Géén boekingskosten

Red Palm Village

Lodge
BonaireBonaireBonaire

We hebben de beste aanbieders voor Lodge Red Palm Village voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 3 reviews

Meer lodge info

3 Reviews over Red Palm Village

• 9Jannie Schoeman05-12-2019

Fantastisch!!! Top

Zo hartelijk opgehaald en ontvangen door Leo en Anna. Wij hebben twee goddelijke weken beleefd! De liefde van het hele team, de geweldige kookkunsten van Corjan!!!! Daar alleen al kom je voor terug!!! Die brunch op zondag!! Een ieder is welkom , ook van buitenaf. Die wil je niet missen. Anna, Leo en het hele team: wij hebben genoten van jullie en de suikerdiefjes, kolibrietjes en ? Ja? Waarvan niet? Ga zo door!! Tot snel!!! Lieve groeten van ons!💋

• 9Anoniem19-02-2018

Fantastisch, prachtige glamping!

Zelf omschrijven de eigenaren Anna en Leo het als glamping. Wij hadden een huisje geboekt geschikt voor 4 personen met 2 slaapkamers met airco, woonkamer met zithoek, keuken, fantastische badkamer en een heel grote veranda met o.a. eettafel. Er zijn ook kleinere 2 persoons huisjes, die hebben een prima slaapkamer en badkamer en een veranda met klein keukentje. Er is een restaurant bij, een zwembad en de tuin is prachtig aangelegd. Je kunt in het restaurant reserveren om eens lekker te eten bij kok Danny, hij kookt heerlijk en hij komt zelf steeds aan de tafels vragen of het eten lekker is. De moeite waard om sowieso eens te gaan eten als je op Bonaire bent. Red Palm Village is een succes story! Ga zo door!

• 10Sandra14-05-2017

Kleinschalig resort met zeer vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om je thuis te laten voelen. Voor onze kindjes is er een box, speeltuintje, speeltjes en elke dag een waterijsje. Meer dan je eigenlijk kan bedenken en wensen! Het zwembad is heerlijk, je kunt heerlijk zwemmen maar ook loungen in het bad en er omheen. Het eten restaurant in het restaurant is heerlijk en dit hebben we dan ook meerdere malen gedaan. Als je met kinderen bent kun je heerlijk eten met de kids op bed en de babyfoon erbij. Alles is ook goed schoon en fris. Zelf noemen ze het concept glamping maar het enige campeergevoel wat er te vinden is is het zelf moeten afwassen. Wij zouden niet twijfelen om dit een tweede maal te boeken.

Lodge Red Palm Village info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kaminda Sorobon 20