Appartement Sand Dollar Condominium Resort

Appartement Sand Dollar Condominium Resort

Appartement
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sand Dollar Condominium Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Sand Dollar Condominium Resort in het Nederlands

Geen luxe maar compleet en goed

Arno
6-4-2017

Het appartement heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt. Dus voldoende keukengerei, tv, gratis kluisje, airconditioning (gratis in de slaapkamers), vaatwasser, toilet en bad/douche per slaapkamer etc. Opvallend waren de extra’s zoals gratis strandlakens (wel met borg), de regelmatige schoonmaak (dus geen eindschoonmaak die extra kost) en de mogelijkheid om je auto bij je appartement te parkeren. Het complex heeft 2 restaurants. Eddys biedt vooral lokale gerechten of internationale gerechten met een lokale twist het personeel is vriendelijk en amicaal, toch was het niet druk. Het andere restaurant Breezes N´ Bites hoort eigenlijk bij het naast naast gelegen Den Laman appartementen complex. Het ligt echter tegen het Sand Dollar complex en is direct bereikbaar vanaf Sand Dollar. Men serveert internationale gerechten. Beide restaurants zijn van redelijke kwaliteit en de prijzen vallen voor Bonaire mee. In de omgeving zijn diverse andere restaurants, een drogist (DA) en wat verder weg een supermarkt/ restaurant. Bij Eddy’s ligt ook het zoetwater zwembadje (ca 10 m lang schat ik). Bij Den Laman/ Breezes N´ Bites ligt 1 van de 4 duikbases van Dive Friends en het Bari rif. Dit rif is voor gasten van Sand Dollar en Dive Friends via stijger te bereiken. Het personeel is vriendelijk, meedenkend en flexibel. Eigenlijk is er niets mis als je geen super luxe verwacht, ik vond Sand Dollar “value for money”.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Schitterend gelegen aan zee, met goed duikcentre

Jacqueline66
16-6-2012

Appartement zelf was wel ruim maar niet luxe. Keuken vond ik niet schoon. Maar dat kan verschillen want de appartementen zijn particuliere eigendom. Het ligt te ver van Kralendijk om te lopen. Het bijbehorende duikcentrum was wel erg goed. En bijna iedereen komt daar om te duiken of snorkelen. Leuke atmosfeer. In de buurt allemaal andere hotels en duikcentra. Duiken en snorkelen is hier paradijselijk. Maak vooral een boottrip naar Klein Bonaire om daar te snorkelen of duiken.

Gereisd met partner in Wed May 01 1996 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Portier, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sand Dollar Condominium Resort in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sand Dollar Condominium Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.