Bonaire

Reviews over Bonaire

Een bezoek was voldoende

Frans Kennis
    9-5-2019

Het is een erg arm eiland, zeker de omgeving van Rincon. Het nationaal park is een bezoek echt wel waard. Een speedboot huren kost wel wat, maar dan heb je ook een echte boot. Kralendijk is erg druk als er een cruiseschip aangemeerd ligt.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne tijd gehad

Cindy
    7-5-2019

Zeker een auto huren om de vrijheid te hebben om leuke plekken te bekijken. Must do: zoutpannen bekijken, snorkelen/duiken op verschillende locaties, lac kai en lac bay bezoeken, ezels bezoeken en wortels voeren in het Donkey Santuary, Indian inscriptions en de omgeving bekijken bij Rincon, Slagbaai national parc bezoeken, snorkelen en verblijven op het strand No Name Beach op klein Bonaire, met de watertaxi er naartoe, kayakken in de mangroven. Overal zijn hagedissen, leguanen, mooie vogeltjes, pelikanen, flamingo’s, fregatvogels, kolibries, ezels en geiten te vinden en niet te vergeten het onder water leven is prachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Geweldig, waanzinnig, mooi en relaxed!

Fam van Rooij
    3-5-2019

Bonaire is een fantastisch en relaxed eiland! Zeer vriendelijke en gastvrije mensen en een gemoedelijke sfeer. Wat opvalt is dat ook de lokale bevolking veel rekening houdt met de natuur. Er zijn zoveel mooie plekjes (1000 steps, slagbaai, mangrove etc), hele mooie koralen en vissen, schildpadden, flamingo’s, vogels, ezels en leguanen. En nog vele andere mooie bezienswaardigheden. Wij vinden Bonaire een prachtig eiland! Heel anders dan Aruba en Curacao. Kralendijk is een erg leuk dorpje met wat winkels, leuke barretjes en goede restaurants. Rincon heeft ook een aparte sfeer, zeker bij een lokaal kroegje! Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in april 2019

heerlijk

Elfie Bonke
    30-4-2019

Naast snorkelen of duiken, absoluut ook de Donkey Sanctuary Bonaire bezoeken. Een heel leuke ervaring en een heel nodige steun aan de broodnodige ezelopvang. De ezel opvang is ook zo nodig om de natuur en het koraal te beschermen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Warm vriendelijk prachtig eiland

Arjan Schenk
    20-4-2019

Een heerlijk warm relaxed eiland waar je geen haast moet hebben. Vriendelijke mensen prachtige snorkel en duik eiland. Ook natuurpark is prachtig. Een top vakantie gehad. Auto is wel nodig ivm geen /nauwlijks openbaar vervoer.

Gereisd Met partner in april 2019
Bonaire scoort een 8,3 uit 10, op basis van 891 reviews