!

Margaretha
17-10-2017

Wat een gezellige entree heeft deze accommodatie.

De kamers zijn prima ruime bedden en badkamer/toilet.

Het rook lekker fris en zag er fris uit.

Kamers zijn wel wat gedateerd.

formidabel

Rik
14-5-2017

Een heel mooi verblijf met grote kamer en alle voorzieningen. Heerlijke airco en badkamer. Ideaal voor Bed en Breakfast. Het middenterrein geeft iets van overdekt outdoor verblijf. Leuk om daar aan tafel 's ochtends koffie te drinken en op zwoele avond een tropisch drankje te doen. Aan te bevelen voor ieder die nabij centrum een leuk goedkoop verblijf wil.

Hulpvaardig personeel!

C.S
27-11-2016

gratis ophalen AirPort.aankomst heel prettig!+lekker kopje koffie.Checkin heel soepel.Aankomst kamer alles netjes schoon, waren voldoende handdoeken,wel wat sober. Maar misschien niet helemaal in verhouding met nachtprijs.Centraal by centrum kralendijk.Personeel erg vriendelijk behulpzaam wanneer ze aanwezig waren!Neem eigen beachtowel mee&adapters mocht j geen 110 volt opladers hebben!!Ook daar werd een ok oplossing aangeboden door bij bar op te laden,al was dat natuurlijk niet optimaal, aangezien j steeds apparaten moet laten liggen nu bar.Bij m'n weg terug naar huis, helaas wat pech met m'n vlucht.moest 1 nacht langer op BON blijven Maar zelfs om 0.00 snachts was personeel in BON en eigenares in NL ontzettend behulpzaam met inchecken van onvoorziene gasten!Incl. heerlijk ontbijt, dat last minute voor ons nog geregeld werd!

Conclusie;

Top verblijf!!

Fijne staff

Enkele mankementen in kamer

Prijs/kwaliteit mag beter

Centraal centrum én supermarkt

Bedankt Dana, Jacqueline en Willem!!

Te ranzig voor woorden!

Harry
22-3-2015

We dachten goed voorbereid op vakantie te gaan maar bij aankomst schrokken we enorn. Wat een vieze bende hier, de foto’s spreken voor zich. Omdat meneer de manager er bijna nooit is valt er niet te klagen dus dan maar naar de Hostess van touroperator. Van buitenaf ziet de Lodge er best goed uit, maar binnen begint de ellende, als je de deur opendoet houd je de klink gewoon in je handen(wordt gerepareerd, maar blijft gammel!) men geeft aan dat dit niet de eerste keer is en men weet dit niet goed op te lossen. We moesten de eerste nacht maar zien door te brengen, maar dat viel niet mee omdat de matrassen veel te breed waren t.o.v. het onder bed. ’s Morgens even douchen, pfff, de schimmel zit overal in de voegranden en bij het afvoerputje, bahh! De WC bril was ook niet schoongemaakt ook hier nog de urine van de vorige gasten. Over de koelkast maar te zwijgen deze zit onder de roest en je moet oppassen dat deze in zijn geheel niet wegloopt van de grote hoeveelheid schimmel die overal zit.

Dana - Manager, webmaster, 26-3-2015

Deze gasten hebben direct een andere kamer gehad en we hebben zelfs een upgrade aangeboden is naar een watervilla maar daar wilde deze mensen geen gebruik van maken.

We hebben extra service en schoonmaak gegeven.

The Lodge heeft er alles aangedaan heeft om deze gasten tevreden te stellen.

Lekker relaxt

Joost van den hondel
4-10-2014

Heb hier een goede kamer gehad met vriendelijk personeel

alles kan...

dik van appeldoorn
27-1-2014

mijn vrouw en ik hebben een heerlijke week doorgebracht in the lodge.leuke winkeltjes, restaurants en strandjes op loopafstand.

Eigenaresse Dana weet alle ins en outs van het eiland en als je wilt wordt alles voor je geregeld, excursies en vervoer etc.

Begin de dag in de Lodge met een ontbijt .....echt super.

aanraders : snorkelen bij flamingo divi en eten bij captain john's.

Heel gastvrij

Ineke Pronk Koning
1-11-2013

Wij waren daar met Pasen,was heel gezellig met z,n allen aan tafel voor het

Paas ontbijt,was goed verzorgd en lekker.

incorrecte informatie

frans bot
20-3-2013

Als je boekt bij The Lodge bed & breakfast krijg je wel een bed, maar geen breakfast. (Wel te bestellen $12,50!) Maar beter zo dan andersom! Bij aankomst vonden we een kapotte stoel, een kapotte ventilator en een kapotte lamp, wat overigens allemaal, na melding, snel verholpen werd. De mensen zijn daar overigens erg vriendelijk en behulpzaam. Op de site staat: op 5 min. lopen van het vliegveld. dat moet zijn 50 min.! Elke dag schone handdoeken - nee, om de dag. Elke dag schoonmaak - niet gemerkt.

Erg goed Bed & Breakfast

MJonkman
31-10-2011

Wij - ouders (rond 50 jaar) en kinderen tussen 22/30 jaar) - verbleven hier 1 nacht ivm eilandhopping op Aruba, Bonaire en Curacao. We werden erg vriendelijk ontvangen in dit mooie bed & breakfast, het was een perfecte accomodatie voor onze hopping. We waren niet op zoek naar veel luxe, maar vooral een praktische ligging. Het centrum van Kralendijk is op loopafstand, maar de eigenaar was zo vriendelijk om ons hier af te zetten met zijn auto. Heerlijk bij Karels Beachbar een borrel gedronken met op de achtergrond een prachtige zonsondergang, aanrader! De volgende morgen stond er op het mooie binnenplein een tafel voor ons gedekt met een goed ontbijt, er werden zelfs nog lekkere eieren gebakken. Zeker niks te kort gekomen.

We hebben een aantal aanbieders voor The Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Lodge in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.