Hotel Plaza Resort Bonaire

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°26°
Hotel Plaza Resort Bonaire
7,4

Omschrijving
Voel je welkom in Hotel Plaza Beach Resort Bonaire. De kamers zijn ruim en comfortabel en het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. De ligging van het resort is ideaal: direct aan zee. Ontdek de indrukwekkende onderwaterwereld duikend of snorkelend, vaar met een kayak door de mangroven of huur een auto om het eiland te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Plaza Resort Bonaire voor je op een rij gezet:

495 reviews over Hotel Plaza Resort Bonaire in het Nederlands

Fantastisch!

Jennifer,
27-11-2018

Geniet van het mooie rif voor de deur met alle gekleurde vissen. We hebben zelfs dolfijnen en schildpadden van het strand van het hotel gezien! Let op. Zorg wel dat je een gerenoveerde kamer krijgt. Sommige zijn gedateerd. Door het tropische klimaat wat heerlijk is het hele jaar, kan er sneller schimmel in de badkamers voor komen.

Fantastisch tijd goed verzorgd hotel

Brigitte massuger,
23-11-2018

Het eiland is niet groot maar zeker de moeite waard om een auto te huren en het te verkennen. Flamingos spotten, slavenhuisjes bezoeken en het prachtige water van het Surfstrand betreden Terrasje en uit eten is niet goedkoop maar bij cafe Karel maakt het uitzicht alles goed. Het verblijf in van der Valk hotel maakte ons verblijf op Bonaire bijzonder goed.

Nooit meer!

Linda,
11-11-2018

Het hotel is oud en verloederd, zeker niet wat je in een brochure of website ziet.

Men noemt dit 4* en Van der Valk.

Misleiding, beter woord weet ik niet.

Eten matig tot sober.

Zwembad oud en vies.

Personeel super super vriendelijk.

En dan zegt je een manager dat het verloederd hotel komt door de cultuur. Ik denk eerder aan de organisatie. Want een paar hotels verder was het netjes en hoe het hoort te zijn, daar is toch dezelfde cultuur?????

De kamers waren kei netjes en een super goed bed,niks op aan te merken. Alleen de airco buiten voor je deur was net een bromfiets . Waardoor we kei slecht geslapen hebben. We hadden Dit ook gemeld maar kon niets aan gedaan worden.

Jammer van onze toch dure betaalde vakantie, wij gaan er nooit meer.

Genieten!

Mirella Stolp,
8-11-2018

Hier kun je met recht genieten! Je wordt vriendelijk ontvangen met een (alcoholvrije) cocktail. Bij het inchecken staan de medewerkers je vriendelijk te woord en leggen goed uit waar je kamer is. Bij aankomst in onze kamer bleek dat er niet goed schoongemaakt was. Een belletje naar de receptie en het werd geregeld! Goede service dus. Het eten in het restaurant (ontbijt, lunch en diner) was super. Eten volop en genoeg keuze! Ook het bedienend personeel is vriendelijk en als je een drankje bestelt dan wordt het snel bij je tafel gebracht. Het eten bij de Scubar (voornl. snacks) was ook goed en lekker. Op het strand staan genoeg ligstoelen en op een enkele gast na werd er niet gedaan aan handdoekje leggen. Loop het water in, gooi je hoofd onder water en je ziet de mooiste vissen zwemmen. Dit komt door het huisrif wat daar in het water ligt. Er zwemmen zelfs schildpadden! Kortom, het was een supervakantie.

Veel bij de prijs inbegrepen!

Mirjam Britstra-Hus,
29-10-2018

Heerlijk warm, lekker windje.

De mooiste hotel locatie van Bonaire, van der Valk beschikbaar resort, gelegen aan een prachtig strand, fenomenaal uitzicht!

En all inclusive! Ideaal. Heerlijk eten in het restaurant direct aan zee.

Ontspanning op heerlijke ligbedden, strandlakens erbij, kajakken, subben, snorkelen, alles bij de prijs inbegrepen.

Geweldig vooral het ala carte diner!!

Lydia Klein-Broens,
      27-10-2018

Het is het een paradijs op bonaire heel lief personeel en het eten was heel goed.

Vooral het ala carte was 2 keer per week en echt heel goed en erg afwisselend op het buffet.

Volop drankjes bij het eten en gezellige bediening.

De huisjes waren heel ruim en heel schoon.

Door ongemak kon ik helaas niet snorkelen of andere activiteiten ondernemen.

Maar het hotel en personeel en eten en drinken was heel goed.

Ik snap ook niet dat andere mensen dat niet vinden.

En wij zijn best veel gewent wat eten en drinken betreft maar dit was super.

Wij komen zeker terug.

Ik zou zeggen niet twijvelen gewoon doen!

Heerlijk toeren en duiken, zonder Plaza Resort

Jeroen Sohngen,
      24-10-2018

Plaza Resort Bonaire was niet echt wat we hadden verwacht, het was de eerste keer dat we all-inclusive geboekt hadden.

De kamer die we kregen was ronduit smerig, een erg bevuilde toilet, zwarte haren in bad terwijl we beide blond en grijs zijn, veel stof en het zoals het beloofde uitzicht op zee hadden we niet. wij hadden als uitzicht de Beachbar. Na een klacht wel meteen een andere kamer gekregen waar we erg tevreden over waren.

Ook kregen we bij aankomst verkeerde info, (het gebruik van eten en drinken bij de duikschool moest betaald worden) waardoor we de eerste 6 dagen van de negen geen gebruik hebben kunnen maken van het restaurant bij de duikschool, wat later bleek na een gesprek met andere gasten, bleek deze ook onder de all-inclusive te horen. Verder was het beachbar personeel ronduit onaardig, je kreeg er met veel moeite wat te drinken, en je goede zin ging er snel over, dus snel naar Kralendijk waar het wel gezellig was.

Niet van der Valk waardig!!

Moon,
      22-10-2018

Ocean View rooms beetje opgeknapt.

Dak lekte behoorlijk tijdens de regen.

Rest van t resort achterstallig onderhoud. Veel rommel overal.

Scuba bar is open tot 19 uur ipv 23 uur.

Bediening is erg slecht. Personeel loopt benen onder lijf vandaan. Er is duidelijk personeelstekort.

Dit gaf general manager ook toe.

Personeel doet alles voor je. Spa is nooit íemand, terwijl er op de deur open staat. Maar deur blijft op slot.

Personeelsfeesten van Locals zitten in zelfde restaurant als hotelgasten en worden met voorrang bediend waardoor hotelgasten nog meer tekort komen, terwijl ze all incl. hebben geboekt. Je mag blij zijn als je 1 drankje kan krijgen tijdens maaltijd. Ik haalde altijd zelf drinken.

Tafels werden niet afgeruimd. Bij maaltijden elke keer lege bakken.

Niet vd Valk waardig!

Eten was heerlijk.

Amerikanen worden met voorrang geholpen omdat ze bij elke bestelling fooi geven.

Zwembad ziet er niet uit.

Advies.. Boek logies.

Niet wat wij ervan hadden verwacht

Rowan Kuijlenburg,
      1-10-2018

Wij hebben een mooie leuke vakantie gehad.

Ondanks vonden wij de communicatie onder het personeel erg slecht.

In het restaurant hebben wij vier keer alacarte gegeten ze starten dan met een amuse deze hebben wij één keer gehad, andere keer waren twee van de vier alacart gerechten op, alle gerechten werden geserveerd worden met witlof/aardappelen krijgen wij alleen het vlees, ook vaak lang op drinken gewacht.

Bij het buffet wouden we frietjes bestellen zagen we een zak op de werkbank van de open keuken liggen maar de kok vertelde ons dat de patat op was, glazen en borden vaak op, voor vegetariërs bij het bbq buffet alleen, sla ziet er niet vers uit, serveersters lopen langs vragen of het smaakt en zijn weg voor je antwoord kan geven.

De coconut bar/sucubar sluiten soms eerder dan gebruikelijk terwijl wij nog een drankje of pizza wouden bestellen, als het barpersoneel wisselt kunnen we bepaalde cocktails niet meer krijgen.

Fantastisch. Goed verzorgd. Goede service.

Victor,
      20-9-2018

Top!! Alleen t zwembad was wel met groothoek genomen, dus uiteindelijk kleiner dan verwacht. Verder hadden we 2 avonden a la carte. Hoefde niet voor mij. Is t dan net niet voor mij. Beter buffet of meer keus op a la carte.

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza Resort Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza Resort Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.