Tijdelijk €25 aanbetaling

Ocean Breeze

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Ocean Breeze voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 11 reviews

• 9.1Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Ocean Breeze

• 5Sylvia18-03-2022

Viel tegen

Onze kamer was vlak bij het restaurant, dus veel geluidsoverlast van 7.00 t/m 23.00 uur, kamers worden maar 3x schoon gemaakt in 2 weken. Badhanddoeken waren soms nog in de droger, dus neem eigen handdoek mee, maar het ergste vond ik, wij moesten om 22.00 uur vliegen en moesten om 10.00 uur uit onze kamer, er was nergens een gelegenheid om nog even te douchen op het eind van de dag, zelfs niet een douche bij het zwembad, dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

• 9Justin Vermunt22-08-2021

Super Hotel!

Augustus 9 dagen hier verbleven, Super Hotel!

• Dichtbij het vliegveld ( 2 minuten )
    • Mooie, schone kamers
    • Mooie ligging aan de haven
    • Vriendelijk personeel
    • 2 Zwembaden
    • Restaurant ernaast waar je heerlijk kan eten

Echt een aanrader en zou zeker hier terug komen!

• 9Ruimte
  • 10Willem Helders29-01-2016

Schoon, nieuw, tropische stijl en goede airco!

Genoten van ons verblijf. Super gastvrij. Flesje wijn stond koud, kaarten met places to be gekregen en verse bloemetjes op de kamer. Autohuur was om de hoek dus als we een dagje de auto nodig hadden was dit snel geregeld. Op de overige dagen huurde we een fiets bij Ocean Breeze. Tot volgend jaar!

• 9Huub Hendriks21-12-2015

Prachtig appartement.

Als je naar Kralendijk liep moest je een stukje langs een drukke weg.

• 9John16-12-2015

Heerlijk resort!

We waren met ons gezin afgelopen week op Bonaire en verbleven op Ocean Breeze. We hebben een upgrade gekregen van een twee-slaapkamer appartement naar een villa met eigen zwembad waar wij super blij mee waren. Het is een resort dat word gerund door een hele aardige familie die altijd klaar staan voor de gasten. Het enige minpuntje was dat we weer terug moesten naar Nederland.

• 9Katja05-12-2015

Fantastische plek Ocean Breeze!

Mijn man en ik hebben genoten van dit verblijf. We hebben een upgrade gekregen van een studio naar appartement waar we heel blij mee waren. De studio was al prachtig maar het appartement was super! Heerlijk ook aan het zwembad gezeten waar je heerlijk ligt in de zon of onder de gazebo. De service was ook super als ik iets nodig had dan was dit meteen geregeld! Een echte aanrader, wij komen zeker terug!!!!!!

• 5Helmy23-11-2015

Slechte service

Zeer slechte service!bij aankomst geen receptie(stond wel in de reisgids)van te voren een tel.nr gekregen wat we moesten bellen bij aankomst.ik heb 6 dagen gedoucht met 2 handdoeken.in de gids stond dat om de3 dagen het bedlinnen en handdoeken verschoond zouden worden.na 5 dagen gebeld (gelukkig had ik t tel.nr.nog want anders zou ik niemand kunnen bereiken)of er nog zuivere handdoeken kwamen..volgende dag weer gebeld...en ja hoor s'avonds na t avondeten lagen er n paar badlakens voor de deur...bed nog niet verschoond !!!!.wij zijn hier 12 dagen geweest en in die tijd is t zwembadje 1 keer schoongemaakt.met gevolg vieze bruine aanslagrand en vies water.!! ook gebeld of we de laatste dag langer gebruik konden maken vh app.,dit zouden ze even nakijken en ons snel iets laten weten..niets meer gehoord.....Aanrader is om n auto te huren want je ligt hier overal ver van af.vliegveld is zeer dicht bij maar daar heb je geen last van. Desondanks hebben we een super fijne vakantie gehad.

• 10Evelien de Jong28-10-2015

Een van de mooiste plekken van het eiland

Heerlijke vakantie gehad op een van de mooiste plekjes van het eiland. Mooie, lichte, frisse en ruime kamers met airco. Groot zwembad met ligbedden, palmbomen en plekjes met schaduw. Ook hebben we een dag een bootje gehuurd en voor de deur aan kunnen leggen. Dank Roy voor de goede zorgen, je ziet ons volgend jaar hoop ik weer terug!

• 10hilde420-12-2014

Fantastische plek, aanrader!

Prachtige appartementen daarnaast zijn de villa's ook super! Heel erg leuk ingericht, geeft je direct het gevoel alsof je thuis bent. Er word regelmatig schoongemaakt, en schone handdoeken genoeg. Bij aankomst krijg je direct een sleutel mee van de poort die elke avond op slot gaat. De appartementen en villa's liggen in de buurt van het vliegveld maar daar heb je echt geen last van. Daarnaast is het wel verstandig om een auto of scooter te huren want het ligt niet direct bij Kralendijk. Maar het zou sowieso zonde zijn om geen auto of scooter te huren want het eiland is prachtig. Echt een aanrader!!

• 9Marinus v E30-05-2013

Fantastische plaats

Het appartement Ocean Breeze is een heerlijke plaats om te vertoeven. Het ligt rustig, is veilig, schoon met een klasse service. Je zit er heerlijk privé en hebt totaal geen last van het vliegveld. Eigen vervoer is wel noodzakelijk omdat je niet op loop afstand van Kralendijk zit. Uitzicht is super.

Appartement Ocean Breeze info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kaya International 90