Appartement Playa Pabou

Appartement Playa Pabou

9.5Fenomenaal

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Op vakantie geweest naar Playa Pabou?

9.5Fenomenaal

Tonen op kaart

4 reviews over Appartement Playa Pabou

• 10Rob en Tom.05-01-2011

Uitgerust weer vertrokken....

We zijn al een paar keer in een appartement van Trudy en Jim geweest en zijn altijd uitgerust en met goede herinneringen weer vertrokken. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien, leuk gedecoreerd en hebben een rustige ligging terwijl alles tóch zo dichtbij is.De appartementen zijn, en worden goed schoon gehouden. De rustige ligging zorgt ervoor dat je heerlijk kunt "onthaasten" uit je eigen drukke leven. Trudy en Jim zijn zeer op de achtergrond, maar enthousiast als je ze om een advies vraagt. Ze hebben vele leuke tips. Een zeer goed alternatief voor een hotel. Wij zullen graag blijven terugkomen!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Fred en Tekalina Bijland12-08-2010

Mooi en rustig gelegen appartement

Een plek waar we zeker steeds terug zullen keren vanwege de rustige ligging buiten het centrum en toch dichtbij allerlei heerlijke restaurantjes. Terwijl de keuken ook goed ingericht is om zelf maaltijden te maken. Airco en klamboe op de slaapkamer(s) en een heerlijke tuin om in te vertoeven. Aardige en gemoedelijke eigenaren die ervoor zorgen dat je je thuis voelt, je je eigen gang laat gaan en altijd voor je klaar staan.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Mark Janssen08-06-2010

Fantastisch! Een echte aanrader!

We zijn hier al een aantal keer geweest en blijven terugkomen. De eigenaren (Trudy en Jim) hebben de appartementen fantastisch ingericht met veel karakter en stijl. De tuin en het terras maken het helemaal af. Heerlijk prive, wij komen hier echt tot rust. Je kunt prima zelf koken als je wilt maar er zijn ook meer dan genoeg restaurantjes in de buurt. Trudy en Jim zijn zeer gastvrij en helpen je graag indien nodig. Als je wilt relaxen dan is dit een zeer goede keus!

Gereisd met partner in mei 2008

• 10peter schroder07-06-2010

Fantastische appartement!

Was hier in 2006 met mijn (Amerikaanse) vrouw op huwelijksreis. Erg gezellig appartement, leuk en fris ingericht. Toen we aankwamen stonden er verse bloemen. Trudy en Jim zijn erg vriendelijke mensen, kwamen ons afhalen op het vliegveld (en brachten ons er ook weer heen), stonden met vanalles gereed indien nodig. De appartement liggen precies op een goede plek, geen last van het pure toerisme, een paar meter van de zee en een minuut of 20 lopen van het centrum. Ook de prive tuin was zeker een zeer welkome verrassing! Hopelijk kunnen we volgend jaar (5 jaar jubilieum) weer terugkomen!!

Gereisd met partner in juli 2006

0 tips over Appartement Playa Pabou