Appartement Resort Bonaire

17 reviews over Appartement Resort Bonaire

• 2019
    8Hans05-12-2019

wij komen zeker terug

resort is nog in de afbouwfase,we hebben er totaal geen overlast van gehad. we hadden appartement bunita gehuurd voor vier volwassenen ,appartement is lekker ruim met groot balkon op de wind.helaas is de 2de slaapkamer net iets te krap voor 2bedden met koffers voor de rest is het een mooi resort met prachtige aanplanting en 2 mooie zwembaden, jammer genoeg hadden we wat afbouwproblemen in ons appartement (afvoerriool,airco)waardoor we na 4dgn naar een ander appartement moesten verhuizen (penthouse)met gratis upgrade,het managementteam is zeer accuraat in oplossingen te bedenken. - punten: badlakens worden éénmalig verstrekt ,wil je tussentijds schone kost je dat $3 per keer badhanddoeken en theedoek schone lakens krijg je na 4dgn,er werd verder niet schoongemaakt. + punten heerlijk rustig resort lekker zwembad prachtige tuin behulpzaam personeel gratis shuttle service airport dicht bij de duikplekken rolstoelvriendelijk (liften)

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Natascha05-10-2019

Mooi ruim appartement, fijn zwembad. Vriendelijk personeel, prima schoonmaak. Auto wel nodig, ligt wat achteraf

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Lars27-09-2019

GEWELDIG resort, we hebben genoten!

GEWELDIG verblijf gehad bij Resort Bonaire! We verbleven in een Bunita appartement met een zeer ruim balkon, twee badkamers en luxe inrichting. Het resort is ruim opgezet en beschikt over een heerlijk zwembad en centrale poolbar. Hier hebben we veel gebruik gemaakt van het uitstekende ontbijt, lunch en/of diner en 's avonds eindigden we hier vaak nog even aan de bar met andere gasten. De medewerkers waren erg vriendelijk, de schoonmaak was goed en frequent en de ligging op het eiland is centraal. In de ochtend gingen we vaak naar de zoutpier om met schildpadden te zwemmen (snorkel hotspot!), om vervolgens één van de stranden te bezoeken. We sloten de dag af bij het zwembad. We zijn nu weer een weekje in Nederland, maar gaan het liefst snel weer terug. We zijn geen types die snel terugkeren naar één plek of resort, maar dat we (snel) terugkomen bij Resort Bonaire is een feit. Resort Bonaire is een ábsolute aanrader, we hebben genoten!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Will16-08-2019

Een mooi appartement op de eerste verdieping. Zeer ruim en schoon. Alles is aanwezig , twee slaapkamers met een eigen badkamer. Je kunt met de lift of met de trap. Mooi ruim balkon. Zwembad met bar. De gastheer is super. Een auto heb je nodig om het eiland te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam Brouwer22-07-2019

Geweldig mooi resort. We hadden een begane grond appartement geboekt wat er super uit zag met 1 slaapkamer en ruime slaapbank in de woonkamer. Omdat onze zoon van 9 net een buikoperatie was ondergaan vonden wij het toch niet zo fijn om hem op een slaapbank in de woonkamer zonder airco te laten slapen, ik heb gewoon gevraagd of er nog een andere optie was voor ons waarop de aardige dame van de receptie zei: gaan jullie maar even een welkomstdrankje doen aan de bar dan probeer ik wat te regelen. Nog geen 5 min later kwam ze met een hele aangename verassing we kregen een kosteloze upgrade naar een geweldig mooi penthouse voorzien van alle gemakken met mega balkon en uitzicht op zee. We keken onze ogen uit. Net terug en nu alweer heimwee. Het was een TOP vakantie!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Sabine16-06-2019

Wij willen terug!

Wat een fantastisch vakantie was dit zeg. Bij aankomst al direct heel vriendelijk ontvangen. Appartement was top! Ruim, zeer schoon, mooi uitzicht op het zwembad en van alle gemakken voorzien. Vriendelijke mensen aan de bar en heerlijke cocktails. Het eiland Bonaire is fantastisch. Met een auto (makkelijk en goedkoop te regelen via de receptie) hebben wij het hele eiland over getrokken. Kralendijk is mooi en de inwoners zijn vriendelijk. Snorkelen is prachtig in Bonaire! Prachtige vissen gezien en we hebben gezwommen met 7 schildpadden. Dikke pluim voor Madieke die met haar tips en service onze vakantie compleet heeft gemaakt. Wij gaan zeker binnenkort een keer terug. Tot snel!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Lizette13-06-2019

Geweldig

Wat een mooi resort en een prachtig eiland! Wij verbleven in het ruime appartement Bunita met alles wat je nodig hebt. Zelfs een wasmachine was aanwezig. We hadden een hoek appartement met een groot balkon waar het heerlijk vertoeven was. Ook het zwembad was heerlijk. En toen wij er waren heerlijk rustig met voldoende ligbedden. De service bij de receptie was heel goed. De huurauto die je echt nodig hebt om het eiland te verkennen, was door de receptie binnen een uurtje geregeld, voor een prima prijs! Zelfs toen de transfer(taxi) van touroperator op de laatste dag niet op kwam dagen, twijfelde de receptioniste geen moment en bracht ons naar het vliegveld. Dank je wel Medieke top👍 En voor de tip om te snorkelen tussen de schilpadden. Wij gaan zeker nog een keer terug .

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Albert de Bie25-04-2019

Schitterend nieuw resort op het mooie eiland Bonaire. Appartementen nieuw en modern ingericht met volledige keuken. Grote balkons. Zwembad met strandje voor de deur.

Alleen gereisd in maart 2019

• 8Frans07-04-2019

Fantastisch. Zeker als het klaar is en dat is snel

Het zijn uitstekend ingericht uitgerustte appartement(en). Nlet elke app heeft een kluis. Auto of scooter is een must. Alles is met moderne kwalitatief materiaal ingericht en badkamers op nivo 2019 naar Nederlandse eisen. Afwasmachine zelfs aanwezig met magnetron. Geen oventje om broodjes te bakken. Het is een appartement en geen hotel dus zelf een beetje de boel aan kant houden. Schone handdoeken en lakens was prima geregeld en dan werden ook de vuilnisbakjes geleegd en voorzien van een schone vuilniszak. Het zwembadbedrijf had het af laten weten maar was enige tijd later weer op orde. Het laatste stukje waar nog aan gewerkt wordt schiet al aardig op dus de oplevering daarvan zal niet zo lang meer duren. Prima boxsprings. Muggenspray heb je op het hele eiland nodig. Op het dakterras weinig last daarvan. Wifi was prima maar op de slaapkamer net wat minder verder top. Personeel en beheerders zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Katherine19-02-2019

Ik zou zo weer gaan!

Wij zijn aangekomen op oudejaarsavond en gelijk oud en nieuw gevrierd op Bonaire. Superleuk! Vooral de nieuwjaarsduik de volgende dag. Echter een tip. Mocht je aankomen met feestdagen, check dan even van te voren of de supermarkt e.d. Wel open zijn. Bij ons was dit niet het geval, dus hadden we van te voren beter een boodschappen pakket kunnen laten regelen (als dit mogelijk is). Nu hebben we van aankomstdag, nieuwjaarsdag geleefd op wat spullen van een tankstation. Niet echt ideaal haha.

Het resort zelf is tip top in orde! De schoonmaaksters zijn ook echt helemaal top en doen regelmatig alles verschonen en aan kant maken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen