Villa Sabal Palm 50

Tonen op kaart

103 reviews over Villa Sabal Palm 50

• 9T van Gaal19-01-2020

Fantastisch verblijf, aanrader

Wij verbleven 3, 5week in het gastenverblijf, het is een fantastische plek om te verblijven, centraal en rustig gelegen, op enkele minuten van het vliegveld, goede uitvalsbasis om Bonaire te ontdekken. Het verblijf is royaal en van alles voorzien, slaapkamer heeft goede bedden een goed werkende stille airco, ook is er voldoende kastruimte. Buiten is een goed terras in de prachtig aangelegde tuin en heb je de beschikking over 2 ligbedden . Als het huis waar het verblijf bij hoort niet is verhuurd mag je zelfs gebruik maken van het zwembad. Strandstoelen zijn aanwezig om mee te nemen naar het strand. De eigenaren verhuren ook auto's , erg handig, alles bij 1 verhuurder. Ook wordt er gezorgd voor de transfers van en naar het vliegveld. Kortom het gastenverblijf van Sabal Palm 50 is een echte aanrader voor een heerlijke vakantie op het prachtige Bonaire. Wij komen hier zeker weer.

Gereisd met partner in december 2019

• 10Floortje16-01-2020

Geweldig

Wat een fijn verblijf hebben we hier gehad. We verbleven 12 dagen in het gastenverblijf. Dit is een compleet ingericht verblijf bij de grote villa. Dit gastenverblijf is van alle gemakken voorzien. Een fijne ruime slaapkamer met goed bed en veel opbergruimte voor je kleding. Een ruime en schone badkamer. Compleet ingerichte keuken met grote koelkast. 2 ventilatoren in huis, airco op de slaapkamer, fijn zitje buiten met privé terras en leuk uitzicht op de mooie tuin, BBQ, 2 stoelen om mee te nemen naar het strand (aanrader). We hebben hier genoten. Wakker worden met vogeltjes en genieten van de rustige omgeving. De eigenaren zijn super behulpzaam en je kunt ze alles vragen. Als we weer naar Bonaire gaan zouden we dit direct weer boeken. We hadden ook de auto erbij gehuurd, super fijn zo alles in 1. De ligging is ook ideaal. Het zwembad hoort bij de villa en niet bij t gastenverblijf maar in Bonaire natuurlijk lekker de zee in!!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Daniel Vercammen27-06-2019

Gewoon fantastisch.Een aanrader voor iedereen !!

Fantastische vakantiewoning beheerd door even fantastische eigenaars. Wij hadden voor de eerste keer een huisje gehuurd in Bonaire in plaats van op hotel te gaan. En het is dan toch even afwachten hoe dat gaat aan voelen. Maar dit was perfect !! Een goede ligging van het huis, overal dichtbij. Leuke contacten met de beheerders. Zij zorgden ervoor dat alles meer dan goed geregeld was. Hier word niet beknibbeld op accidentjes. Kortom..alles was dik in orde. Ook de auto.

• 9Colette en Bert08-06-2019

Rust, zon, strand, zee en fantastische duiken.

Fijne royale villa met zwembad in een rustige wijk op Bonaire. Schoon en netjes, direct te huur via de vriendelijke Nedelandse eigenaren. Een auto huren op het eiland is een aanrader, zo kom je overal op alle mooie plekken.

• 9Marcella20-05-2019

Heerlijk genoten prima plek!

Heerlijke plek om rustig van Bonaire te genieten. Mooie tuin waar veel te zien en te beleven is. Alles is aanwezig wat je wenst op vakantie. In het gastenverblijf is geen zwembad aanwezig maar de zee ligt om de hoek.

• 10Joke23-02-2019

Vakantie zoals vakantie hoort te zijn. Relaxed.

Heerlijk na de feestdagen genieten van een heerlijke vakantie in de zon. Op de luchthaven door Berry en Marion opgehaald. Na een lange vliegreis naar het gastenverblijf gebracht. Het huisje zoals gebruikelijk weer heerlijk schoon, compleet ingericht met een nieuwe koelkast met groot vriesvak. Door de schutters en horren lekker de wind door de kamer en slaapkamer dus geen airco aan gehad. Jammer dat de weken omvliegen als je het naar je zin hebt. Kijken nu alweer uit naar volgend jaar.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Marianne26-09-2018

Aanrader om te huren

Een huis waar je niet mis kan grijpen, aan alles is gedacht, goede pannen, borden, bestek. Goede wifi verbinding, alles op en top. Eigenaar verhuurt ook nog goede auto,s erbij erg handig met pick up service.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Mary-Ann29-08-2018

Helemaal top!

Heerlijke woning met alles erop en eraan. Koelbox en stoeltjes voor op het strand zijn er ook! De beheerders stonden steeds met raad en daad voor ons klaar, ook top! Eigenlijk was het zwembad op het terrein niet voor ons, maar het andere huis was niet verhuurd, dus konden we er toch gebruik van maken. Dit was zeer wenselijk! Rustige omgeving en zeer centraal.
    Een topvakantie gehad in het gastenverblijf!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8bert franken27-08-2018

aanrader...........

Prima verzorgd, schoon en van alles voorzien. Wij hebben hier 1 week gezeten omdat we niet in het huis op Hamlet terecht konden. Hierin is heeft men mee gedacht (zowel eigenaar als beheerders). Enige minpuntje voor de kids was dat ze eigenlijk niet in het zwembad terecht konden aangezien deze bij het andere verblijf hoort. Echter dag van aankomst mochten ze er van de beheerders in (omdat de nieuwe mensen de volgende dag pas zouden komen), en van de nieuwe mensen mochten ze er ook wel eens in. Heerlijk verblijf, een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Cees de Vries30-04-2018

Relaxed verblijf op Sabal Palm

We verbleven 3 weken in het gastenverblijf op Sabal Palm, dat heel schoon en compleet is ingericht. Goede ventilatoren en muggenhorren, airco nauwelijks nodig gehad. Van te voren krijg je alle informatie over de huisregels en ter plekke leggen overburen en beheerders Marion en Berry alles nog eens uit. Het ophalen en wegbrengen is goed geregeld. We hadden een paar problemen met de huurauto, maar dit werd snel opgelost zodat we snel op pad konden. Het fijne terras en barbecue hebben we ten volle benut. De goede bedden zorgen voor een goede nachtrust, zeker na het duiken. Ook fijn: de boekenkast met gidsen en gevarieerde inhoud. Dit was de 5e keer op Bonaire met verreweg het beste huis. Je hebt wel vervoer nodig om ergens naar toe te gaan. Het geluid van het vliegveld valt mee; het is maar een paar keer in de vooravond. Het zwembad wordt verhuurd bij het huis, wat logisch is omdat het voor de veranda ligt. Wij hebben het niet gemist.

Gereisd met partner in maart 2018

14 tips over Villa Sabal Palm 50

• Sanny, 21-04-2014

Geniet van de zon, zee en de rust. Bonaire en Sabal Palm zijn er perfect voor!

• Joyce de Ruijter, 01-04-2014

Een auto, bij de beheerder, te huur is erg handig

• Ace en Roos, 22-05-2013

Huur de auto bij het appartement, je kan niet zonder als je wat van het eiland wilt zien of boodschappen wilt doen. WIfi aanwezig maar viel wel eens weg tijdens ons verblijf. Let op je 3G ivm de kosten.

1 vraag over Villa Sabal Palm 50

• Amy, 15-05-2017

Boeken

Op welke site kan ik dit boeken?

Villa Sabal Palm 50 info

• Aantal sterrenstersterster