Bed and Breakfast
9,8

47 reviews over Bed and Breakfast Lizard Inn in het Nederlands

Fantastisch verblijf op een prachtig eiland!

Dick & Willeke
28-12-2017

Gastheer Rene en zijn medewerkers zijn enorm gastvrij en behulpzaam. Rene organiseert regelmatig samen met zijn gasten een bbq. En met Kerst kregen we een gezellige brunch. Goed voor de saamhorigheid met de andere gasten. Rene heeft goede tips voor mooie duik/snorkellocaties , heerlijke eetgelegenheden etc. De kamers van de Lizard Inn worden dagelijks schoongemaakt en ook worden er dagelijks schone handdoeken neergelegd. Ligging van de Lizard Inn is op loopafstand van Boulevard en centrum.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek

Jacqueline van der Meer
27-5-2017

Zeker een aanrader om hiernaar toe te gaan, eigenaar is erg betrokken bij zijn gasten en probeert het iedereen naar zijn zin te maken. Alles is superschoon en WiFi/ airco bij de prijs inbegrepen

Gereisd Anders in mei 2017

Prima adres!

Hetty en Wim
1-2-2017

We hadden een ontspannen week in The Lizard Inn, rustig gelegen op loopafstand van het centrum van Kralendijk. Onze kamer werd keurig onderhouden met dagelijks schone handdoeken. Heel prettig vonden wij de uitstekend werkende airconditioning en de gastvrijheid van Rene en zijn medewerkers. Aan het zwembad is het prima zitten als je rust en afkoeling dichtbij zoekt. Rene gaf ons goede tips over het eiland en bracht ons zelf op de laatste dag naar het vliegveld. Wij vinden The Lizard Inn een aanrader als je een rustige en gastvrije locatie zoekt als basis voor een heerlijke vakantie op Bonaire.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische ervaring.

Ria en Roel van Hensbergen
13-11-2016

Ik sluit me volledig aan bij de review van Timon, het was een heerlijke ervaring en dat was mede te danken aan onze gastheer Rene, wat hebben we het daar naar onze zin gehad, onze (glim)lach is 15 dagen lang niet van onze gezichten geweest. De verzorging was helemaal Top, wij zaten met 3 volwassenen in een studio, volledig ingericht met 2 pits gasstel ( alleen gebruikt om eieren te koken :) ) en koelkast met groot vriesvak, heel handig voor het bier. Rene weet je echt van alles te vertellen en helpt werkelijk overal mee, van autohuur tot duiklocaties. Mocht je een auto willen huren echt gewoon via Rene doen, hadden wij niet gedaan en achteraf beetje spijt van. Schoonmaak is perfect, de 2 dames uit Bonaire zijn heel aardig en spontaan en werken al jaren voor Rene en dat is te merken. En alles op loopafstand mocht je even niet met de auto willen, Kralendijk 10 minuten wandelen langs de boulevard en een leuk strand ongeveer 12 minuten lopen precies de andere kant op. Duikschool nog geen 10 minuten lopen.We hebben het echt waanzinnig gehad, vooral ook de avonden lekker buiten met Rene kletsen en een biertje drinken of lekker uit eten, het was allemaal even gezellig en we hebben ons in die 15 dagen geen moment verveeld. Aanrader is toch wel Washington Park, ervaring apart. Rene, gozert, nogmaals bedankt voor de geweldige tijd die we bij jou mochten door brengen, als het maar even mogelijk is komen we zeker terug als jij nog maar een keer de verse tonijn regelt.

Gereisd Met partner in november 2016

Werkelijkwaar fantastisch

Timon Bol
2-11-2016

In verband met werk enkele dagen op Bonaire verbleven en via via werd ik getipt om bij de Lizard Inn te verblijven. Deze tip was goud waard en deze dagen waren werkelijk fantastisch. De gastheer René waakt als een goed huisvader over zijn gasten en zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt. Hij kent z'n gasten bij naam en rené wil niets anders dan dat zijn gasten zich thuis voelen. Het ontbijt is meer dan goed en alles is zeer ruim voorradig en nog belangrijker alles is vers.

De kamers zijn heerlijk en echt schoon. En bovendien worden ze elke dag schoongemaakt, worden de handdoeken ververst en de bedden opgemaakt.

René weet de mooie plekken van bonaire en regelt eventueel bijkomstegheden zoals huurauto of huurboot voor je.

Als ik weer op bonaire ben zowel privé of zakelijk ... dan is voor mij duidelijk dat ik hier wil verblijven.

Gereisd Zakelijk in oktober 2016

Gastvrijheid ten top

Bert ten Kleij
17-9-2016

Heerlijk rustig ontspannen omgeving waarbij eigenaar Rene en zijn ream continu voor je klaarstaat met raad en advies. Mooi gelegen op loopafstand van boulevard en centrum Kralendijk. Schone en frisse kamers, elke dag een opgemaakt bed, nieuwe handdoeken, warme douche en stille airco en ventilator op je kamer. Zelfs een noodvoorziening in de vorm van een generator is aanwezig op het complex. Goed draaiende wifi, leuke overkapping waar ontspannen gesprekken plaats vinden tussen de gasten en eigenaar Rene. Persoonlijk zou ik het zo weer boeken . Zeker wasr voor je geld en een meer dan persoonlijke benadering. Ik zeg doen! Mijn bezoek was zakelijknamens Felspartners maar prive zou ik het zo boeken.

Gereisd Zakelijk in september 2016

Perfecte accomodatie (ook voor kite vakantie)

Bernard
7-6-2016

Perfecte accomodatie, in centrum, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar, value for money. Ook ideaal voor kitesurfers! Alles wat je nodig hebt! Absolute aanrader.

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Voor herhaling vatbaar

Eva
12-5-2016

Eerste keer in Bonaire. René kon alles regelen en niets was hem teveel. Studio was prima en schoon. En op loopafstand van Kralendijk zodat je heerlijk kan wandelen naar de restaurantjes en de auto kan laten staan. Veilige en rustige omgeving. Hier kan je ook alleen naar toe gaan zonder dat je je verloren voelt.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Daniello
12-2-2016

Uitstekende bed & breakfast, op loopafstand gelegen van het centrum van Kralendijk. De service die je bij deze bed & breakfast krijgt, tipt aan die van een hotel. De kamers zijn prima!. Wij sliepen in een kamer met keukentje en aten iedere ochtend op ons terras. Wij zijn tijdens onze vakantie gaan snorkelen en we konden alle spullen gewoon lenen van het hotel. Verder werden we gewezen op restaurants, die "ïn" zijn en de manager / eigenaar van het hotel "Rene" maakte de reserveringen voor ons. Ook was hij behulpzaam bij het reserveren van een speedboot en leende ons ook de koelbox die middag. Verder nog een heerlijk niet te groot zwembad aanwezig en gratis snelle wifi. Eigenlijk geen verrassingen, gewoon een heel goede bed & breakfast waar je niet te veel betaald voor een prima verblijf!

Gereisd Met partner in januari 2016

Voor herhaling vatbaar...!

Jan Kroon
10-10-2015

Prima ontvangst met instructies. Rustige omgeving. Bijna alles in Kralendijk op loopafstand (kwartiertje). 3 Minuten van zee af. Dagelijkse schoonmaak + handdoeken. Goed onderhouden inclusief zwembadje. De mogelijkheid anderen te ontmoeten (en dan gezamenlijk te bbq-en bijv. ). Eigenaar met groot netwerk en hulpvaardigheid. (dagelijks overvliegende parkieten, kolibries en papagaaien)

Gereisd Anders in september 2015

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Lizard Inn in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Lizard Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.