Hotel Plaza Resort Bonaire

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Voel je welkom in Hotel Plaza Beach Resort Bonaire. De kamers zijn ruim en comfortabel en het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. De ligging van het resort is ideaal: direct aan zee. Ontdek de indrukwekkende onderwaterwereld duikend of snorkelend, vaar met een kayak door de mangroven of huur een auto om het eiland te verkennen.

528 reviews over Hotel Plaza Resort Bonaire

• 2019
    8John en Annemieke05-10-2019

Ivm overboeking Eden Beach Resort werden wij na aankomst geplaatst in Plaza Resort Hotel. Wat een genot. Heerlijk verblijf gehad. Kamer (junior suite0 was groot. 2x 2 pers.bed. Personeel erg vriendelijk eng behulpzaam. Wij zaten er in het laagseizoen. Dit was wel te merken. Weinig mensen op het strand. Vond dat prima. Zwembad wordt inderdaad verbouwd maar is eind oktober klaar. Resort is wel enigszins verouderd maar voldoet uitstekend. Als we dan toch een minpuntje mogen noemen: er mogen wel wat meer parasols geplaatst worden.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Sylvia29-09-2019

Super

Wat een fijn verblijf. Heerlijke schone kamers met een fantastisch uitzicht. Goed restaurant met vriendelijk personeel. Snorkelen of duiken kan je zo vanaf het privé strand. Het barretje op het strand is echt erg gezellig , je kan er 'smorgens terecht voor een bakje koffie en verder de hele dag voor een heerlijk koud drankje. Bij de scuba bar kan je ook terecht voor een hapje of drankje, en wil je in de middag een klein bittergarnituur dan zijn ze zeker de beroerdste niet om wat voor je in mekaar te flansen. 4 sterren zeggen ze?? Voor ons was het een 5 sterren verzorging. Echt helemaal top. Dank jullie wel voor de geweldige service en tot volgend jaar.

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Lydia Klein22-09-2019

Geweldig hotel op het mooiste strand van Bonaire !

Wat een geweldig hotel is dit ,op een top locatie op het mooiste strand van Bonaire. Op het resort zijn bouwactiviteiten doordat er een nieuw zwembad komt. Maar dat heeft onze vakantie niet beinvloed. De keuken is geweldig met top kok Rhashindra die in Miami al 2 keer goud gewonnen heeft. De beste kok van het hele caribisch gebied ,kookt in het Plaza Beach resort. Dit is ook duidelijk te merken wat kan deze vrouw goed koken ,alles met liefde !!! In het restaurant is de service ook geweldig ik wil o.a. bedanken Leni ,Monique,Quincy,Markus en iedereen die ik vergeten ben. Niets is teveel. Achter de bar hebben we Aika en Christina die de geweldigste cocktails maken vooral de groene smiley cocktail van Christina en de froze purple rain cocktail van Aika waren mijn faforieten. Liyon achter de bar maakt er een feestje van, en kon kunstjes met de flessen en had duidelijk plezier in zijn werk. Wij komen zeker terug

Gereisd met partner in september 2019

• 6B. Boogers03-09-2019

Ik zou niet meer naar dit resort gaan

Het resort is zeer verouderd, en zou geheel gerenoveerd/verbouwd moeten worden. Er werd tijdens mijn verblijf wel nieuwbouw gepleegd, waarvan ik niet op de hoogte was. Het lawaai hiervan viel gelukkig mee! Er was een tijdelijk opblaas zwembadje. Het enige wat goed was, was het eten en de bediening in het restaurant. Er was voldoende afwisseling. Maar het meubilair is oud en smoezelig. Tevens werd er bij de haven (aangrenzend) een gebouw gesloopt, met veel lawaai en stofoverlast. Het was dat de wind de stof wat van het resort af blies (geluk).

Alleen gereisd in augustus 2019

• 8E. Bakker09-08-2019

Vakantie om niet te vergeten.

Met z'n vieren verbleven we in een grand suite. Prachtig mooie kamer met een geweldig uitzicht op zee. Ondanks de verbouwing van het zwembad geen overlast gehad van lawaai en ook geen gemis van het zwembad door het tijdelijke geplaatste bad op het strand. Dit kwam zelfs nog beter uit aangezien het ene kind graag in het zwembad speelde en het andere in de zee. Zo kon je ze beiden in de gaten houden. Het restaurant bood geen grote diversiteit aan eten aan maar wat ze aanboden was elke dag weer genieten. Was er iets wat je graag wilde eten dan gaf je een seintje naar het personeel en het werd geregeld. Voor het personeel van zowel het restaurant, de duikshop, de schoonmaak, de haven, de receptie hebben wij alleen maar lof. Zo vriendelijk en tot alles bereid om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Van der Valk zit druk bezig met het renoveren van het resort maar ondanks alles hebben wij een vakantie gehad om niet te vergeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ellen30-06-2019

Geweldig verblijf, super!

Het verblijf was erg goed, schone kamer, vriendelijk personeel. Ze zijn aan het verbouwen maar daar heb je geen last van. Het wordt in de toekomst alleen maar mooier. Wij willen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2019

• 1Van Doorn23-06-2019

Dramatisch

Ga hier niet heen! Het resort is zwaar vervallen. Er werd verbouwd tijdens ons verblijf, helaas is dat bij onze reservering niet gemeld. De vrachtwagens met materiaal rijden nog net niet over je voeten. Het zwembad was goor en vervallen. Hier werd aan gewerkt zeiden ze, dus als tussenoplossing werd er een opblaaszwembadje ingegraven, ja serieus.

Er is tijdens de spitsuren geen waterdruk. Douchen of je handen wassen is dan ook niet mogelijk, of je moet aan 3 druppels genoeg hebben.

Eten en drinken is oké, neem alleen geen ultra all inclusive. Dit kost 15euro pp per dag. Je mag dan alle buitenlandse dranken zonder toeslag halen, al word er door het personeel voldoende drank onder de bar weggesluisd. Geldklopperij. Luxe biertje? Kan je beter los een dollar geven dan je met dat bandje laten oplichten.

Ga trouwens ook niet voor de animatie, dat is er niet.

Meerdere keren ons ongenoegen geuit maar doen ze niks mee. Kom hier niet!

Gereisd met partner in mei 2019

• 5Margaret04-06-2019

Bonaire was leuk, Plaza resort niet!

Het is een verouderd complex, ook de als "recent gerenoveerd" aangegeven kamers zijn enige tijd geleden al gerenoveerd, de douchebak en wastafel zijn inmiddels weer aan vervanging toe, de kranen zijn wit uitgeslagen, de schoonmaak is wel ok. 4 sterren is wel erg overdreven, ook naar de caribische maatstaven!!! 3 is echt max! Prijs kwaliteit verhouding is echt zoek hier.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Cindy07-05-2019

Heel fijn verblijf!!

Hele fijn tijd gehad. Het resort is hier en daar wat verouderd en kan zeker een opknapbeurt gebruiken, zoals het zwembad en een deel van de kamers die nog niet gerenoveerd zijn. Maar wel prima om te gebruiken. Ruime schone kamer, goede airco, douche had wel te weinig druk. Heel vriendelijk personeel, snelle service bij de receptie. Restaurant met buffet was prima, het eten was lekker. Soms wat weinig keus als jouw smaak er niet tussen zit en de diversiteit in desserts kan beter. De afdekbakken zijn niet allemaal heel, zouden vervangen moeten worden. Life cooking was prima, lekkere gerechtjes. 1 keer per week barbecue, ook erg lekker. Wij hebben genoten van de frozen drankjes of smoothies in allerlei smaken van de beach bar. Heb vele uren snorkelend doorgebracht bij het resort, er is veel te bekijken, vele mooie vissen. Schildpadden en pelikanen in de haven, hagedissen, leguanen en mooie vogels op het terrein, mooi om te zien. Was super!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 5Frans Kennis05-05-2019

Niet meer naar een van de valk onwaardig resort!

Plaza resort van de Valk is sterk verouderd. Een groot deel van de kamers is van de Valk onwaardig!!! De maaltijden zijn erg wisselend van kwaliteit en soms vonden wij haren in het eten! Kennismakingsbijeenkomst met de General Manager Caroline was ook een fiasco. Zij presteert het om 20 minuten te laat op de door haar gemaakte afspraak te komen en dan ook nog de gasten niet te begroeten. Verder pas op met "all in "te boeken want op alle buitenlandse dranken moet je fors bij betalen.

Gereisd met partner in april 2019

63 tips over Hotel Plaza Resort Bonaire

• remco , 09-06-2014

als je wilt snorkelen moet je stinapa aan schaffen , kost 10 dollar en als je gaat duiken kost dat 25 dollar

• warners, 15-04-2014

Wat ik zou aanbevelen is het Washington park ,heel mooi natuurpark.

• frecaz, 25-02-2014

De kleinschaligheid is ons goed bevallen. Is toch anders dan de grote resorts in bijvoorbeeld Mexico en Dominicaanse republiek. Voor duiken en snorkelen de place to be.

30 vragen over Hotel Plaza Resort Bonaire

• Loes, 05-02-2019

All-inclusive bijboeken

Is het mogelijk om all-inclusive bij te boeken in het hotel? En wat zijn de kosten?

• Janny, 01-12-2017

Is er bij dit resort een mooi zandstrand

• Son, 09-09-2017

Pindakaas?

Hoi hoi, wij gaan met kleine kinderen hier naartoe en vroegen ons af of ze Nederlandse producten hebben bij ontbijt zoals pindakaas, muisjes en hagelslag?

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën, Zeilen