Appartement Perla Boneriano

Appartement Perla Bonerianostersterstersterster

9Fenomenaal

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Op vakantie geweest naar Perla Boneriano?

9Fenomenaal

Tonen op kaart

3 reviews over Appartement Perla Boneriano

• 9Mirella van Loon14-08-2013

Heerlijk kleinschalig complex

Wij hebben genoten van ons verblijf in Villa Kokolishi van Perla Boneriano. Een prachtige goed onderhouden tuin met een prima niet al te groot zwembad waar het in de schaduwen van de palmbomen heerlijk toeven is. De villa's zijn modern en sfeervol qua inrichting en voorzien van alle gemakken. De Nederlandse eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en doen meer dan hun best om het de gasten naar de zin te maken. De schoonmaak is bijzonder goed. Op Bonaire is het handig om een auto bij de hand te hebben. Kun je regelen direct bij reservering van je villa. Winkels, restaurants en strand ( Spice Beach club ) dichtbij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Yvonne van Leeuwen08-08-2013

Fantastische plek

Perla Bonariano Huis Morotin is een fantastische plek om van alle gemakken te zijn voorzien in een geweldige omgeving. Dichtbij strand, strandtenten, restaurants, het centrum, alle bezienswaardigheden van Bonaire. Voorzien van zwembad, veel ruimte en privacy, rustig gelegen, lekker op de wind, soms wat veel maar handig tegen eventuele muggen. Mooie en schone inrichting. Wordt zeer goed schoongemaakt! Betrokken en zeer vriendelijke eigenaar die je bij alles direct komt helpen en een gezellig praatje komt maken. Eventuele vragen en/of problemen worden direct oplost.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Taz12-04-2010

Uitmuntende plek, villa Bartol

Villa Bartol is als onderdeel van het complex Perla Boneriano een heerlijk plekje voor een super vakantie. Beschut genieten op je eigen balkon of gezellig kletsen aan het zwembad gelegen op een zonnebed, het kan allemaal! Bartol is knus, van alle gemakken voorzien en dicht bij het strand waar je zo het water in loopt om te snorkelen. Ook voor duikgear hoef je alleen maar de straat over te steken. Wij vonden het geweldig om het uit eten af te kunnen wisselen met een maaltijd uit eigen keuken. Een auto huren blijft op dit ontspannen eiland een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2010

0 tips over Appartement Perla Boneriano