Appartement Lime Inn

2008

Perfecte accommodatie

Jan
18-8-2008

Rustig gelegen, kleurrijk en kleinschalig appartementencomplex met mooi zwembad. De appartementen worden goed schoon gehouden en bieden door de bouwwijze ruim voldoende privacy. De inrichting is eenvoudig maar knus en doelmatig. Prima bedden! Alle normaal benodigde inventarisgoederen (pannen, bestek, waterkoker, koffiezetapparaat met filter!, etc.) zijn aanwezig. Het complex staat onder leidig van een vriendelijk en behulpzaam Nederlands echpaar, dat u bij aankomst afhaalt van en bij vertek weer terug brengt naar de luchthaven. Het centrum van Kralendijk ligt op ca. 4 km afstand. BESLIST EEN AANRADER VOOR EEN RELAXED VERBLIJF OP BONAIRE

Gereisd Met partner in augustus 2008

werkelijk prima uitvalsbasis om Bonaire op allerlei te met

Aad Verhoeff
4-6-2008

werkelijk prima uitvalsbasis om Bonaire op allerlei manieren te beleven, met name duiken. de ontvangst en service is uiterst vriendelijk. heerlijk om terug te komen na een avontuurlijke dag en een verkoelende duik te nemen in het fantastische zwembad. rustig gelegen, vlak bij Kralendijk. AANRADERTJE!!!!!

Gereisd Met vrienden in juni 2008

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Lime Inn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lime Inn in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lime Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.