Hotel Plaza Resort Bonaire

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°25°
Hotel Plaza Resort Bonaire
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Plaza Resort Bonaire voor je op een rij gezet:

487 reviews over Hotel Plaza Resort Bonaire in het Nederlands

Niet wat wij ervan hadden verwacht

Rowan Kuijlenburg
1-10-2018

Wij hebben een mooie leuke vakantie gehad.

Ondanks vonden wij de communicatie onder het personeel erg slecht.

In het restaurant hebben wij vier keer alacarte gegeten ze starten dan met een amuse deze hebben wij één keer gehad, andere keer waren twee van de vier alacart gerechten op, alle gerechten werden geserveerd worden met witlof/aardappelen krijgen wij alleen het vlees, ook vaak lang op drinken gewacht.

Bij het buffet wouden we frietjes bestellen zagen we een zak op de werkbank van de open keuken liggen maar de kok vertelde ons dat de patat op was, glazen en borden vaak op, voor vegetariërs bij het bbq buffet alleen, sla ziet er niet vers uit, serveersters lopen langs vragen of het smaakt en zijn weg voor je antwoord kan geven.

De coconut bar/sucubar sluiten soms eerder dan gebruikelijk terwijl wij nog een drankje of pizza wouden bestellen, als het barpersoneel wisselt kunnen we bepaalde cocktails niet meer krijgen.

Fantastisch. Goed verzorgd. Goede service.

Victor
20-9-2018

Top!! Alleen t zwembad was wel met groothoek genomen, dus uiteindelijk kleiner dan verwacht. Verder hadden we 2 avonden a la carte. Hoefde niet voor mij. Is t dan net niet voor mij. Beter buffet of meer keus op a la carte.

Nee niet met deze kwaliteit

M van der Meer
12-9-2018

Park moet gerenoveerd worden. Maar eten en personeel kan veel beter. Lang wachten op drankjes en eten was niet al te best en ook qua variatie kan het beter. Schoonmaak was ook niet super en heeft 2 weken een dode mug op de badkamer tegels en achter de toilet deur was helemaal niet schoongemaakt.

1keer was voldoende

Niks
12-9-2018

Goed ontvangen met een lekkere cocktail en fruit.

Juniorsuite was groot met 2 comfortabele bedden. Verder was alles in de kamer erg gedateerd maar je brengt hier weinig tijd door om je hieraan te storen.

Gehele complex is wel aan vervanging toe. Houten planken bij trap naar appartement zaten grotendeels allemaal los, planken bij de beachbar zaten los wat voor gevaarlijke situaties zorgde.

Personeel in het restaurant heeft meer aansturing nodig. Zo zat je bijvoorbeeld lang te wachten totdat ze vroegen of je wat te drinken wilde, ze liepen veelal vaak met het gezicht naar beneden of keken de andere kant op.

Qua eten is het niet erg uitgebreid. 2 keer de a la carte mee mogen maken.(keuze uit 4 dingen vlees/vlees/vis/vegetarisch) De 1e keer was al een teleurstelling, om 19.30 was het gerecht wat ik wilde al op, terwijl het restaurant tot 22.00 geopend is.

Mijn complimenten aan Rhadamiër, ober die oog had voor de gasten!

prachtige onderwaterwereld op 20 meter afstand!

R.L. Visser
11-9-2018

geweldige snorkelplek, veel variatie aan vissen! je loopt zo het prive baaitje in, dit is echt super! Helaas mag het resort wel wat opgeknapt worden, de kamers zijn wel ruim, ook de junior suites ,maar er is regelmatig geen koffie of fanta, dat is dan op! ook de schoonmaak is hier niet top, zeker in het restaurant mag dit wel beter aangepakt worden. je moet ook erg lang wachten op je drinken in het restaurant. Eet je a la carte... vaak is er nog maar 1 gerecht te krijgen.. jammer, als er meer aandacht aan renovatie en personeel word geschonken kan dit een geweldig resort worden. Al met al een hele leuke vakantie gehad door de prachtige onderwaterwereld!

De ligging van het hotel is prachtig. Verder waren er een aantal dingen die erg tegen vielen:

-inchecken was rommelig en niet professioneel

-geen fatsoenlijke lunch te krijgen alleen snacks

-beddengoed was smerig, vlekken op de kussens, kamer was ook niet echt schoon

-bij het ontbijt liepen de mieren in de cornflakes, alle borden waren stuk

-het is echt vergane glorie naar onze mening

Klazien aukema
11-8-2018

Lange vlucht maar je krijgt er zoveel voor terug zon heldere zee prachtige vissen flamingos pelikanen hagedissen een heerlijk resort met rust en ruimte en een top restaurant en zeer vriendelijke mensen

fantastisch zo mooi hier

Paul van Huet
8-8-2018

Bonaire mooi rustig eiland, heerlijk om even bij te komen van alle hectiek in het afgelopen half jaar. De wens van mijn vrouw in vervulling laten gaan. Haar laatste rustplaats. Het resort mooie locatie om te duiken en te snorkelen. 1 klein minpuntje vonden wij het lopend buffet. Maar hier zijn ze al mee aan de slag gegaan om er ook weer een a la cart restaurant van te maken net als vroeger. Verder 1 dag naar auto naar de zoutpannen en de ezelopvang geweest erg leuk allemaal.

Relax en geniet

Renesg
19-7-2018

Nadat we veel (wisselende) recensies hadden gelezen, toch besloten hier een vakantie te boeken. Mede door onze goede ervaringen bij v.d. Valk in NL.

En dat is zeker niet tegengevallen! We zijn blij dat we bij Plaza Beach Resort zijn geweest.

Zeer vriendelijke medewerkers. Waar nog gewoon "gedag" kan worden gezegd tussen mensen onderling. Waar je tips krijgt bij de front office (bedankt!). Waar de kok in het restaurant je nog komt vragen voor een amuse, heerlijke soepen.

EN ja het is niet zoals in NL, waar je het restaurant inloopt, bestelt en bedient wordt. Nee, hier zit je lekker buiten, pakt wat je wilt eten en geniet.

EN ja, af en toe ligt er wat minder. Maar met die warmte is dat ook niet verwonderlijk. Maar... het wordt wel weer aangevuld.

Even geduld... je bent toch op vakantie?!

Kamers zijn meer dan ruim, prima.

Kortom geniet als je er bent en beleef een heerlijke vakantie op het heerlijke Bonaire!

Wouters Raymond
16-7-2018

Dat ze naar een heel goed hotel gaan. Kamer uitstekend ,wij hebben een junior suite genomen, grote bedden en badkamer douche en bad. Werd alle dagen goed gepoetst, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Bv. ik stond bovenaan de trap met mijn valiezen toen er een man aankwam en zegde dat hij die voor mij naar beneden droeg. Het eten was uitstekend en genoeg variatie , we hebben een heel goede vakantie gehad en gaan zeker terug. De enigste opmerking die ik had, was dat ze meer info kunnen geven i.v.m. het sportteam en wat je daar allemaal kunt huren.Ik heb pas de tweede week pas ontdekt dat je kunt petanque kunt spelen

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza Resort Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza Resort Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.