Appartement
8,8

14 reviews over Appartement Resort Bonaire in het Nederlands

Will
16-8-2019

Een mooi appartement op de eerste verdieping. Zeer ruim en schoon. Alles is aanwezig , twee slaapkamers met een eigen badkamer. Je kunt met de lift of met de trap. Mooi ruim balkon. Zwembad met bar. De gastheer is super. Een auto heb je nodig om het eiland te verkennen.

Fam Brouwer
22-7-2019

Geweldig mooi resort. We hadden een begane grond appartement geboekt wat er super uit zag met 1 slaapkamer en ruime slaapbank in de woonkamer. Omdat onze zoon van 9 net een buikoperatie was ondergaan vonden wij het toch niet zo fijn om hem op een slaapbank in de woonkamer zonder airco te laten slapen, ik heb gewoon gevraagd of er nog een andere optie was voor ons waarop de aardige dame van de receptie zei: gaan jullie maar even een welkomstdrankje doen aan de bar dan probeer ik wat te regelen. Nog geen 5 min later kwam ze met een hele aangename verassing we kregen een kosteloze upgrade naar een geweldig mooi penthouse voorzien van alle gemakken met mega balkon en uitzicht op zee. We keken onze ogen uit. Net terug en nu alweer heimwee. Het was een TOP vakantie!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Wij willen terug!

Sabine
16-6-2019

Wat een fantastisch vakantie was dit zeg. Bij aankomst al direct heel vriendelijk ontvangen. Appartement was top! Ruim, zeer schoon, mooi uitzicht op het zwembad en van alle gemakken voorzien. Vriendelijke mensen aan de bar en heerlijke cocktails. Het eiland Bonaire is fantastisch. Met een auto (makkelijk en goedkoop te regelen via de receptie) hebben wij het hele eiland over getrokken. Kralendijk is mooi en de inwoners zijn vriendelijk. Snorkelen is prachtig in Bonaire! Prachtige vissen gezien en we hebben gezwommen met 7 schildpadden. Dikke pluim voor Madieke die met haar tips en service onze vakantie compleet heeft gemaakt. Wij gaan zeker binnenkort een keer terug. Tot snel!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Geweldig

Lizette
13-6-2019

Wat een mooi resort en een prachtig eiland! Wij verbleven in het ruime appartement Bunita met alles wat je nodig hebt. Zelfs een wasmachine was aanwezig. We hadden een hoek appartement met een groot balkon waar het heerlijk vertoeven was. Ook het zwembad was heerlijk. En toen wij er waren heerlijk rustig met voldoende ligbedden. De service bij de receptie was heel goed. De huurauto die je echt nodig hebt om het eiland te verkennen, was door de receptie binnen een uurtje geregeld, voor een prima prijs! Zelfs toen de transfer(taxi) van touroperator op de laatste dag niet op kwam dagen, twijfelde de receptioniste geen moment en bracht ons naar het vliegveld. Dank je wel Medieke top👍 En voor de tip om te snorkelen tussen de schilpadden. Wij gaan zeker nog een keer terug .

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Albert de Bie
25-4-2019

Schitterend nieuw resort op het mooie eiland Bonaire. Appartementen nieuw en modern ingericht met volledige keuken. Grote balkons. Zwembad met strandje voor de deur.

Gereisd Alleenreizend in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch. Zeker als het klaar is en dat is snel

Frans
7-4-2019

Het zijn uitstekend ingericht uitgerustte appartement(en). Nlet elke app heeft een kluis. Auto of scooter is een must. Alles is met moderne kwalitatief materiaal ingericht en badkamers op nivo 2019 naar Nederlandse eisen. Afwasmachine zelfs aanwezig met magnetron. Geen oventje om broodjes te bakken. Het is een appartement en geen hotel dus zelf een beetje de boel aan kant houden. Schone handdoeken en lakens was prima geregeld en dan werden ook de vuilnisbakjes geleegd en voorzien van een schone vuilniszak. Het zwembadbedrijf had het af laten weten maar was enige tijd later weer op orde. Het laatste stukje waar nog aan gewerkt wordt schiet al aardig op dus de oplevering daarvan zal niet zo lang meer duren. Prima boxsprings. Muggenspray heb je op het hele eiland nodig. Op het dakterras weinig last daarvan. Wifi was prima maar op de slaapkamer net wat minder verder top. Personeel en beheerders zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik zou zo weer gaan!

Katherine
19-2-2019

Wij zijn aangekomen op oudejaarsavond en gelijk oud en nieuw gevrierd op Bonaire. Superleuk! Vooral de nieuwjaarsduik de volgende dag. Echter een tip. Mocht je aankomen met feestdagen, check dan even van te voren of de supermarkt e.d. Wel open zijn. Bij ons was dit niet het geval, dus hadden we van te voren beter een boodschappen pakket kunnen laten regelen (als dit mogelijk is). Nu hebben we van aankomstdag, nieuwjaarsdag geleefd op wat spullen van een tankstation. Niet echt ideaal haha.

Het resort zelf is tip top in orde! De schoonmaaksters zijn ook echt helemaal top en doen regelmatig alles verschonen en aan kant maken.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Mooi complex, geen zichtbaar management aanwezig.

L Peeman
17-11-2018

Midden in woonwijk, auto noodzakelijk om het strand te bereiken.

Bar midden tussen de apparte menten, personeel draait maar wat qua muziek. als je het fijn vindt ok, maar slecht voor de rust, in de avond boem boem muziek met niemand aan de bar. In de morgen (veel) te harde Antiliaanse TV aan omdat het personeel zonodig tv wil kijken

Gereisd Met partner in november 2018

Absoluut aan te raden!

Patrick Kuipers
18-9-2018

Mooi complex met prachtige ruime appartementen. Er worden weliswaar nog appartementen bijgebouwd maar wij hebben van de bouwwerkzaamheden absoluut geen last gehad. De ligging is goed. Ons appartement had twee mooie ruime slaapkamers, en een hele ruime woonkamer/keuken. Het terras was zeer ruim. De appartementen zijn goed geoutilleerd.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

absoluut nog niet geschikt voor verhuur.

Erwin Laforce
22-7-2018

De appartementen zijn erg goed, mooi en goed ingericht. Goed zwembad met zand omgeven, zodat het zwembad zelf ook vol zand ligt, maar dat stoort niet. Mooi ingericht terrein, zal knap zijn als het ooit afgewerkt geraakt. Goede centraal gelegen zwembadbar welke ook als receptie dienst doet (is nogal primitief). Er waren in mei 2 van de 6 appartementsblokken gereed. de 2 volgende zijn in afwerking, de 2 laatste in ruwbouwfase. De werkzaamheden zijn opwinds gelegen zodat de afgewerkte en verhuurde appartementen continue in het stof van de bouwvakker ligt. Op 10 meter van de terrassen van de appartementen wordt er geboord en geslepen. Tijdens de werkuren (van 07.00u tot 18.00u ook in de weekends) is verblijven op het resort onprettig, vooral als je aan de zijde van de werken verblijft. Het terras ligt dan ook vol stof, dat je lekker mee binnen neemt. Op de vraag of ze het terras eens kunnen afspuiten werd negatief geantwoord. De gasten moeten dit maar zelf opkuisen. We waren er 14 dagen dus zou het appartement na 7 dagen gereinigd worden, dit is niet gebeurt, zelfs niet na herhaaldelijk aandringen. De ruiten van de grote schuiframen zaten onder het stof en de gordijnen ook. Lakens zouden ook na 1 week vervangen worden, na 3 maal aandringen gebeurde dit uiteindelijk de 11e dag. Er is een keuken met vaatwas, microwave oven en elektrische kookplaten. Samengevat: het is een mooi resort dat een fijne vakantie zou kunnen waarborgen als het ooit afgewerkt zal zijn en als het management zich wat meer om de klanten zal bekommeren. Nu zijn ze duidelijk zich niet bewust wat er van hun verwacht wordt.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Resort Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Resort Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.