Hotel Sorobon Beach Resort ***

Hotel Sorobon Beach Resort ***

Hotel Sorobon Beach Resort
Hotel Sorobon Beach Resort
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sorobon Beach Resort voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Sorobon Beach Resort in het Nederlands

Vergane glorie

Margreet, 29-1-2018

De locatie aan Lac Bay is fantastisch, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Aan ons huisje mankeerde van alles. Vier keer heb ik gevraagd of ik de manager kon spreken. De gaslek is gerepareerd maar verder was de manager te druk met nieuw te openen appartementen en waarschijnlijk met het herschikken van de vele vele aanwezige nepbloemen. Ook op mijn mail bij thuiskomst nul reactie gekregen.

Dat niets perfect is, is logisch. Maar dat ze niet openstonden en openstaan voor een gesprek vind ik zo mogelijk nog erger.

Het dak lekte, lampen werkten niet, wc pot met een gore ineffectieve kitrand, beschimmeld douchegordijn, pannen krom en zo'n dunne bodem dat een blikje olijven er dik bij is. Kastdeuren die niet openen of sluiten. Een koelkast die niet onder het aanrecht past maar ervoor staat (dus middenin je kamer). De buitendouche was defect. Het ontbijt is zeer karig (tenzij je bijbetaalt). Etc etc etc. En daar vragen ze wel veel geld voor. Schandalig!

Bonaire is een aanrader maar Sorobon (Sorobad!) niet!!!!!!

Johan en Ans Pooyé, 26-1-2018

Wij hebben in het huisje een fantastische week gehad. Alles was fijn. Het onderkomen, zoals de stoelen, bedden , de verstrekkingen van de dagelijkse schone handdoeken en de schoonmaak door het personeel. Vervolgens het gevarieerde ontbijt was toppie. Het park ziet er verzorgd uit. Al met al hebben wij als 80 jarigen met onze dochters een onvergetelijke week gehad. Heel veel dank aan het zeer vriendelijke en behulpzame team.

Wij (2 volwassenen en 2 jongens van 16 en 18 jaar) kwamen naar Bonaire om een dikke week te windsurfen op Lac Bay met haar lichtblauwe, warme water. De helft van de baai is niet dieper dan je heup dus daar kan je windsurfen maar ook staan, ideaal. Ons huisje lag 20 stappen verwijderd van de zee en direct tegen windsurfverhuurbedrijf Jibe City aan ('s avonds gesloten dus geen geluidsoverlast).

Ons 2 onder één kap huisje (geen buren, het was lekker rustig) was eenvoudig maar gezellig ingericht. De slaapkamer had 's avonds airco maar de woonkamer waar we ook 2 bedden hadden staan, kreeg wat koeling door een ventilator. Overdag was het op het strand door de permanente wind van ca 20 knopen heerlijk aangenaam.

Doordat je op Bonaire alleen met USD kan betalen is alles wel duur gezien de huidige wisselkoers met de EUR maar ook doordat al het eten ingevlogen moet worden. Daarom gingen we òf uit lunchen bij de Hang Out Bar (vriendelijk personeel, lekker eten, naast surfverhuurbedrijf Jibe City èn redelijke prijzen) òf uit eten in Kralendijk of op het resort. De ander maaltijd maakten we dan in ons huisje. We hadden voor het hele gezin voor USD 17,50 per dag ontbijt buffet bijgekocht wat goed en compleet was. Avond eten was op het Resort was goed, niet goedkoop maar wel met een prima prijs kwaliteit verhouding.

Samengevat, we hadden een TOP vakantie en hopen weer snel terug te kunnen gaan naar dit mooie plekje op Bonaire!

Genoten van strand en rust

Sylvia, 10-10-2015

Wij wonen op Bonaire en kennen het eiland als geen ander. Ons verblijf op Sorobon Beach Resort was een lang gekoesterde droom om met de kinderen te doen.

Het is ideaal voor kinderen omdat het veilig is, direct aan een prachtig strand ligt met een ondiepe baai. Er is van alles te doen. Ik heb zelf de yoga en TRX workout gedaan met Ladina.

Er zijn voor de kinderen speeltoestellen en tafeltennis en het hele resort heeft gratis WIFI.

Het restaurant Courses had verse vis en gezonde salades en speciale kindermeu's.

Onze bungalow stond direct op het strand, had 2 slaapkamers met airco en prima bedden, 2 badkamers met een heerlijke hete douche, een keuken met een mooie grote tafel en een ruime koelkast en het beste van alles, de hammock op het terras.

Dit resort is echt een aanrader, heerlijk rustig en midden in de natuur, binnen 10 minuten ben je bij een grote supermarkt, het vliegveld, Kralendijk en de mooiste snorkelplekken.

Echt ontspannend!

andre, 25-3-2014

Was 10 dagen op Bonaire en gelukkig op Sorobon, geen opsmuk of overbodige luxe, maar compleet relaxed sfeertje. Liggend in mijn hangmat voor het huisje zie je de zee en hoort het ruisen van een koele wind. Overdag paar uurtjes surfen en genieten van strand en familie. S'avonds drankje in de beachbar of hapje eten in het restaurant of uitje naar Kralendijk om daar wat te eten. (in het algemeen zeer goede keukens) Kortom een verrassende ervaring voor ons, wij komen terug!

rust

Frida Smit, 14-9-2013

We hadden deze locatie gekozen ivm de rust.

Helaas bleken we tegenover het lounge terras te zitten waar elke middag muziek werd gedraait.. Ook waren kinderen erg luid aanwezig!

Verder genoten, goede service, simple huisje maar je het hebt niet veel nodig je leeft buiten.

Alles wat je nodig hebt zit er in, wij hadden met keukentje. Personeel is vriendelijk en behulpzaam!

Hard achteruit gegaan

Familie met kinderen, 24-7-2013

Wij zijn hier met gezin voor 3e keer, de mooie plek bracht ons hier steeds terug echter, ...voor de laatste maal, er worden inmiddels feesten gegeven en de bijbehorende disco verwacht je in gran Canaria maar niet hier!, terzijde geeft men er ook yoga avonden ....en dan word er van je verwacht vooral geen enkel geluid te maken ( praten is al storend...), verder is er op zondag een dj voor de eigenares en haar vrienden/ vriendinnen .....gasten ergeren zich scheel aan de muziek waar ze niet voor komen, en is er last but not least werkelijk geen mens meer te vinden in t restaurant of aan de bar want iedereen heeft inmiddels wel door dat het elders heel veel beter is,....heel jammer , want t is n mooi strandje , maar helaas is het management niet zo begaan met zijn duur betalende gasten,..... Volgende keer graag weer bonaire maar dan elders

De accommodatie valt erg tegen. Geen goede indruk van de Nederlandse uitbaters van het complex. We zaten hier 16 dagen, aardig wat dollars uitgegeven (ook in restaurant e.d.), enkel eigenares enkele andere gasten horen/ zien onthalen. Dit was erg jammer, gezien de bezetting van het park op dat moment (5 huisjes van de 30). De ziel ontbreekt hierdoor, terwijl het wel met een dergelijke bedoeling is opgezet. Het is een van de duurste accommodaties van het Caribisch gebied, terwijl je in een IKEA-achtig huisje vol schimmel zit. Desalniettemin geweldige tijd gehad, maar dat is grotendeels te danken aan de locatie.

huwelijksreis

Anouk de Nooij, 5-2-2013

Wij hebben hier in september 2012 onze huwelijksreis doorgebracht. Het resort ligt op het mooiste plekje van Bonaire. Prachig strand met ligbedjes en bediening op het strand. Strandhuisjes zijn simpel, maar schoon. Alles zat er in wat je nodig hebt, je bent toch de hele dag lekker buiten..

paradijsje op aarde

Rene en Ellen, 2-12-2012

een geweldig mooie plek, paradijsje op aarde, met direct uitzicht op de mooiste baai van Bonaire. Het ligt afgelegen, een auto is wel noodzakelijk maar heerlijk rustig. heel vriendelijk personeel! Ontbijt was heerlijk, alle keus en men was ook bereid om bv een eitje net ff anders te bakken...Huisjes zijn eenvoudig, keuken en badkamer hebben een opknapbeurt nodig. Maar wie gaat binnen zitten als het 32 graden is? Bedden zijn heel goed, airco in de slaapkamer en elke dag schone handdoeken, ook strandhanddoeken zijn elke dag bij de receptie te halen. Wij zaten in huisje 27 en bij de laatste 4 huisjes sta je inderdaad in 3 stappen op het strand.

Wij waren in het laagseizoen, heerlijk rustig en we hebben genoten. Volgende vakantie Bonaire gaan we zeker weer naar Sorobon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sorobon Beach Resort in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sorobon Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sorobon Beach Resort scoort een 8.15 uit 10 op basis van 55 reviews.