Villa Sabal Palm 50

• Goed: 7 - 8

Relaxed verblijf op Sabal Palm

Cees de Vries
30-4-2018

We verbleven 3 weken in het gastenverblijf op Sabal Palm, dat heel schoon en compleet is ingericht. Goede ventilatoren en muggenhorren, airco nauwelijks nodig gehad. Van te voren krijg je alle informatie over de huisregels en ter plekke leggen overburen en beheerders Marion en Berry alles nog eens uit.

Het ophalen en wegbrengen is goed geregeld. We hadden een paar problemen met de huurauto, maar dit werd snel opgelost zodat we snel op pad konden. Het fijne terras en barbecue hebben we ten volle benut. De goede bedden zorgen voor een goede nachtrust, zeker na het duiken. Ook fijn: de boekenkast met gidsen en gevarieerde inhoud. Dit was de 5e keer op Bonaire met verreweg het beste huis. Je hebt wel vervoer nodig om ergens naar toe te gaan. Het geluid van het vliegveld valt mee; het is maar een paar keer in de vooravond. Het zwembad wordt verhuurd bij het huis, wat logisch is omdat het voor de veranda ligt. Wij hebben het niet gemist.

Fantastische villa en fijne eigenaar en beheerders

Peter van Etten
10-4-2018

We verbleven 4 weken in de villa. Een mooi huis, goed op de wind en een heerlijk terras. Ook de grote koelkast met vriezer en ijsblokjesmachine was heel fijn. We hebben de airco niet aangehad, omdat de wind en plafondventilator voldoende was. Ook een auto gehuurd bij Ingrid en deze was ook prima. De overburen Marion en Berry, die de accommodatie en auto beheren, zijn hele fijne mensen. Zij halen en brengen je van en naar het vliegveld en zijn altijd bereid voor een gezellig praatje (ook met een drankje). Dus, we komen zeker terug.

Geweldig!

Familie de Kiewit
28-3-2018

Wij verbleven in het zgn. gastenverblijf van Sabal Palm 50. Een zwembad is wel aanwezig maar deze is gelegen naast de op het zelfde terrein gelegen grotere villa en dus niet beschikbaar voor gasten van het "gastenverblijf". Dit is overigens bekend bij de boeking en dus geen probleem. De wijk Sabal Palm is gelegen op enige afstand van het centrum van Kralendijk en een auto is onmisbaar; niet alleen om het centrum te bereiken maar sowieso om activiteiten te ondernemen. Bonaire is nu eenmaal geen Torremolinos. Over de accommodatie kunnen we kort zijn: perfect, schoon, ruim opgezet, alles wat iemand nodig heeft in z'n vakantie is aanwezig. Een echte aanrader!

Wij komen zeker weer terug

Johanna
10-2-2018

Ook dit jaar wederom alles weer keurig geregeld. Van boeken tot aankomst alles soepel en snel . Een keurig schoon en compleet gastenverblijf. Als er iets is of bij vragen reageert Ingrid super snel en ook Marcel heeft een eventuele reparatie binnen de kortste keren weer verricht. Wij kunnen geen verbeterpunten noemen kortom zeer tevreden.

Heerlijk huisje op een rustige locatie

Fam Jansen
9-1-2018

We verbleven in het gastenverblijf en vonden het top! Prima bed en de mogelijkheid voor een extra matras voor onze zoon (zodat we de slaapbank als zitbank konden blijven gebruiken, superfijn). Volledig uitgeruste keuken en een lekkere warme douche. Klein eettafeltje binnen en een lekker zitje buiten. Enige nadeel vonden wij dat het aanwezige zwembad alleen voor de villa beschikbaar is ( logisch gezien de ligging maar toch). Sabal palms is een rustig buitenwijkje van Kralendijk en er is niks te doen / halen, dus een auto is wel noodzakelijk. Met een beetje geluk huur je die voor een goede prijs van Ingrid. Donkeybeach (het lekkerste strand van Bonaire) is op 3 minuten rijden, Sorobon op 10 min en de winkels op 7minuten. Als je een relaxte vakantie wilt op een rustige plek in een huisje dat van alle gemakken voorzien is, en dat alles voor een goede prijs, boek dan het gastenverblijf van Sabal Palms 50.

Fijn verblijf

Nina Bogh
9-1-2018

Een leuk huis in een zeer rustige omgeving. Af en toe natuurlijk de landende vliegtuigen, maar zo veel landen er toch echt niet! Op het terras gezeten zie je diverse fel gekleurde vogels tot en met kolibries en papegaaien, leguanen en vleermuizen. De ramen/horren zijn super, dus ook in het schemeruurtje geen last van muggen binnenshuis. Toen wij er waren, was Ingrid zelf in Nl, maar haar waarnemers wonen tegenover en doen er alles aan om je behulpzaam te zijn. Een fijn en groot bed zorgt ervoor, dat je na een volle dag heerlijk kunt slapen. Je hebt er veel privacy, want horecagelegenheden liggen niet in de buurt - met huurauto (van Ingrid) ben je snel in Kralendijk.

Gewoon doen! Een absolute aanrader

Joke en Marcel
8-1-2018

Wij zijn geen duikers maar hebben ons geen seconde verveeld. Prachtig strand, fantastische huis, eigen zwembad en lieve beheerders waar je voor al je vragen terecht kan. Absolute aanrader. Voor ons voor herhaling vatbaar.

In 2018 gaan we weer !

Rene en Joke
8-1-2018

Alles klopt, en het is er of het komt heel snel. Prima beheerders en een attente leuke eigenaar.

Geweldig, Fantastisch, wij gaan zeker terug!

Lizette en Hans
13-11-2017

Het was in 1 woord Fantastisch!

Het mooiste plekje op Bonaire waar je kunt verblijven lekker rustig en toch overal dichtbij. Het gastenverblijf heeft echt alles wat je nodig hebt. Heerlijk bed, ruime douche met Warm water, komplete keuken met diepvries, grill, broodrooster, gasfornuis etc. Berry en Marion de opzichters zijn ook super vriendelijke en behulpzame mensen. Ingrid de eigenaresse staat ook altijd voor je klaar ondanks dat ze in Nederland is, je hoeft maar iets te vragen en het wordt geregeld.

Een aanrader voor iedereen.

Wij gaan zeker terug.

Het was weer onvergetelijk!

Ro & Tan
10-10-2017

Wij zijn voor de tweede keer bij Sabal Palm 50 geweest en het was wederom geweldig! Het huis is gewoon heerlijk, alles is er te vinden, volop privacy en de beheerders zijn ontzettend hulpvaardig en vriendelijk, net als de eigenaren. Als het aan ons ligt, dan volgend jaar zeker weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Sabal Palm 50 in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Sabal Palm 50 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Sabal Palm 50 scoort een 9.44 uit 10 op basis van 94 reviews.