Géén boekingskosten

Meer appartement info

6 Reviews over Stay and Dive Bonaire

• 9Han19-10-2017

Heerlijke duikvakantie

Rust en ruimte in de mooi opgeknapte kamers.

• 9Talldiver01-10-2017

LEKKÂH

Geweldige gastvrije mensen die het runnen. Vanaf het eerste moment waren we thuis. Met mijn 2 meter had ik hier eindelijk ook eens een goed en lang bed en dat maak je echt niet vaak mee.

• 9Stevens01-10-2016

Gemoedelijk, handig is de combinatie van overnachten en duikschool, goede voorzieningen, mooie kamers en heerlijke binnenplaats met buitendouche, zwembad wn bar.

• 7Nick17-07-2016

Heerlijk verblijf. Precies goed voor onze trip!

Prettig, gemoedelijk, gastvrij en klantvriendelijk. Mensen denken met je mee!! Prima appartement, schoon en goed ingericht met bijvoorbeeld airco (geen overbodige luxe op Bonaire!), koelkast en Senseo. Bovendien goede bedden (!), prima beddengoed en bijv. handdoeken. Aan twee kanten een terrasje zodat je kunt kiezen voor rust of aanspraak. Lekker zwembadje. Geen warm douchewater wat ik persoonlijk geen punt vond, het lauwe water uit de (eenvoudige) douche was heerlijk. Maar warm water om af te wassen heb ik wel gemist want je kunt prima even een eenvoudige maaltijd bereiden in het keukentje. De straat/omgeving is heerlijk rustig. De beheerder heeft veel contacten op het eiland wat prettig is als je bijv. een auto wilt huren (wordt dan voor de deur afgeleverd en gehaald!) Goede service voor halen en brengen van en naar het vliegveld! Ligging van het appartement op loopafstand van het centrum van Kralendijk. Kortom TOP. Speciale groet en dank aan beheerder Walter!.

• 9Willem Straat29-03-2016

Fantastisch!

Ik ben 10 dagen op Bonaire geweest en het was een fantastisch verblijf. Heerlijk gedoken, gezwommen en 'gepolart'! We waren met een groep van 9 mensen en hebben veel tijd op het Stay & Dive doorgebracht. In de ochtend hebben we gezamenlijk gedoken onder begeleiding van een divemaster vanuit Stay & Dive. We mochten in de avond gratis gebruik maken van de bbq en wireless muziekbox via WiFi. Tevens hebben we nog een paar leuke avonden aan het barretje gehad. We komen snel weer een keer langs!

• 9Susan de Hoog17-03-2016

Een mooi resort met fijne ruime kamers (met airco) en goede douche. Wat fijn is dat er een binnenplaats is met zwembad, en een bar om gezellig wat te drinken met de andere gasten. Tevens had de kamer een eigen prive terras aan de wegkant, waar ik lekker rustig kon zitten. De sfeer is erg gezellig en heb een geweldig service gehad van Erik. Tevens heeft Erik me begeleid op meerdere duikplekken, en me verschillende mooie duikstekken van Bonaire laten zien. Vooral Angel City was mijn favoriet.

Ik kom zeker weten nog eens terug.

Appartement Stay and Dive Bonaire info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kaya Inglatera 1