Appartement Terramar

Appartement Terramar

4Onvoldoende

Score uit 1 review

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Op vakantie geweest naar Terramar?

4Onvoldoende

Tonen op kaart

1 review over Appartement Terramar

• 2017
    4Nicole13-03-2017

Veel geld...weinig terug van gezien

Ligt midden kralendijk. Savonds lawaai van auto's motoren, die onder de eenrichtingsweg "cruisen"(laten horen! En zien wat voor een auto je hebt!)vanaf 12 uur niet op balkon zitten! Te heet, parasol te klein voor 2 personen! Geen forst aid kit aanwezig! Geen ontvangst op luchthaven , wel gevraagd staat ereenchauffeur taxi, die niet weet waar je inmoet, je alleen een en envelop geef met sleutels, weet niet welk appartement je hebt, komt savonds aan geen koud drankje in de koelkast!geen eenvoudige ontbijt geregeld, dus volgende dag gelijk naar supermarkt, mits je een auto heb gehuurd. Geen opbergruimte voor huurfietsen of voor je duikuitrusting!! Alleen welkomskaartje dat jij de gast, je de volgende dag op kantoor moet melden. Wij gedaan...hand gegeven voorgesteld en...dat was t!! Waarom moesten we naar kantoor...??? Deuren die krom zijn, waardoor je als vrouw de deuren niet kunt sluiten.

Gereisd met partner in februari 2017

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • KeukenKeuken

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen