Appartement Ocean View Villas

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Ocean View Villas

• 10De Groot14-08-2014

Helemaal perfect!

We zijn afgelopen 3 weken bij Ocean View Villas geweest, wat een heerlijk plekje daar! Mooie appartementen, netjes en schoon. Leuk zwembad ook voor jonge kinderen. En een mooie tuin. De ligging is ook perfect, je loopt zo even een paar meter naar de zee om te snorkelen bij het prachtige strand van Bachelors Beach. Voldoende handdoeken, die op verzoek direct werden aangevuld, zelfs je eigen strandlakens kan je thuis laten. De managers zijn enorm vriendelijk en behulpzaam, als er iets is dan wordt het direct geregeld. Een echte aanrader voor alle soorten bezoekers: met of zonder kinderen, oud of jong. Iedereen kan er prima terecht. We hebben geen minpunten kunnen ontdekken, dus wij kunnen het iedereen aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Anneke van der Kort15-02-2014

Fantastische accommodatie.

Heerlijke vakantie gehad op het prachtige Bonaire. Ocean View is een echte aanrader. Als je binnenkomt lijkt het net of je in de TV serie Melrose Place beland bent. De sfeer is heel bijzonder! Alle appartementen zijn nieuw, ruim en van alle gemakken voorzien. Wij zijn al diverse keren op Bonaire geweest, telkens op een andere lokatie, maar weten nu dat dit ons plekje voor onze volgende vakantie op Bonaire is.

Gereisd met partner in februari 2014

• 10Sander Verzijl01-09-2013

Geweldige ervaring!

En het schijnt zelfs nog beter te worden! Van de meer dan voortreffelijke beheerder Debby van Sunwise Bonaire, hadden we ruim van tevoren al te horen gekregen dat er verbouwd werd in het hoofdgebouw. We hadden wel iets last van stof en geluid, maar dat was dan ook het enige negatieve hetgeen weer ruimschoots gecompenseerd werd door de uitstekende gratis lunch bij de Hang Out Beach Bar van de (nieuwe) eigenaars van Ocean View, Christine en Willem.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Jan Punt29-01-2012

Geweldig appartement !

Wij zijn hier in januari 2 weken geweest, in het grote appartement. Wij waren met 4 volwassenen en 1 kindje van bijna 2. Geweldig appartement, ruim, van alle gemakken voorzien, twee slaapkamers, twee badkamers, mooie woonkamer met keuken, achter patio met buitendouche etc. Voor mooie veranda met mooie (afgesloten, dus kindvriendelijke) tropische tuin. Geen zicht op zee (het is op de begane grond), maar super ! Alles schoon, handdoeken service,zelfs parasol en koelbox aanwezig om mee te nemen naar het strand. Gaan zeker terug ! Ideaal ook voor duikers, duikspullen onder de buitendouche af te spoelen, eigen parkeerplaats naast het huis. Erg aardige mensen !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9ZoëSabina18-12-2011

Feels Like Home

Veel te kort zijn we gebleven, want wat was het fijn vertoeven bij Ocean View Villas. Een heel ruim appartement en erg schoon! We hadden zelfs een buitendouche, heerlijk! De ligging is rustig, maar toch centraal. De eigenaars waren heel behulpzaam en zorgden voor een gezellige sfeer! Als we weer op Bonaire komen, dan zeker weer bij Ocean View Villas, super!!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10J. Mahn28-10-2010

mooi netjes en vriendelijke eigenaren

Per toeval hebben wij in juni verblijft in Ocean View Villa's. Nadat de vriendelijke eigenaar ons diep in de nacht had opgehaald van het vliegveld stond er voor ons een koele versnapering te wachten op ons appartement. Dit appartement was heel netjes, ruim en schoon. De ligging was schitterend met uitzicht op de oceaan. Wat ons verblijf extra prettig maakte waren de eigenaren. Zij stonden altijd klaar voor tips en adviezen. Wij hebben een super tijd gehad en gaan zeker terug.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Roskammer17-10-2010

Super vakantie

Appartement Ocean View Villas Bonaire . We zijn er 3 weken geweest,maar voor je gevoel maar een week. Zo snel ging de tijd. Appartement was erg ruim en vooral erg schoon,en daar ontbreekt het bij de meeste wel aan als je het hier in Zoover zo leest. Eigenaren zijn Nederlands en zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles samen gevat,we hebben een erg mooie vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug naar Appartement Ocean View Villas Bonaire.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Berry en Rixt15-10-2010

Een paradijsje

Bij aankomst waren we flabbergasted: wat een schitterende accomodatie, wat schoon, gezellig en vooral ruim. De combinatie met een fantastisch eiland, gunstige ligging en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars maakte het paradijsje compleet. We hebben hier een fantastische vakantie gehad en bij een eventueel volgend bezoek aan Bonaire komen we zeker weten terug!

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Kaisa28-07-2010

Waar voor je geld!

Onlangs een tweeweekse vakantie op Bonaire bij Ocean View Villas doorgebracht. Samen met mijn man en twee kinderen haden we een appartement gehuurd. Deze was ontzettend ruim; een huis op zich. Grote woonkamer met eethoek, twee badkamers, twee slaapkamers, grote keuken en een groot terras met ligstoelen en eettafel. Wij waren blij verrast! De Nederlandse eigenaren zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Het appartement lit vlakbij de zee, dus een zwembad hebben we niet gemist!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Dirk en Annet21-05-2010

Top, schoon en geen extra verborgen kosten.

Leuk en rustig gelegen, veel privacy en geen extra kosten zoals schoonmaak kosten, belastingen enz. Vriendelijke mensen die al veel van de wereld hebben gezien, als er wat is ze staan voor je klaar. De ingredienten voor een fijne vakantie.

Dirk en Annet (Raalte)

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats