Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°25°
7,2

Omschrijving
Voel je welkom in Hotel Plaza Beach Resort Bonaire. De kamers zijn ruim en comfortabel en het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. De ligging van het resort is ideaal: direct aan zee. Ontdek de indrukwekkende onderwaterwereld duikend of snorkelend, vaar met een kayak door de mangroven of huur een auto om het eiland te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Plaza Resort Bonaire voor je op een rij gezet:

501 reviews over Hotel Plaza Resort Bonaire in het Nederlands

In februari voor de vijfde maal enige weken in dit hotel op vakantie geweest , tot volle tevredenheid . Weer grote en mooie grand-suite met uitzicht op zee . Schoonmaak ok. Tuinen worden goed bijgehouden . Uitstekende snorkelmogelijkheden voor het hotel . Moeilijk in zee lopen ? Valt wel mee , twee steigers met trapjes !

Ontbijt , lunch en diner zijn goed . Totale onzin dat er alleen maar snacks zijn en lege bakken met briefje hebben wij niet meegemaakt . Vaak life-cooking tijdens lunch en diner.

Wederom prima gegeten . De keuze zou iets ruimer kunnen . Kwaliteit is goed .

En wederom : Afdekkappen kapot en grote tafels achterin weer overkappen

Aan de bar genoeg keuze , het aantal cocktails was verminderd . Nieuw personeel aan de bar , was geen vooruitgang .

Overal vriendelijke bediening , Jammer van het grote personeelsverloop ??? Veel goede werknemers niet meer terug gezien ditmaal .

Verbouwing in 2019 : Receptie en zwembad ?

Gereisd met partner in februari 2019

Mooie plek voor snorkelen en duiken!

Gemna,
3-3-2019

Locatie is top. Kamers zijn prachtig.

Eten is goed. Service is matig. Het lijkt wel of het personeel er geen zin meer in heeft. Manager corrigeert haar personeel waar wij bij aanwezig zijn. Ik snap dat je passie dan verdwijnt.

Gereisd met partner in februari 2019

Nooit meer

Sandra,
27-2-2019

De Kamers waren mooi

Het eten was bedroefd slecht

Te kort en weinig keus ,niet lekker

Je kan niet de zee in lopen van het koraal

Kralendijk is alleen open als er een cruiseschip ligt

Dus weinig te doen 😔

Klein zwembad

Geen aanrader

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

ABC Travel

Gedateerd resort met slecht eten

Dick,
26-2-2019

Mooi resort maar gedateerd moet echt worden opgeknapt kamers zijn oud maar schoon personeel is super vriendelijk en behulpzaam bediening bij bar op strand was slecht cocktails konden niet worden gemaakt er waren geen sappen alleen bier en frisdranken scubabar was eerste dagen gesloten ivm stroomstoringen en het restaurant is gewoon een drama elke dag een gevecht om met 8 personen een tafel te kunnen krijgen terwijl je wel gereserveerd hebt lunch bestaat uit patat met bitterbal of kroket avondbuffet is gewoon een drama alles is koud wat er in de bakken zit of op bij aankomst hing er al een excuusbrief van het management dat er vers producten onderweg waren na een aantal dagen toch maar verhaal gehaald bij het management en chef-kok deze wisten niets van de brief die bij het restaurant hing maar deze is wel verwijderd diezelfde avond ontbijt is simpel maar prima er zijn gelukkig leuke restaurants in kralendijk waar je wel goed kunt eten.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Leuke accomodatie, erg fijn gehad

Fam. Meuldijk,
30-12-2018

Heerlijk hotel, redelijk kleinschalig en daardoor zo leuk.

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk ontspannen,echt een aanrader!

Van der Zwet,
29-12-2018

All inclusive was fantastisch !

Eten,zowel ontbijt,lunch als diner was keurig verzorgd met veel keus aan vlees,vis,groenten en desserts.Met kerst werden nog meer speciale gerechten zoals ossehaaspuntjes of garnalen geserveerd en echt leuke kerstdesserts.Ook drinken was prima en de hele dag te bestellen.Kamer was keurig en werd elke dag schoongemaakt.Ruim,groot balkon met zitje ,airco ( geen herrie)Heel vriendelijk personeel overal op het resort.Mooie tuin met palmen,bloemen en leguanen.Wij hebben een scooter gehuurd om het eiland te verkennen en een boot om naar klein Bonaire te gaan,aanrader!Het huisrif is prachtig om te bekijken met snorkelen .....wat een gekleurde vissen!

Zwembad is prima om even af te koelen,geen zwemparadijs maar ok.Wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Fantastisch!

Jennifer,
27-11-2018

Geniet van het mooie rif voor de deur met alle gekleurde vissen. We hebben zelfs dolfijnen en schildpadden van het strand van het hotel gezien! Let op. Zorg wel dat je een gerenoveerde kamer krijgt. Sommige zijn gedateerd. Door het tropische klimaat wat heerlijk is het hele jaar, kan er sneller schimmel in de badkamers voor komen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch tijd goed verzorgd hotel

Brigitte massuger,
23-11-2018

Het eiland is niet groot maar zeker de moeite waard om een auto te huren en het te verkennen. Flamingos spotten, slavenhuisjes bezoeken en het prachtige water van het Surfstrand betreden Terrasje en uit eten is niet goedkoop maar bij cafe Karel maakt het uitzicht alles goed. Het verblijf in van der Valk hotel maakte ons verblijf op Bonaire bijzonder goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer!

Linda,
11-11-2018

Het hotel is oud en verloederd, zeker niet wat je in een brochure of website ziet.

Men noemt dit 4* en Van der Valk.

Misleiding, beter woord weet ik niet.

Eten matig tot sober.

Zwembad oud en vies.

Personeel super super vriendelijk.

En dan zegt je een manager dat het verloederd hotel komt door de cultuur. Ik denk eerder aan de organisatie. Want een paar hotels verder was het netjes en hoe het hoort te zijn, daar is toch dezelfde cultuur?????

De kamers waren kei netjes en een super goed bed,niks op aan te merken. Alleen de airco buiten voor je deur was net een bromfiets . Waardoor we kei slecht geslapen hebben. We hadden Dit ook gemeld maar kon niets aan gedaan worden.

Jammer van onze toch dure betaalde vakantie, wij gaan er nooit meer.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Genieten!

Mirella Stolp,
8-11-2018

Hier kun je met recht genieten! Je wordt vriendelijk ontvangen met een (alcoholvrije) cocktail. Bij het inchecken staan de medewerkers je vriendelijk te woord en leggen goed uit waar je kamer is. Bij aankomst in onze kamer bleek dat er niet goed schoongemaakt was. Een belletje naar de receptie en het werd geregeld! Goede service dus. Het eten in het restaurant (ontbijt, lunch en diner) was super. Eten volop en genoeg keuze! Ook het bedienend personeel is vriendelijk en als je een drankje bestelt dan wordt het snel bij je tafel gebracht. Het eten bij de Scubar (voornl. snacks) was ook goed en lekker. Op het strand staan genoeg ligstoelen en op een enkele gast na werd er niet gedaan aan handdoekje leggen. Loop het water in, gooi je hoofd onder water en je ziet de mooiste vissen zwemmen. Dit komt door het huisrif wat daar in het water ligt. Er zwemmen zelfs schildpadden! Kortom, het was een supervakantie.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza Resort Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza Resort Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.