Vakantiehuis Little Aquarius

4 reviews over Vakantiehuis Little Aquarius in het Nederlands

Heerlijk tot rust komen

Ilona frenay
10-8-2015

Dieze leuke bungalow was echt genieten! Ik ben hier samen met mijn vriend 2 weken geweest. Je loopt zo het zwembad in en het strand is slechts de straat uit. Bij het supermarktje van Joke konden we onze bier voorraad aanvullen ;)! Het huis is helemaal compleet en heerlijk rustig! Kortom heerlijk genieten en de service is top! Echt een aanrader!

Heerlijke plek

Van ewijk
2-8-2015

Fijn huis. Lekker Rustig. Dicht bij centrum en supermarkt. We komen zeker nog eens terug.

heerlijk zo'n prive zwembad met ruime porch

boermeester
27-6-2012

kinderen die niet kunnen zwemmen moeten een zwemvestje om want het zwembad is niet omheind.

zeer geschikt voor duikers. Plaza strand op 150 meter. Diverse eetgelegenheden ook op korte afstand.

prachtig huis!

Thijs
29-1-2010

Zwembad, verder van alle gemakken voorzien, nabij stranden, duikscholen en een minimarket. Verder een zeer rustige buurt. Ultiem relaxen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Little Aquarius in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Little Aquarius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.