Hotel Sorobon Beach Resort

Hotel Sorobon Beach Resort
8,2

8 tips over Hotel Sorobon Beach Resort

Frida Smit, 14-9-2013
Duiken bij duikschool Dive Friends!
Jan van Manen, 27-7-2013
Neem weinig kleren mee. De huiswijn in het restaurant is uitmuntend.
j.wishbone, 28-5-2013
Best windsurfing spot, friendly people, great for family's and supurb food.

We hebben een aantal aanbieders voor Sorobon Beach Resort voor je op een rij gezet:

gezin met jonge kinderen, 1-7-2012
ga elders zitten,....en ga hier naar het strand !!
jos van heeswijk, 27-2-2012
Met meer mensen? Neem dan andere halfvrijstaande chalet erbij. Doorgang via tussendeur. Bij bungalow 4 kun je elke dag buiten eten met zeezicht. Niet alles vaste eetsets hebben die opstelling. Ligt bovendien niet bij buitenbar is rustiger. Wij hebben gedoken met eastcostdivers (opstap vlakbij) en Dive Friends. Prima trips gemaakt. Ook kano/snorkel toch met gids gemaakt via Mangrove Center in Lac Bay. Denk aan muggenspray/lotion. Shoppen bij AH, Jumbo en nederlandse bakker.
creadieni, 11-12-2011
Bezoek eens het nationaal park "Slagbaai", erg mooie natuur.

Maarten, 1-12-2011
Trek de surf- of waterschoenen aan en loop/zwem met snorkelspullen door de baai richting de branding: voor je het weet snorkel je boven het rif, bomvol vis!
Robert en Eline, 14-10-2011

Tip 1: Auto huren, want Sorobon ligt wel wat afgelegen. Tip 2: Koop ter plaatse anti-muggenmiddel, want het spul uit Nederland werkt niet.