Tijdelijk €25 aanbetaling

Plaza Resort Bonaire

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Plaza Resort Bonaire voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 556 reviews
+144

7.1GoedScore uit 556 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Voel je welkom in Hotel Plaza Beach Resort Bonaire. De kamers zijn ruim en comfortabel en het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. De ligging van het resort is ideaal: direct aan zee. Ontdek de indrukwekkende onderwaterwereld duikend of snorkelend, vaar met een kayak door de mangroven of huur een auto om het eiland te verkennen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

556 Reviews over Plaza Resort Bonaire

• 3Anoniem31-10-2022

Slecht onderhouden hotel, gedateerd en vies.

Dit hotel is niet 4 sterren waardig, kamers zijn gedateerd en schimmel in badkamer. Eten is vaak koud, zoals vis en vlees. Tafels worden weinig schoongemaakt, het plakt en servies is niet echt schoon. Laten servies met etenswaar lang op tafels staan, waardoor er veel vliegen op zitten. GEEN AANRADER DUS…

• 4Leslie24-10-2022

Erg slecht hotel

Gedateerd hotel, slecht onderhoud. Zeer matig buffet. Niet all-in waardig. Vol pension is het nog net. Niks extra’s geen ijsjes gebak of dergelijken. Zeer weinig keuze. En te duur voor wat we gewend zijn. Lekkages in de kamer en muf.

• 9J.Zigterman09-10-2022

een geweldige plek om je vakantie te vieren.

mooi en kleinschalig verblijf, rustig en zeer toegankelijk, mits je beneden een kamer hebt, van tevoren even doorgeven, ze doen hun best om het te regelen, is voor ons ook gedaan. Goed eten met variatie en goede bar op het strand, zeer vriendelijk personeel. Uitermate geschikt om te snorkelen op deze locatie, als in een aquarium, en ook fijne ligbedden, waarvan er voldoende zijn, je hoeft geen handdoekjes te leggen om te reserveren. We hebben van de verbouwing geen enkele last gehad. Bonaire zelf heeft veel opties om rond te kijken en op andere plekken te snorkelen of te duiken en van het eiland te genieten. Een goede keuze om hier heen te gaan.

• 5Rene Doornenbal08-09-2022

Beslist het geld niet waard

Bij aankomst met ze allen in een zaaltje gedropt na een lange reis en een onverstaanbare PowerPoint presentatie gezien daarna moesten we ff gauw de borg betalen a 350 euro en toen gauw naar de kamer. Die was prima (gerenoveerd.)Personeel is meest vriendelijk. Verder ontzettend veel mismanagement. Beschadigde zwembadranden bij de ligbedden en loszittende stekkerdozen,beachbar vaak heel smerig en rondslingerende vaatwerk.Restaurant ronduit slecht vooral diner. Totaal niet gevarieerd en ronduit smakeloos.Hygiene laat ook daar zwaar te wensen over. Voor ons geen 2e keer meer hier. Vele medereizigers gesproken die ook zeker niet te spreken zijn. En dat voor zoveel geld!!!

• 9Anoniem27-04-2022

Heerlijk verblijf!

April hier naar toe geweest. Fijn hotel wat ons goed is bevallen! Prachtig strand met eigen huis rif waar je vele soorten vissen kunt zien met snorkelen. Je raakt niet uit gekeken! Genoeg lig bedden aanwezig. Heerlijk zwembad! Gehele dag wordt je op je wenken bediend door het personeel. Komen geregeld langs voor een hapje of een drankje. Niks is te veel. Vriendelijk personeel. Hotel is aan het verbouwen maar daar heb je weinig last van. Uiteraard zijn er ook puntjes voor verbetering die al eerder zijn genoemd. Na het douchen of gebruik van de kraan in de badkamer, lekte deze wat. Niet heel erg. De niet gerenoveerde kamers zijn iets wat gedateerd, maar daarentegen heb je wel een Ruime kamer tot je beschikking! Elke dag schoonmaak. Ruime All in formule met ruime keus. Het zou kunnen dat het niet je smaak is, maar er valt altijd wel wat weg te halen. Wij zijn dik tevreden en komen zeker nog een keer terug!

• 8Ina kempen-sikkens18-03-2022

Goed verblijf gehad.

Mooi resort met prima eten, vriendelijk personeel. Er wordt op dit moment verbouwd, weinig overlast van, mooi zwembad en grote kamers. Nadeel was wel dat als je er heen gaat om familie te bezoeken deze perse een dagpas moeten kopen om even een uurtje op bezoek te komen, dan moet je nog je drankjes kopen dus dat wordt wel prijzig. Mooi zou zijn dat de prijs is afgestemd naar de tijd dat je familie even gezellig langskomt bij bv opa en oma, mijn zoon en familie moeten ook gewoon naar hun werk en school dus was dit meestal maar even twee uurtjes. Per slot van rekening komen ze ook niet alle dagen, minpuntje om van te leren misschien. Zou graag de volgende vakantie op Bonaire weer naar plaza gaan maar moet nog maar even kijken of er een all incl resort is die hier makkelijke mee omgaat. Verder niets te klagen, gezellig resort en mooie ligging.

• 9Liset02-02-2022

In 1 woord super! Het eten was top, zeker de bbq specialiteiten. Kamer wat ouder maar super groot. Personeel super vriendelijk, en het zwembad erg luxe, met bediening aan je bedje. Enige jammere was dat we weer naar huis moesten.😍

• 4Joke Pluijgers02-02-2022

Helaas zijn de hotel kamers het geld niet waard.

Een geweldige locatie, de hotelkamers zijn het geld niet waard. Een hotelkamer zonder deur naar het toilet. Douche water wat de hotel kamer inloopt en je krijgt serieus handdoeken om dit te verhelpen. De schoonmaak is zo slecht , en te vaak moeten vragen om handdoeken. Bij aankomst gevraagd of we een extra kamer konden boeken en die was er nog (voor 6 nachten)of we 1900 dollar er voor over hadden en dat terwijl de vlieg reis en all inclusive al was betaald. Zo zonde dit. Personeel van de poolbar was echt fantastisch net als de locatie.

• 9Carolien16-12-2021

Top vakantie!

Prachtige accomodatie aan het strand, dichtbij Kralendijk en een goede service. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. All inclusive en toch kleinschalig. Er wordt gebouwd aan een nieuwe receptie, maar daar merk je niets van. Sanne, jij bent echt een top gastvrouw, je kent je gasten en maakt met iedereen een praatje. Dank je wel!

• 5Jeroen02-11-2021

Vergane glorie. prijs/kwaliteitverh. zeer dubieus

Twee jaar geleden waren wij hier ook, maar het is behoorlijk achteruit gegaan. Geen waarde voor je geld. sterk verouderde kamers waar het meubilair bijna uit elkaar valt. Schoonmaak zozo.. Het wordt gerenoveerd en uitgebreid, maar dat proces gaat nog wel 5 jaar duren aldus de general manager. Daar heb je nu niets aan, terwijl je wel een hoop geld hebt neergeteld. De service van de receptie valt zwaar tegen. De poolbar is eigenlijk het enige positieve. En er ligt een mooi zwembad. Maar ik zou even verder kijken op Bonaire. Hotels en resorts in overvloed.

Hotel Plaza Resort Bonaire info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    J.A. Abraham Boulevard 80, Kralendijk, 100001