Géén boekingskosten

Resort Bonaire

Appartement
BonaireBonaireBonaire

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Resort Bonaire voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 21 reviews

Meer appartement info

21 Reviews over Resort Bonaire

• 8natascha23-08-2022

heerlijk gehad

We hebben hier een fijn verblijf gehad. Ruime kamers en schoon. Bedden lagen prima. Het zwembad is mooi en de service is heel netjes en vriendelijk bij de bar! wel is alles behoorlijk aan de prijs. Neem ontbijt bij je reservering dat scheelt heel veel geld. Een all in ontbijtje los kost 17,50 dollar. per persoon. Koffie 4,50 los. Ook een milkshake kost 7 dollar. Wel hele lekkere koffie gelukkig ;-) en milkshake. Auto huren is echt nodig. Alles ligt ver weg. Op het resort is een pizzeria die echt hele goede pizza's verkoopt! echt een aanrader.

• 9Natuur
  • 8Priscilla Wefer de beer20-04-2022

Geweldig

Wij hebben 2 appartementen gehuurd! Echt een heerlijk verblijf gehad! Super zwembad. Ruime schone kamers.

• 6Natuur
  • 3Pamela01-03-2022

Bedwantsen!! En we zijn niet behoorlijk gehoord en

Vakantie met onze kinderen eindelijk na 2 jaar! Gespaard hiervoor. We hadden er zin in

• 10Melvin15-06-2021

Geweldig

Als je echt tot rust wil komen boek je Resort Bonaire. Super mooie grote kamers goed schoon en Top personeel die altijd vriendelijk zijn!

• 8Hans05-12-2019

wij komen zeker terug

resort is nog in de afbouwfase,we hebben er totaal geen overlast van gehad. we hadden appartement bunita gehuurd voor vier volwassenen ,appartement is lekker ruim met groot balkon op de wind.helaas is de 2de slaapkamer net iets te krap voor 2bedden met koffers voor de rest is het een mooi resort met prachtige aanplanting en 2 mooie zwembaden, jammer genoeg hadden we wat afbouwproblemen in ons appartement (afvoerriool,airco)waardoor we na 4dgn naar een ander appartement moesten verhuizen (penthouse)met gratis upgrade,het managementteam is zeer accuraat in oplossingen te bedenken. - punten: badlakens worden éénmalig verstrekt ,wil je tussentijds schone kost je dat $3 per keer badhanddoeken en theedoek schone lakens krijg je na 4dgn,er werd verder niet schoongemaakt. + punten heerlijk rustig resort lekker zwembad prachtige tuin behulpzaam personeel gratis shuttle service airport dicht bij de duikplekken rolstoelvriendelijk (liften)

• 8Natascha05-10-2019

Mooi ruim appartement, fijn zwembad. Vriendelijk personeel, prima schoonmaak. Auto wel nodig, ligt wat achteraf

• 10Lars27-09-2019

GEWELDIG resort, we hebben genoten!

GEWELDIG verblijf gehad bij Resort Bonaire! We verbleven in een Bunita appartement met een zeer ruim balkon, twee badkamers en luxe inrichting. Het resort is ruim opgezet en beschikt over een heerlijk zwembad en centrale poolbar. Hier hebben we veel gebruik gemaakt van het uitstekende ontbijt, lunch en/of diner en 's avonds eindigden we hier vaak nog even aan de bar met andere gasten. De medewerkers waren erg vriendelijk, de schoonmaak was goed en frequent en de ligging op het eiland is centraal. In de ochtend gingen we vaak naar de zoutpier om met schildpadden te zwemmen (snorkel hotspot!), om vervolgens één van de stranden te bezoeken. We sloten de dag af bij het zwembad. We zijn nu weer een weekje in Nederland, maar gaan het liefst snel weer terug. We zijn geen types die snel terugkeren naar één plek of resort, maar dat we (snel) terugkomen bij Resort Bonaire is een feit. Resort Bonaire is een ábsolute aanrader, we hebben genoten!

• 10Will16-08-2019

Een mooi appartement op de eerste verdieping. Zeer ruim en schoon. Alles is aanwezig , twee slaapkamers met een eigen badkamer. Je kunt met de lift of met de trap. Mooi ruim balkon. Zwembad met bar. De gastheer is super. Een auto heb je nodig om het eiland te verkennen.

• 9Fam Brouwer22-07-2019

Geweldig mooi resort. We hadden een begane grond appartement geboekt wat er super uit zag met 1 slaapkamer en ruime slaapbank in de woonkamer. Omdat onze zoon van 9 net een buikoperatie was ondergaan vonden wij het toch niet zo fijn om hem op een slaapbank in de woonkamer zonder airco te laten slapen, ik heb gewoon gevraagd of er nog een andere optie was voor ons waarop de aardige dame van de receptie zei: gaan jullie maar even een welkomstdrankje doen aan de bar dan probeer ik wat te regelen. Nog geen 5 min later kwam ze met een hele aangename verassing we kregen een kosteloze upgrade naar een geweldig mooi penthouse voorzien van alle gemakken met mega balkon en uitzicht op zee. We keken onze ogen uit. Net terug en nu alweer heimwee. Het was een TOP vakantie!!!!

• 10Sabine16-06-2019

Wij willen terug!

Wat een fantastisch vakantie was dit zeg. Bij aankomst al direct heel vriendelijk ontvangen. Appartement was top! Ruim, zeer schoon, mooi uitzicht op het zwembad en van alle gemakken voorzien. Vriendelijke mensen aan de bar en heerlijke cocktails. Het eiland Bonaire is fantastisch. Met een auto (makkelijk en goedkoop te regelen via de receptie) hebben wij het hele eiland over getrokken. Kralendijk is mooi en de inwoners zijn vriendelijk. Snorkelen is prachtig in Bonaire! Prachtige vissen gezien en we hebben gezwommen met 7 schildpadden. Dikke pluim voor Madieke die met haar tips en service onze vakantie compleet heeft gemaakt. Wij gaan zeker binnenkort een keer terug. Tot snel!

Appartement Resort Bonaire info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kaya Saturnus