Villa Ocean Blue Bonaire

Villa Ocean Blue Bonaire

9.2Fenomenaal

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Op vakantie geweest naar Ocean Blue Bonaire?

9.2Fenomenaal

• 9.2Inrichting
  • 9.6Hoeveelheid ruimte

Villa info

Meer villa info

5 reviews over Villa Ocean Blue Bonaire

• 9Luce Fabriek13-04-2016

Paradijselijk!

Twee weken doorgebracht in deze tropische villa, die van alle gemakken is voorzien! Fris geschilderd , schoon en ruim met een volledig ingerichte keuken. Alle slaapkamers voorzien van lekkere bedden, eigen badkamer en uitstekende airco. Genoten van het snorkelen bij het rif voor de deur : alsof je in een tropisch zee-aquarium rondzwemt. Heerlijke schaduwplekken om te luieren op het eigen terrein, met prachtig uitzicht op zee en klein Bonaire. Kortom: een aanrader!

Aanraders: een oversteek naar Klein Bonaire met de Woodwind om snorkelend schildpadden te zien, salsa-les van Paradis in Kralendijk !

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Julia22-09-2014

Absolute aanrader!

Een echte aanrader voor iedereen die houdt van zon, zee, gezellige uitstapjes en lekker genieten op vakantie! Vanaf de villa kan je makkelijk de zee in via de stijger of het strandje en meteen is er van alles te zien! De ligging van de villa is perfect: verschillende duikscholen op een paar minuten lopen, Kralendijk is 5 minuten rijden en andere hotspots zijn ook makkelijk te bereiken! In de buurt zijn veel restaurants waar we vaak van hebben genoten maar ook zelf koken (of barbecueën) is zeker goed te doen; de keuken is modern en helemaal compleet. Een hoogtepunt van de villa was toch wel de heerlijke veranda! Je leeft hier echt buiten. Ruimte en meubilair zat en gezellig ingericht. Heerlijk om te zitten en op de zee uit te kijken. Zo hebben we vanaf onze luie (lig)stoel een paar keer dolfijnen zien zwemmen! Verder niet onbelangrijk dat de villa echt schoon was en de bedden buitengewoon lekker lagen!

Kortom: een absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9klaas en joke van der bent15-09-2014

Een paradijs op aarde

Wonderschoon uitzicht vanaf een sfeervol ingericht en prima uitgerust terras, de kleuren van de zee, zon en lucht vervelen nooit! Volop de ruimte zowel in als om het huis en dat was genieten. Mijn kennismaking hier met het snorkelen was een onderwatersprookje en ideaal na afloop de buitendouche om jezelf en je snorkelspullen af te spoelen. Een heerlijk restaurant op 100 meter lopen afstand voor als je heel dichtbij uit eten wilt. Zowiezo super lekker gegeten in diverse restaurants op het eiland en altijd een gezellig sfeertje. Prima bedden en sanitair wat slapen en douchen ten goede komt, je rust goed uit. Een aanrader voor gezinnen met kinderen, wel als ze kunnen zwemmen. De duikschool ligt ook 100 meter naar links lopen van het huis. Aan deze mooie grote steiger, met brede trap de zee in kun je je snorkeltochtje beginnen. Het was een vakantie om nooit te vergeten, geweldig!

Gereisd in januari 2014

• 10Robin26-08-2014

Prachtige villa en direct aan zee!

De villa licht direct aan de zee. Het heeft genoeg slaapplekken voor 8 personen en in alle ruimtes is airco aanwezig; heel prettig in de hitte van Bonaire! Het aller fijnste van het huis: de tuin. Deze is heel groot met genoeg ligbedden, stoelen, eettafel en alle tuinmeubelen die je maar kan wensen.

Toen wij aankwamen was het al avond en we waren erg moe van de vlucht. Daarom was het heel fijn dat alle bedden al waren opgemaakt. Veel dagen hebben we gesnorkeld, soms gewoon direct in de zee achter de villa, soms met de auto erop uit om de mooiste plekjes van Bonaire te bewonderen. Het huren van een auto of scooter is wel aan te raden: dan kun je makkelijk binnen 10 minuten naar het centrum van Kralendijk en binnen 20 minuten naar alle andere hotspots op het eiland.

Wij hebben geen slecht weer gehad, alleen maar zon en rond de 30 graden, dus het was een top vakantie. Een aanrader voor iedereen die van rust, snorkelen, duiken, windsurfen of kitesurfen houdt!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9H. Stouten20-05-2014

In 1 woord : "Schitterend"

Als ik terugdenk aan onze vakantie in deze Villa op Bonaire komt er een grote glimlach op mijn gezicht.

We zijn hier 2 weken geweest en hebben in alle vrijheid kunnen genieten van het comfort dat deze Villa te bieden had, alle slaapkamers met airco en iedereen een eigen badkamer en een eigen toilet. Dat heb je zelfs thuis niet! Een groot deel van de dag leefden we op de ruime porch waar je beschermd tegen de zon royaal buiten kon vertoeven. Prachtig was het uitzicht over de baai. Ja, vlak onder je neus was de kalme Caraïbische Zee waar iedereen aan zijn trekken kwam, spartelend of zwemmend. Met de snorkel boven het koraal drijven tussen de duizenden kleurige vissen was een sensatie die elke dag opnieuw beleefd werd.

Zelf koken in een goed geoutilleerde keuken of uit eten? Allebei perfect. Geen massatoerisme, supermarkt 15 tellen met de auto en het stadje Kralendijk op 5 minuten.

It was the best holiday-thing ever happened to me. I´ll be back.

Gereisd met vrienden in april 2014

Villa Ocean Blue Bonaire info