Géén boekingskosten
BonaireBonaireBonaireBed & Breakfasts BonaireBed & Breakfast Oasis Guesthouse Bonaire

Bed & Breakfast Oasis Guesthouse Bonaire

Meer bed & breakfast info

8 Reviews over Oasis Guesthouse Bonaire

• 10Eduard en Monica28-11-2019

Fantastisch! Een absolute aanrader

Gastvrije en gezellige John en Kim hebben alle tijd voor je en kunnen je het e.e.a. Vertellen over het eiland. De Kamers zijn super schoon en mooi ingericht. De grote, schone, mooie keuken is van alle gemakken voorzien.
    John en Kim bedankt.

• 9Arnold17-11-2018

Super leuke gastheer en gastvrouw! Na aankomst (ze kwamen ons netjes halen) korte uitleg over de keuken die overigens echt goed is! Super professionele apparatuur en heerlijke koffie! Ze geven goeie tips over wat te doen op het eiland en kunnen duik cursussen geven. Er is afgesloten opslag ruimte voor duik spullen en je kunt alles bij het appartement spoelen en laten drogen. Voor kitegear is ook opslag ruimte gemaakt die af te sluiten is. Het appartement is ruim en bedden zijn goed, heerlijke lounge in de tuin met een lekker zwembad.. ik als duiker en Kitesurfer kon me geen betere plek wensen, kortom, we gaan zeker terug!

• 9Anoniem09-03-2015

Heerlijke rustige plek met veel vrijheden.

Oasis Guest House Bonaire is een fijne plek om tot rust te komen. Gastheer Andre en zijn vrouw Tessi zijn bijzonder gastvrij en behulpzaam. En heb je een keer geen zijn om uit eten te gaan, dan kun je gebruik maken van een volledige keukenuitrusting. Je krijgt zelfs een eigen plekje in de koelkast! Het zwembad is heerlijk (zonder chloor!!) en goed schoon evenals de zeer comfortabele kamers.

• 10aduke27-06-2014

Fijne mensen Tessi en Andre

Wij gingen naar Bonaire om te zonnen, snorkelen en te windsurfen. We hebben bewust voor n kleinschalig verblijf gekozen. Oasis ligt erg gunstig, in een rustige veilige wijk, dicht bij Lac bay, in de buurt van mooie snorkel plaatsjes en dicht bij Kralendijk , waar je s avonds heerlijk kunt eten. Een auto is noodzakelijk op Bonaire. Oasis is erg gemoedelijk, de kamers zijn schoon, er zijn voldoende schone handdoeken, het ontbijt werd aan onze wensen aangepast.

• 10Maria Baaijens 14-10-2013

Super adres voor vakantie

Mooie kamer, schoon ,goed ontbijt , mooi zout zwembad,en super gast vrij. Echt een aan rader voor rust en een mooie uitval basis om te gaan duiken.

• 10Bouwens29-07-2013

Helemaal top!

Wij waren voor de eerste keer in een guesthouse en wij vonden het helemaal geweldig. Andre en zijn vrouw doen er alles aan om het je naar je zin te maken. S'morgens lekker kopje koffie aan het zwembad! Echt heerlijk! Voor iedereen een echte aanrader.

• 10Ramon23-03-2013

Fantastische plek om vanuit Bonaire te ontdekken!

Bed and breakfast Oasis Guesthouse Bonaire geeft je een thuisgevoel. De eigenaren André en Tesse ( en hun hond Bella en zoon) zijn heel erg gastvrij en de kamers zijn nieuw en erg schoon. Het zwembad is lekker om na een dag strand, snorkelen of lekker eten af te koelen. Van ons krijgen ze een dikke 10!

• 10Roelien en Jelco12-02-2013

Super plek op Bonaire

wij hebben 10 dagen heerlijk genoten van de gastvrijheid en de rust en comfort in deze oase. De eigenaren zijn erg hulpvaardig bij het regelen van fiets, scooter, auto en een onvergetelijke duikervaring. Op woensdag werd een heerlijke BBQ geregeld. De sfeer is gemoedelijk. De kamers zijn ruim en comfortabel. Als wij weer naar Bonaire gaan komen wij hier zeker weer.

Bed & Breakfast Oasis Guesthouse Bonaire info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden