Villa Sabadeco Terrace 119

Villa Sabadeco Terrace 119

9.8Fenomenaal

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Op vakantie geweest naar Sabadeco Terrace 119?

9.8Fenomenaal

• 9.5Inrichting

Villa info

Meer villa info

4 reviews over Villa Sabadeco Terrace 119

• 9Annemarie Dekker14-10-2015

Heerlijke plek!

Wij hebben ruim een half jaar in dit schitterende huis mogen wonen. Een heerlijke plek, een oase van rust met een schitterend uitzicht over de zee. Een aanrader voor iedereen die op Bonaire een ruim vakantiehuis met zwembad zoekt! Gelegen in een rustige buurt, genaamd Sabadeco Terrace.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 10Bas groot zevert14-10-2015

Perfect en relaxt heerlijk huis.

Wat een top huis op een top locatie ! Heerlijk genieten op het terras met zwembad en super mooi uitzicht over de zee en uitkijk op klein bonaire. Hier kun je perfect tot rust komen en genieten van de stilte en de natuur.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10Royan van Velse14-10-2015

Voortreffelijk goed

Prachtig gelegen en heel comfortabel. Van alle gemakken voorzien. Veilige buurt en uitzicht over zee en Klein Bonaire. Heerlijk zwembad erbij. Een oase van rust en een terras waar je optimaal van kunt genieten.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 10Saskia Rijken13-10-2015

De meest perfecte plek om te verblijven

In maart 2015 hebben wij 17 dagen genoten van dit geweldige huis! Voor ons was het de derde vakantie op Bonaire. De vorige vakanties op Bonaire verbleven wij 1 keer in een klein appartementencomplex en 1 keer in een ander vrijstaand huis, dus hebben wij wel enig vergelijkingsmateriaal.

Met een dikke 10+ staat dit huis met stip op nummer 1! De ligging op ‘de berg’, het geweldige weidse uitzicht op Bonaire, de zee en Klein Bonaire, het enorme terras met zwembad waar je, na het duiken en snorkelen, lekker kunt afkoelen, de barbecue waar wij bijna dagelijks gebruik van maakte, de totaal complete keuken (van thee en koffie, kruiden, tot alle denkbare potten en pannen, alles is aanwezig). Door de hoge ligging van het huis heb je altijd een lekkere bries door het huis en de slaapkamers.

Marc en Marlies; dank jullie wel voor het super verblijf in jullie mooie huis!! Wij gaan zeker nog een aantal keer terug naar Bonaire. Dus wie weet, misschien tot ziens!

Gereisd met vrienden in maart 2015

Villa Sabadeco Terrace 119 info