Géén boekingskosten

7.2GoedScore uit 552 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Voel je welkom in Hotel Plaza Beach Resort Bonaire. De kamers zijn ruim en comfortabel en het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. De ligging van het resort is ideaal: direct aan zee. Ontdek de indrukwekkende onderwaterwereld duikend of snorkelend, vaar met een kayak door de mangroven of huur een auto om het eiland te verkennen.

566 Reviews over Plaza Resort Bonaire

• 9Anoniem27-04-2022

Heerlijk verblijf!

April hier naar toe geweest. Fijn hotel wat ons goed is bevallen! Prachtig strand met eigen huis rif waar je vele soorten vissen kunt zien met snorkelen. Je raakt niet uit gekeken! Genoeg lig bedden aanwezig. Heerlijk zwembad! Gehele dag wordt je op je wenken bediend door het personeel. Komen geregeld langs voor een hapje of een drankje. Niks is te veel. Vriendelijk personeel. Hotel is aan het verbouwen maar daar heb je weinig last van. Uiteraard zijn er ook puntjes voor verbetering die al eerder zijn genoemd. Na het douchen of gebruik van de kraan in de badkamer, lekte deze wat. Niet heel erg. De niet gerenoveerde kamers zijn iets wat gedateerd, maar daarentegen heb je wel een Ruime kamer tot je beschikking! Elke dag schoonmaak. Ruime All in formule met ruime keus. Het zou kunnen dat het niet je smaak is, maar er valt altijd wel wat weg te halen. Wij zijn dik tevreden en komen zeker nog een keer terug!

• 8Ina kempen-sikkens18-03-2022

Goed verblijf gehad.

Mooi resort met prima eten, vriendelijk personeel. Er wordt op dit moment verbouwd, weinig overlast van, mooi zwembad en grote kamers. Nadeel was wel dat als je er heen gaat om familie te bezoeken deze perse een dagpas moeten kopen om even een uurtje op bezoek te komen, dan moet je nog je drankjes kopen dus dat wordt wel prijzig. Mooi zou zijn dat de prijs is afgestemd naar de tijd dat je familie even gezellig langskomt bij bv opa en oma, mijn zoon en familie moeten ook gewoon naar hun werk en school dus was dit meestal maar even twee uurtjes. Per slot van rekening komen ze ook niet alle dagen, minpuntje om van te leren misschien. Zou graag de volgende vakantie op Bonaire weer naar plaza gaan maar moet nog maar even kijken of er een all incl resort is die hier makkelijke mee omgaat. Verder niets te klagen, gezellig resort en mooie ligging.

• 9Liset02-02-2022

In 1 woord super! Het eten was top, zeker de bbq specialiteiten. Kamer wat ouder maar super groot. Personeel super vriendelijk, en het zwembad erg luxe, met bediening aan je bedje. Enige jammere was dat we weer naar huis moesten.😍

• 4Joke Pluijgers02-02-2022

Helaas zijn de hotel kamers het geld niet waard.

Een geweldige locatie, de hotelkamers zijn het geld niet waard. Een hotelkamer zonder deur naar het toilet. Douche water wat de hotel kamer inloopt en je krijgt serieus handdoeken om dit te verhelpen. De schoonmaak is zo slecht , en te vaak moeten vragen om handdoeken. Bij aankomst gevraagd of we een extra kamer konden boeken en die was er nog (voor 6 nachten)of we 1900 dollar er voor over hadden en dat terwijl de vlieg reis en all inclusive al was betaald. Zo zonde dit. Personeel van de poolbar was echt fantastisch net als de locatie.

• 9Carolien16-12-2021

Top vakantie!

Prachtige accomodatie aan het strand, dichtbij Kralendijk en een goede service. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. All inclusive en toch kleinschalig. Er wordt gebouwd aan een nieuwe receptie, maar daar merk je niets van. Sanne, jij bent echt een top gastvrouw, je kent je gasten en maakt met iedereen een praatje. Dank je wel!

• 5Jeroen02-11-2021

Vergane glorie. prijs/kwaliteitverh. zeer dubieus

Twee jaar geleden waren wij hier ook, maar het is behoorlijk achteruit gegaan. Geen waarde voor je geld. sterk verouderde kamers waar het meubilair bijna uit elkaar valt. Schoonmaak zozo.. Het wordt gerenoveerd en uitgebreid, maar dat proces gaat nog wel 5 jaar duren aldus de general manager. Daar heb je nu niets aan, terwijl je wel een hoop geld hebt neergeteld. De service van de receptie valt zwaar tegen. De poolbar is eigenlijk het enige positieve. En er ligt een mooi zwembad. Maar ik zou even verder kijken op Bonaire. Hotels en resorts in overvloed.

• 9Marcel11-10-2021

Prima

Beter gehad maar om de "batterij" (mijn lijf) op te laden prima!!! Mega kamer met 2 x super 2 persoonsbed. Leuk snorkelen voor de deur. Ontbijt en lunch prima. Diner tjaa viel soms tegen maar meer keuze dan thuis. Veel punten om te verbeteren maar daar wordt aangewerkt. Renovatie in volle gang. Ik zou zo weer gaan.

• 7Jolanda23-09-2021

Prachtig resort,vriendelijke mensen

Prachtig resort,met een groot en geweldig zwembad.Helaas maar 1 toilet voor zowel heren als dames aanwezig niet altijd even schoon.Ontbijt goed,lunch bij het zwembad heerlijk,avondeten viel tegen .Als je laat kwam eten waren er al vaak dingen op.Barbeque avond daarentegen heel goed.Jsmmer dat er in de avonduren geen entertainment was.Voor duiken en snorkelen een fantastische plek,verder weinig te zien op Bonaire

• 9R.H. Voorthuijsen20-09-2021

Top!!

Geweldige service. Vriendelijk personeel. Je krijgt er echt een vakantiegevoel. We hadden iemand in het gezelschap in een rolstoel. De kamer was hier prima voor geschikt en de dankzij het personeel werden alle uitdagingen opgelost (stoel voor in de douche). Ze hebben ons heel goed geholpen en hebben er voor ons een hele bijzondere vakantie van gemaakt. Vol mooie herinneringen. Met speciale dank aan Sanne die ook nog een mooie verassing voor ons had. Van de bediening, de koks tot het management iedereen was vriendelijk en altijd bereid tot een kort praatje.

• 7Mariska24-08-2021

Plus- en minpunten

Het zwembad en de poolbar zijn prachtig, de gerenoveerde kamer en eten prima. Bedjes worden al voor het ontbijt bezet gehouden door handdoeken neer te leggen - asociaal gedrag van onze medelanders, waar niet op wordt ingegrepen. De service laat helaas regelmatig te wensen over: producten bij de bar zijn regelmatig op en bepaalde vaste medewerkers bij de poolbar zijn vooral gericht op zo min mogelijk doen om de dag door te komen en dit lijkt eigenlijk wel de hele mentaliteit te zijn. Het all inclusive concept is op die wijze minder van waarde. Overigens werd de service duidelijk beter toen de manager met het mee werkende gezin arriveerde. Personeel leek toen aangestuurd te worden, wat zeker hielp! Naast snorkelen en zwembad is er eigenlijk weinig te doen. De duikschool was al volgeboekt toen we arriveerden, wat wel heel erg jammer is voor een dive-resort. Ook de capaciteit voor overige zaken (kayakken, suppen, etc) is veel te gering.

Hotel Plaza Resort Bonaire info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar